IKM UKE 20 ♡

Paddington - pp3 -barn nr 5 - el ca.2/5- ikm ca.16/5

Har hatt en kaotisk syklus etter at jeg fikk TR tilbake etter svangerskap. Tror jeg har hatt to kjemiske. Har hatt 31 dager, 34 dager og 42 dager mellom TR.

Skal prøve EL-test for første gang og holde meg borte fra grapefruktjuice:) Det gir visstnok surt miljø og det er ikke det beste for guttesæden:D

Blir spennende og se eltestene dine[emoji5][emoji5]
Grapefruktjuice er ikke bra:o? jeg som har kost meg med det nå de to siste dagene[emoji85]

Har hatt en kaotisk syklus etter at jeg fikk TR tilbake etter svangerskap. Tror jeg har hatt to kjemiske. Har hatt 31 dager, 34 dager og 42 dager mellom TR.

Skal prøve EL-test for første gang og holde meg borte fra grapefruktjuice:) Det gir visstnok surt miljø og det er ikke det beste for guttesæden:D
Surt for guttesæden? Ønske å få gutt først [emoji6]

Ja dette lurer jeg på også [emoji28] "Ønsker" gjerne en gutt først, så er det noe man kan gjøre for det?

Blir spennende og se eltestene dine[emoji5][emoji5]
Grapefruktjuice er ikke bra:eek:? jeg som har kost meg med det nå de to siste dagene[emoji85]

Joooo, jeg tror det er kjempebra og har brukt det selv. Jentene har kommet som perler på snor;) men ut i fra det jeg har lest, så er et surt miljø (down there) best for jentesædcellene:)

Surt for guttesæden? Ønske å få gutt først [emoji6]

"pH-nivået (surhetsgraden) i skjeden kan påvirke sannsynligheten for å bli gravid med ei jente. Sædceller trives generelt bedre i et basisk miljø (høyt pH-nivå), men jentesædceller er mer robuste og tåler lave pH-nivåer bedre. Ved å forsøke å skape et surere miljø i skjeden, kan du favorisere jentesæden"

Og for gutter;
http://hvordanbligravid.com/velge-kjonn/hvordan-bli-gravid-med-en-gutt/

"pH-nivået (surhetsgraden) i skjeden kan påvirke sannsynligheten for å bli gravid med ei jente. Sædceller trives generelt bedre i et basisk miljø (høyt pH-nivå), men jentesædceller er mer robuste og tåler lave pH-nivåer bedre. Ved å forsøke å skape et surere miljø i skjeden, kan du favorisere jentesæden"

Og for gutter;
Hmm, vi får se da om denne pp'en blir den pp som spiren sitter på. For drikker grapefruktjuice og ønsker oss ei jente nå siden vi har en gutt fra før [emoji4]

Joooo, jeg tror det er kjempebra og har brukt det selv. Jentene har kommet som perler på snor;) men ut i fra det jeg har lest, så er et surt miljø (down there) best for jentesædcellene:)

Åjaa[emoji1] Nå forsto jeg hva du skrev. Haha var visst litt trøtt [emoji85] Hihi I familien min får vi bare jenter:o Så er så spent når det blir vår tur. Men om det er sånn så er det jo dobbel sjanse for jente for vår del da[emoji85] Hvertfall om det klaffer nå denne pp[emoji173]️ Men det gjør meg ingen verdens ting[emoji1] Gutt eller jente, velkommen uansett[emoji173]️

Og for gutter;

Hahah, jaja! Da blir det nok gutt her [emoji23]

Åjaa[emoji1] Nå forsto jeg hva du skrev. Haha var visst litt trøtt [emoji85] Hihi I familien min får vi bare jenter:eek: Så er så spent når det blir vår tur. Men om det er sånn så er det jo dobbel sjanse for jente for vår del da[emoji85] Hvertfall om det klaffer nå denne pp[emoji173]️ Men det gjør meg ingen verdens ting[emoji1] Gutt eller jente, velkommen uansett[emoji173]️

Her å, gutt eller jente er veldig velkommen:) Bare gøy å prøve tipsene de har, for å lage gutt;)

Oi oi dette var spennende info!! Da skal jeg dra å kjøpe grapefruktjuice [emoji106][emoji4] vil veldig gjerne ha jente [emoji178] selv om gutt er helt topp det og.

