Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse el slim her og, men drikker grapefruktjuice og er bare på CD 8 [emoji87]Jeg har fått masse el-slim i dag, men fortsatt veldig negativ el-test..Hadde vært fint med el nå i frihelgen
Hei alle sammen! Nå er det snart tid for oss å prøve igjen også
Ble gravid pp6 i februar 2016. Mistet uke 12, MA. Ble gravid pp1 (uten å ha mens imellom), mistet i uke 8 SA etter å ha sett hjerteaktivitet på tidlig UL som jeg fikk pga ganske store blødninger. Ble gravid pp6 (i desember). Fant ut at jeg hadde en exu pga. småblødninger og lav hCG. Sykehuset var avventende da jeg hadde god allmenntilstand, og skulle kun følges opp via ny hCG etter to uker. Den hadde da sunket så lite at jeg ble innlagt. I løpet av disse dagene sank hCG og jeg skulle reise hjem. Men siste blodprøven jeg tok viste bittelitt stigning i hCG så da ble det methrotrexat på meg.. Beholdt eggleder og eggstokk, men måtte som konsekvens av cellegiften vente tre måneder med prøvingen. Nå er jeg snart klar! Har hatt litt ustabile sykluser, men foreløpig ikm er 21.05. Vi prøver på vårt første barn.
Har tenkt å prøve EL-tester for første gang. Noen som har noen tester å anbefale? Har en pakke Make sure liggende. Hvordan er det de fungerer, når bør man legge inn aksjer i forhold til positiv test?
Ble gravid pp6 i februar 2016. Mistet uke 12, MA. Ble gravid pp1 (uten å ha mens imellom), mistet i uke 8 SA etter å ha sett hjerteaktivitet på tidlig UL som jeg fikk pga ganske store blødninger. Ble gravid pp6 (i desember). Fant ut at jeg hadde en exu pga. småblødninger og lav hCG. Sykehuset var avventende da jeg hadde god allmenntilstand, og skulle kun følges opp via ny hCG etter to uker. Den hadde da sunket så lite at jeg ble innlagt. I løpet av disse dagene sank hCG og jeg skulle reise hjem. Men siste blodprøven jeg tok viste bittelitt stigning i hCG så da ble det methrotrexat på meg.. Beholdt eggleder og eggstokk, men måtte som konsekvens av cellegiften vente tre måneder med prøvingen. Nå er jeg snart klar! Har hatt litt ustabile sykluser, men foreløpig ikm er 21.05. Vi prøver på vårt første barn.
Har tenkt å prøve EL-tester for første gang. Noen som har noen tester å anbefale? Har en pakke Make sure liggende. Hvordan er det de fungerer, når bør man legge inn aksjer i forhold til positiv test?
Kan det være... EL på CD8?? Litt stikking h side og litt slim! Men er det ikke litt tidlig?
Hei.
Ser det er mange som bruker el- tester her. Jeg brukte de ei stund men pga pcos så ble det ikke troverdig og lange sykluser. Ble litt stressa av alle testene så ei venninne fikk meg til å la den være og heller bare kose oss ca hver 2 dag i perioden rundt el. Så får vi krysse fingrene for at det klaffer for flest mulig av oss denne pp-en
God natt[emoji42]
Ikke bare du, har vel bikket over til CD9 nå, men har elslim og murringer der nede.. drikker grapefruktjuice som kan ha skylden for elslimet, men murringene???Kan det være... EL på CD8?? Litt stikking h side og litt slim! Men er det ikke litt tidlig?
Ikke bare du, har vel bikket over til CD9 nå, men har elslim og murringer der nede.. drikker grapefruktjuice som kan ha skylden for elslimet, men murringene???
Dette er veldig typisk meg ved el (jeg temper ikke og tester ikke men blitt gravid to ganger med observasjon) så det kan jo hende! Men jeg er usikker iom det er første syklus etter ma, så jeg aner jo ingenting om hvordan kroppen har det [emoji23]
Tester eller temper ikke selv, bare observasjon her og [emoji4] og har selv blitt gravid 2 ganger men har bare 1 barn.
Blir spennende denne pp'en [emoji6]
Krysset alt at denne pp'en en vår pp [emoji4]Ja for oss begge høres det ut som [emoji173]️ håper på mitt første her [emoji7]
Krysset alt at denne pp'en en vår pp [emoji4]