Jeg startet i dag
Ooo[emoji1] Dele bilder![emoji5]
Jeg kjenner at jeg har mer luft i magen i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg startet i dag
Hadde første syklus med monitor forrige pp, og den fant ikke EL, så håper den gjør det denne gangen Bilder kommer nok av monitor eller strimmeltestene Har hørt monitor ikke passer for alle så skal gi den sjanse noen måneder tilSpennende med monitor! Har vært inne på tanken å skaffe meg en. Men får klare meg med strimler inntil videre
Dele bilder da[emoji1]
Helt enig!!
CD 3 og det virker som ukesvis siden tanta kom ... Det er jo ikke annet enn venting. Først venter man på el, så venter man på at tanta ikke skal komme. Og om hun kommer så venter man på at hun skal dra, og at el skal komme igjen. Og til syvende og sist så har man kun kontroll over hvor ofte man legger inn aksjer (og der er man avhengig av mannen også så ikke helt kontroll der heller!).
Ooo[emoji1] Dele bilder![emoji5]
Jeg kjenner at jeg har mer luft i magen i dag.
smiler litt - det er jo akkurat slik ;-) vi får bare prøve å leve litt innimellom så det blir litt annet enn venting ogsåHelt enig!!
CD 3 og det virker som ukesvis siden tanta kom ... Det er jo ikke annet enn venting. Først venter man på el, så venter man på at tanta ikke skal komme. Og om hun kommer så venter man på at hun skal dra, og at el skal komme igjen. Og til syvende og sist så har man kun kontroll over hvor ofte man legger inn aksjer (og der er man avhengig av mannen også så ikke helt kontroll der heller!).
Flere enn meg som ikke kommer til å teste etter eggløsning? Aldri gjort det og kjenner jeg ikke orker starte nå. Kjenner det frister litt da jeg føler jeg ikke har oversikt over syklusen etter å ha mistet, men jeg tror det blir litt for mye for meg. Har jo klart blir gravid før så tenker det burde gå greit kommer nok til å friste når alle dere setter i gang da
Jeg måtte ta en eltest nå jeg også[emoji85] Klarte ikke la være[emoji28]
CD 14.
spennende :-D Den er jo på nippet til å bli positiv!!
Flere enn meg som ikke kommer til å teste etter eggløsning? Aldri gjort det og kjenner jeg ikke orker starte nå. Kjenner det frister litt da jeg føler jeg ikke har oversikt over syklusen etter å ha mistet, men jeg tror det blir litt for mye for meg. Har jo klart blir gravid før så tenker det burde gå greit kommer nok til å friste når alle dere setter i gang da
Jeg tester ikke! La natural på meg! Lytter til kroppen og til Ovia, det holder for meg! Blitt gravid to ganger med det på to mnd så det funker for meg!! Fint å vite vi er flere!
Jeg blir roligere av å teste[emoji85] Tror jeg hadde vært super stresset om jeg ikke fikk det bekreftet[emoji854]
Egentlig aldri kjent el på kroppen heller. Kjenner litt nå etter sa.
Melder meg (noe nølende) med her..
Fikk beskjed fra gynlege på ahus at mensen ville komme tilbake ca 6 uker etter utskraping, så vi får jo bare se hva som skjer..
PP5, PP1 etter MA, B4, EL ca 5/5, IKM fredag 19/5.
Fikk beskjed om at det var lurt å ha en menstruasjon før vi prøvde å bli gravide igjen, men at det ikke var krise om vi ble gravide med en gang. Vi er litt usikre på hva vi gjør, jeg dropper hvertfall el-tester og slikt denne pp*en, men vi har jo sex når vi ønsker det, så det som skjer det skjer..
Jeg kommer ikke til å teste denne gangen jeg heller. Jeg blir så forvirra av den testinga, skal heller prøve å lage baby [emoji23] annenhver til hver tredje dag..Skal ikke teste for el denne pp'en heller [emoji4] men skal prøve grapefruktjuice denne gangen [emoji4]