Oi oi dette var spennende info!! Da skal jeg dra å kjøpe grapefruktjuice [emoji106][emoji4] vil veldig gjerne ha jente [emoji178] selv om gutt er helt topp det og.

Vet ikke om du har smakt grapefruktjuice før?:) Men for min del måtte jeg kjøpe appelsinjuice og blande den ut med :) For smaken er ganske stram... Bare til info[emoji1]

Da har testingen startet her [emoji849] fikk CB i posten idag:-)

Satt å snakket med sambo om dette med testing, det er jo et veldig greit hjelpemiddel! Men tenker tilbake i tiden når de ikke hadde noen hjelpemidler for å finne eggløsning, det ble barn da og [emoji28]

Da har testingen startet her [emoji849] fikk CB i posten idag:)

Satt å snakket med sambo om dette med testing, det er jo et veldig greit hjelpemiddel! Men tenker tilbake i tiden når de ikke hadde noen hjelpemidler for å finne eggløsning, det ble barn da og [emoji28]

Snakket litt med moren min om dette - det var jo ikke tester og hun hadde heller ikke hørt om termometer med 2 desimaler på den tiden :) Det ble nok mye tappetafsing og kontroll av el-slim :D Jeg har hatt uregelmessige sykluser etter at jeg sluttet på p-piller, så for meg er det kjempegreit med el-tester og temping! Roer meg mer når jeg vet at jeg faktisk har hatt eggløsning og vet når jeg ca kan forvente at tanta kommer :)

Hvordan så testen din ut i dag? Næremer du deg el? :)

Begynte med cb eltest i dag jeg også:) Den skal jo taes på morgenen, så tenker ta billigtestene mine mot kvelden. Prøver ta de i 20 tiden[emoji5]

Snakket litt med moren min om dette - det var jo ikke tester og hun hadde heller ikke hørt om termometer med 2 desimaler på den tiden :) Det ble nok mye tappetafsing og kontroll av el-slim :D Jeg har hatt uregelmessige sykluser etter at jeg sluttet på p-piller, så for meg er det kjempegreit med el-tester og temping! Roer meg mer når jeg vet at jeg faktisk har hatt eggløsning og vet når jeg ca kan forvente at tanta kommer :)

Hvordan så testen din ut i dag? Næremer du deg el? :)

a71cb75232b9b6ed8751605100da63eb.jpg

Slik så den ut idag :-) siden der var første test på den digitale så var den så klart bare en tom runding :-) kjøpte den med dobbel hormonibdikator.

Slutten forje Pp på p-plaster, brukte samme da og ble gravid, men mistet. Så syklusen var normal med engang. Jeg kjenner jeg stresser om jeg ikke vet om vi får lagt inn aksjer eller ikke når EL er.

Mannen min og jeg skal reise bort i helgen
a71cb75232b9b6ed8751605100da63eb.jpg

Slik så den ut idag :) siden der var første test på den digitale så var den så klart bare en tom runding :) kjøpte den med dobbel hormonibdikator.

Slutten forje Pp på p-plaster, brukte samme da og ble gravid, men mistet. Så syklusen var normal med engang. Jeg kjenner jeg stresser om jeg ikke vet om vi får lagt inn aksjer eller ikke når EL er.

Morsomt med de digitale, kanskje jeg må kjøpe meg det neste mnd dersom det ikke klaffer nå :happy:

Ja, blir også stresset på at det ikke klaffet rundt el dersom jeg ikke tester. Har av og til sykluser opp i 40 dager og må dessverre innrømme at det ikke er hver syklus vi legger inn aksjer 2-3 ganger i uken alle ukene :P

Næææh, har fått "hengetråd" utflod, men EL-testene ligger på posten. Får hentet de i kveld.
Kan jeg teste EL på kvelden eller må det være morgenurin da også???

Back
Topp