Må jo været et godt tegn med EL på selveste julaften!
ja, men da er vi alltid så sliten, så spørs om det blir så mye aksjer får prøve å legge bra inn i dagene før og krysse fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo været et godt tegn med EL på selveste julaften!
Dagene før er jo vel så bra Happy humping!ja, men da er vi alltid så sliten, så spørs om det blir så mye aksjer får prøve å legge bra inn i dagene før og krysse fingrene
Skulle gjerne hatt deg med her, men du tilhører IKM uke 53Dorris88 - 32 - PP1 - B2 - EL 18/12 - IKM 1/1
Skulle gjerne hatt deg med her, men du tilhører IKM uke 53
Går bare å venter på EL ...Bah... da skjer det liksom ingenting på over en uke
Hyggelig at du henger på! Velkommen skal du væreDet blir dessverre ikke noen fullverdig prøverunde denne mnd, ettersom samboer og jeg ikke skal være sammen 23-27 desember. Men siden jeg kommer til å snike her uansett, så blir jeg med
Lobi91 - 29år - PP4 - B1 - EL 26/12 - IKM 9/1
Kanskje du er ekstra fruktbar denne pp? Blødning rundt EL er visst et tegn på detBegynt å teste etter EL, foreløpig har det bare gått nedover
Nå i kveld begynte jeg faktisk å blø litt, det har jeg aldri opplevd.. er på CD 12, og jeg var ferdig med mensen på CD 8, som ikke er mange dagene siden Skjønner ikke noe jeg..
Hmm, jeg har samme teori som hos HåpetOmEtBarn. Kanskje du er ekstra fruktbar denne pp? Men jeg vet ikke om det har noe å si at man får det før positiv EL-test? Denne kroppen altså Vanskelig å skjønne seg på den. Og ikke minst, spesielt etter en MAEl slim med blod i i dag etter aksjelgging, dog negativ digital 7 timer før.. hmm. Dette har jeg ikke opplevd før
El skal være den 21/22 dersom syklusen er som den skal være- men forventer ikke det etter 1pp etter tr siden MA.
Kan en el-blødning komme før positov el test?
Velkommen og masse lykke til!Lenateacup - 30 - PP2 - B3 - EL 21/12 - IKM 4/1
Henger meg på her, jeg. Ifølge syklusappen min er IKM 2. Jan selv om jeg har forventet EL imorgen. Jeg legger meg på 4. Jan, så slipper jeg skuffelse med å teste for tidlig! Masse elslim og ekstreme el-smerter her idag så EL dato stemmer nok bra den
Velkommen! Er i litt samme båt som deg angående ustabil syklus pga. pilleslutt i 23.9 Kroppen er ikke helt i vater enda. Masse lykke til!Nysgjerrig Skeptiker - 30 år - PP3 - B1 - EL mellom 14-19des? IKM mellom 2-6jan.
Usikker på IKM og EL pga ustabil syklus etter pilleslutt 21okt 2020. Ligger mellom to IKM uker så jeg blir med her og uke 53.
Har forresten ikke skrevet deg opp! Vil du bli med i klubben?El slim med blod i i dag etter aksjelgging, dog negativ digital 7 timer før.. hmm. Dette har jeg ikke opplevd før
El skal være den 21/22 dersom syklusen er som den skal være- men forventer ikke det etter 1pp etter tr siden MA.
Kan en el-blødning komme før positov el test?