IKM uke 1

Her virker også alt helt ute av normalen.. mye kortere og mindre mens enn vanlig, og allerede nå masse slim (EL først om 1 uke - pleier å få slim 3/4 dager før EL).
Kan det være julestresset som gjør at flere av oss er litt ute av balanse...?
Ja, man kan begynne å lure. Slenger meg på den teorien :wacky:

Sjekket livmortappen for første gang i dag og den var høyt oppe (vanskelig å få tak i) og myk. La det inn i FF og den sier nå at jeg er mest fertil. EL-testene sier noe annet foreløpig :hilarious:

Får bli aksjer i dag og i morgen, da vi reiser hjem til hver vår familie i morgen ettermiddag og sees ikke før 2. juledag.

Nå er det uansett offisielt juleferie i heimen, og det er så deilig! :D

Jeg er SÅ glad for at eggløsning var i går siden vi skal være hjemme hos foreldrene mine resten av uken. Nå håper jeg bare at dpo-land går fort nå når det er jul!

Woho! Da begynner nedtellingen :nailbiting: Tester du etter EL eller temper?
Jeg går etter smertene, jeg har nemlig siden jeg fødte min første hatt helt intenst grusomme smerter hver gang jeg har eggløsning(får ikke noen god utredning på dette, men mistenker endometriose pga andre symptomer opp gjennom årene). Jeg har prøvd å sjekke dette opp mot EL-tester og det har stemt med smertene. Så når jeg har så vondt at jeg bare står bøyd over kjøkkenbenken så vet jeg at da er det bare å hive seg til. Ikke alltid jeg har like lyst, da, spesielt ikke i høst. Smertene går vekk umiddelbart etter eggløsningen har funnet sted.

Tror EL er på vei... :nailbiting:Det murrer godt i rygg og livmor, har hatt en god del el-slim siden i går og i ettermiddag har teststreken økt i styrke. Den er nå like sterk som kontrollstreken. Dette til tros for svak svak strek på graviditetstesten. Jeg har vært skikkelig testetøs siden SA for 1,5 uke siden - testet med både LH og HCG, mest av ren nysgjerrighet.:pompus: Nå blir det spennende å se om EL kommer som normalt på CD14. Legger inn aksjer for harde livet nå. Må forføre mannen i kveld også :hilarious: Blir uansett ikke så mye sengevalgs fremover pga jul...

Last edited:
Jeg går etter smertene, jeg har nemlig siden jeg fødte min første hatt helt intenst grusomme smerter hver gang jeg har eggløsning(får ikke noen god utredning på dette, men mistenker endometriose pga andre symptomer opp gjennom årene). Jeg har prøvd å sjekke dette opp mot EL-tester og det har stemt med smertene. Så når jeg har så vondt at jeg bare står bøyd over kjøkkenbenken så vet jeg at da er det bare å hive seg til. Ikke alltid jeg har like lyst, da, spesielt ikke i høst. Smertene går vekk umiddelbart etter eggløsningen har funnet sted.
Ah, jeg skjønner! Kjedelig at du skal ha det så vondt, i alle fall med tanke på at man skal hoppe i høyet :bag: Men greit å kjenne det såppas på kroppen at man ikke trenger å bruke penger og energi på masse tester osv :)

Da håper jeg EL kommer noen dager forsinket bare, pga. det :Heartpink Ja, det er et godt tegn! :woot:

Skjedde noe rart idag. Skjønner fint lite. Tok en test når jeg kom hjem, fordi jeg følte meg rar i hele kroppen. (Den øverste) Tok en ny test for 30 min siden, og den er veldig positiv :happy093
Nå skal jeg gå å finne mannen :sex

Vedlegg

• 20201222_183218.jpg
    20201222_183218.jpg
    9,7 KB · Visninger: 80
Skjedde noe rart idag. Skjønner fint lite. Tok en test når jeg kom hjem, fordi jeg følte meg rar i hele kroppen. (Den øverste) Tok en ny test for 30 min siden, og den er veldig positiv :happy093
Nå skal jeg gå å finne mannen :sex
Juhuuuu! Endelig! Happy humping :D

Ah, jeg skjønner! Kjedelig at du skal ha det så vondt, i alle fall med tanke på at man skal hoppe i høyet :bag: Men greit å kjenne det såppas på kroppen at man ikke trenger å bruke penger og energi på masse tester osv :)
Ja, det er jo greit å kunne kjenne det på kroppen, men hadde jo klart meg med bare et lite hint, da, haha! :hilarious: Men så får vi håpe på at jeg ikke skal ha eggløsning igjen nå før om vel ett års tid :rolleyes:

Får melde meg inn her jeg da :greet025

Kalenderen sier at jeg egentlig skal ha EL idag (som kanskje stemmer mtp. at testen var positiv igår?), så kanskje det er idag jeg egentlig har den? :schocked028 Satte IKM 6/1, siden det er det kalenderen min sier.

Huledame - 31 år PP2 - B3 - EL 22/12 - IKM 6/1

Ser ut som noe endelig er på G her.. etter blødninger/spottingen som begynte når egentlig el skulle vært for noen dager siden. Blødningene stanset og el testene ble sterkere. Håper tulleblødningene ikke står i veien for sjansene mine denne pp! :shifty:

Vedlegg

• 0AA9836D-F864-4ED8-A02D-BCBE8CFF0B93.jpeg
    0AA9836D-F864-4ED8-A02D-BCBE8CFF0B93.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 72
Her ser det også ut som det endelig er noe på gang. Eggløsning skulle vært på mandag, men ble vel litt forsinket i julestresset :joyful: skal teste igjen senere idag for å se om den øker. Så blir det aksjelegging i kveld når mannen er ferdig med å snekre :p

Vedlegg

• 420A765F-8B11-45DE-9A5A-DB37241CF624.jpeg
    420A765F-8B11-45DE-9A5A-DB37241CF624.jpeg
    22,7 KB · Visninger: 69
Positiv digital eltest i dag! :D La inn askjer natt til i dag. Så kjører vi på hver dag nå frem til 2021 for å være helt sikker:cool05
Haha neida

Endelig!! Vi la inn aksjer søn, man og i går. Kan jeg vente til i morgen eller burde jeg legge inn aksjer i kveld også?

Vedlegg

• 410EA3BA-047F-4B11-989A-C1FEAE6889D3.jpeg
    410EA3BA-047F-4B11-989A-C1FEAE6889D3.jpeg
    10,3 KB · Visninger: 77
Endelig!! Vi la inn aksjer søn, man og i går. Kan jeg vente til i morgen eller burde jeg legge inn aksjer i kveld også?
Hurra! Hadde det vært meg hadde jeg lagt inn i kveld også - men kommer jo litt an på hvor lenge du har positive tester :)

Rart. Positiv digital el midt på dagen i dag men fortsatt ikke helt positiv rfsu strimmel? :bored:

Vedlegg

• 10C96CB2-37D7-4199-89F1-BD3994F2DA40.jpeg
    10C96CB2-37D7-4199-89F1-BD3994F2DA40.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 63
Back
Topp