IKM uke 1

ja, men da er vi alltid så sliten, så spørs om det blir så mye aksjer :rolleyes: får prøve å legge bra inn i dagene før og krysse fingrene :D
Dagene før er jo vel så bra :gen014 Happy humping!

Det blir dessverre ikke noen fullverdig prøverunde denne mnd, ettersom samboer og jeg ikke skal være sammen 23-27 desember. Men siden jeg kommer til å snike her uansett, så blir jeg med:happy:

Lobi91 - 29år - PP4 - B1 - EL 26/12 - IKM 9/1

Det blir dessverre ikke noen fullverdig prøverunde denne mnd, ettersom samboer og jeg ikke skal være sammen 23-27 desember. Men siden jeg kommer til å snike her uansett, så blir jeg med:happy:

Lobi91 - 29år - PP4 - B1 - EL 26/12 - IKM 9/1
Hyggelig at du henger på! Velkommen skal du være :D

Begynt å teste etter EL, foreløpig har det bare gått nedover:hilarious:
Nå i kveld begynte jeg faktisk å blø litt, det har jeg aldri opplevd.. er på CD 12, og jeg var ferdig med mensen på CD 8, som ikke er mange dagene siden:confused: Skjønner ikke noe jeg.. :bored:

Nysgjerrig Skeptiker - 30 år - PP3 - B1 - EL mellom 14-19des? IKM mellom 2-6jan.

Usikker på IKM og EL pga ustabil syklus etter pilleslutt 21okt 2020. Ligger mellom to IKM uker så jeg blir med her og uke 53.

El slim med blod i i dag etter aksjelgging, dog negativ digital 7 timer før.. hmm. Dette har jeg ikke opplevd før :eek:

El skal være den 21/22 dersom syklusen er som den skal være- men forventer ikke det etter 1pp etter tr siden MA.

Kan en el-blødning komme før positov el test? :bored:

Lenateacup - 30 - PP2 - B3 - EL 21/12 - IKM 4/1

Henger meg på her, jeg. Ifølge syklusappen min er IKM 2. Jan selv om jeg har forventet EL imorgen. Jeg legger meg på 4. Jan, så slipper jeg skuffelse med å teste for tidlig! Masse elslim og ekstreme el-smerter her idag så EL dato stemmer nok bra den:)

Begynt å teste etter EL, foreløpig har det bare gått nedover:hilarious:
Nå i kveld begynte jeg faktisk å blø litt, det har jeg aldri opplevd.. er på CD 12, og jeg var ferdig med mensen på CD 8, som ikke er mange dagene siden:confused: Skjønner ikke noe jeg.. :bored:
Kanskje du er ekstra fruktbar denne pp? Blødning rundt EL er visst et tegn på det :D

El slim med blod i i dag etter aksjelgging, dog negativ digital 7 timer før.. hmm. Dette har jeg ikke opplevd før :eek:

El skal være den 21/22 dersom syklusen er som den skal være- men forventer ikke det etter 1pp etter tr siden MA.

Hmm, jeg har samme teori som hos HåpetOmEtBarn. Kanskje du er ekstra fruktbar denne pp? Men jeg vet ikke om det har noe å si at man får det før positiv EL-test? Denne kroppen altså :wideyed: Vanskelig å skjønne seg på den. Og ikke minst, spesielt etter en MA :Heartpink

Lenateacup - 30 - PP2 - B3 - EL 21/12 - IKM 4/1

Henger meg på her, jeg. Ifølge syklusappen min er IKM 2. Jan selv om jeg har forventet EL imorgen. Jeg legger meg på 4. Jan, så slipper jeg skuffelse med å teste for tidlig! Masse elslim og ekstreme el-smerter her idag så EL dato stemmer nok bra den:)
Velkommen og masse lykke til! :Heartpink

Nysgjerrig Skeptiker - 30 år - PP3 - B1 - EL mellom 14-19des? IKM mellom 2-6jan.

Usikker på IKM og EL pga ustabil syklus etter pilleslutt 21okt 2020. Ligger mellom to IKM uker så jeg blir med her og uke 53.
Velkommen! Er i litt samme båt som deg angående ustabil syklus pga. pilleslutt i 23.9 :wacky: Kroppen er ikke helt i vater enda. Masse lykke til! :Heartpink

Andre her som temper? Ikke på langt nær hatt «sterke» eller positive EL-tester enda, men tempen gjorde et hopp i dag etter flere dager med synkende temp .. Kan alkohol påvirke tempen? Ble noen glass vin på middag med et vennepar i går :)

Vedlegg

• DB848F6E-8904-41F3-937C-3C6E0AC9119D.jpeg
    DB848F6E-8904-41F3-937C-3C6E0AC9119D.jpeg
    53,8 KB · Visninger: 64

Har forresten ikke skrevet deg opp! Vil du bli med i klubben? :hilarious:

Back
Topp