Tusen takk kjære duMasse lykke til neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk kjære duMasse lykke til neste pp
Spennende! Jeg håper at det er spire for alt det er verdt Krysser fingreneIkke tegn til tr her enda. Ikm idag. Prøvd å nå livmortappen, men det var veldig høyt oppe å bakover så rakk ikke tak i den
Har desverre ikke noe flere tester igjen. Så får ikke testet idag. Men testet 7.januar (11dpo) da var det så å si blankt. Tror det var en skygge der men kun jeg som så den så ble usikker
Tester kanskje i morgen om jeg ikke har fått tr..
Hadde eggløsning 27.desember.
Har hadd skikkelig ømme å tunge bryst men det har jeg som regel før tr å når jeg har vært gravid.
Spennende! Jeg håper at det er spire for alt det er verdt Krysser fingrene
Så leit å høre om SA’en Håper for deg!Håper selv også det, men har ikke for høye forhåpninger. Hadde en SA i desember så redd det bare er kluss me syklus etter den. Men fikk eggløsning på cd 15 som jeg brukt å ha før sa'en. Krysser fingrene for at tr holder seg unna på grunn av spire, å ikke kluss takk
Blæ Sender en klem!Jeg kan føres opp på TR!
Ser fremover til ny pp men takk. Klem til deg også!Blæ Sender en klem!
Ønsker deg masse lykke til i neste PPFikk tr idag så syklus er ikke så ute på jorde etter SA
Gikk ikke for oss denne gangen lykke til videre alle!I følge statistikken - at man har 25% sjanse til å bli gravid hver gang, skal det være 8 i denne gruppen som blir gravide
Hvordan går det med resten?
Fantastisk! GratulererJulie3 PP1 B3 EL 25.12 IKM 5.1 positiv test 11.01 CB digital 2-3uker
Tusen takkFantastisk! Gratulerer