Dere som lurer på ananas i dpo

Kanskje det jeg skal prøve på hvis det ikke klaffer denne gangen [emoji57]
 
Da er fersk ananas innkjøpt så nå skal det knaskes en dose hver dag en liten stund fremover :D 1 dpo i dag så tenker å begynne i morgen frem til 5/6 dpo ish:joyful:
Så da krysser jeg fingrene for at ananas gjør susen:hilarious:

Lykke til! :D krysser fingrene! Denne gangen skal den sitte :D [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Siden jeg likevel skal prøve grapefruktjuice før el så kan jeg vel bruke ananas etter el [emoji12] få bare håpe at jeg vil kjenne når el kommer da [emoji23]
 
glem det, leste det nå xD men må man spise kjernen også? Den er jo så hard!

Haha, jeg vet! Isj.
Jeg leste denne tråden i går, stakk spontant opp på Rema og kjøpte en hel ananas. Samboeren min vet egentlig ikke hvor mye jeg av og til kan styre med disse baby-greiene, så jeg sa ikke hvorfor til ham :p

Den jeg kjøpte, var ikke egentlig så sykt god (ikke spesielt søt), men jeg sitter nå her og knasker i meg likevel. Kjernen er verst.
 
Haha, jeg vet! Isj.
Jeg leste denne tråden i går, stakk spontant opp på Rema og kjøpte en hel ananas. Samboeren min vet egentlig ikke hvor mye jeg av og til kan styre med disse baby-greiene, så jeg sa ikke hvorfor til ham :p

Den jeg kjøpte, var ikke egentlig så sykt god (ikke spesielt søt), men jeg sitter nå her og knasker i meg likevel. Kjernen er verst.
haha samme her, prøver å la være å blande han inn i min gale verden xD han klarer seg med sex delen:p

Kanskje den ikke var helt moden? :p hvordan vet man at den er moden egentlig??
Tenkte jeg skulle handle inn idag siden jeg er 1dpo :)
 
haha samme her, prøver å la være å blande han inn i min gale verden xD han klarer seg med sex delen:p

Kanskje den ikke var helt moden? :p hvordan vet man at den er moden egentlig??
Tenkte jeg skulle handle inn idag siden jeg er 1dpo :)

Jeg prøvde å kikke etter en ananas som hadde blitt litt gulaktig i fargen, i den tro at det betyr at den er mer moden. Men den jeg har kjøpt, kjennes ikke spesielt moden ut, så fargen er tydeligvs ikke noe sikkert tegn...
 
Back
Topp