babykakadue
Flørter med forumet
Jeg har opplevd at rfsu ikke er så gode. Flere andre slår ut, men rfsu lar vente på seg. Viser også for mye når de skal vise mindre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er 100% positiv! GratulererHei
Jeg og samboer har prøvd i 2,5 år nå, jeg har nettopp testet g-test, men klarer ikke tolke den, se bilde
Hva sier dere er den negativ/positiv?
Takk kan nesten ikkje tru det, hadde nesten gitt oppDen er 100% positiv! Gratulerer
Verdens fineste julegave da! God julTakk kan nesten ikkje tru det, hadde nesten gitt opp
Det kan man si ❤ god julVerdens fineste julegave da! God jul
Hei
Jeg og samboer har prøvd i 2,5 år nå, jeg har nettopp testet g-test, men klarer ikke tolke den, se bilde
Hva sier dere er den negativ/positiv?
TakkGratulerer så mye!
Sender masse babystøv din veiVar egentlig med i IKM uke 53, men etter litt kluss med syklus etter MA ser det ut som jeg havner her da jeg har EL i dag så må vel være lov å ønske seg et lite julemirakel
Luci - 29 år PP2 (etter MA) - B1 - EL 24/12 - IKM 7/1
Jeg testet forresten i en ren gjennomsiktig plastpose, da jeg ikke hadde annet hjemme, men det har vel ingenting å si for resultatet håper jeg? Er fortsatt i sjokk mens det synker innVerdens fineste julegave da! God jul
Sniker litt fra en annen ikm gruppe. Jeg fikk også plustelig El 4 dager før tiden. Det viste seg å være et skikkelig gulleggSkjønner fint lite. EL testen i dag (CD10) er like sterk som den pleier å være 2 dager før positiv test, men forventer jo ikke EL før CD14/15
Jeg har alltid nesten blanke EL tester frem til CD12...
Bilde fra forrige syklus (som var veldig typisk) og testen tatt i dag.
Vis vedlegget 344372
God jul alle sammen!
Guri jeg må bare si at jeg er så glad for at jeg har jula å henge fingrene i så jeg slipper å sitte og gnage og lure hele tiden! Her har det vært fullt kjør! Og like før jul forkynte jentene mine på 4 og 2 at de ville ha en lillebror som heter Pinky(Kaptein Sabeltann fans her i hus, haha!) Kan ikke tro at de vet noe er i gjære, hvor kom den fra liksom? Vi holder prøvinga helt hemmelig fordi vi vil ikke høre flere kommentarer om at "nå må dere ikke få flere" og "3 unger er som å ha tretti". Ikke føler vi at vi trenger å spørre noen om lov heller. Jeg fikk nemlig kommentar etter at jeg fødte minste om at nå måtte vi for guds skyld ikke få flere...