IKM uke 1

Ikke tegn til tr her enda. Ikm idag. Prøvd å nå livmortappen, men det var veldig høyt oppe å bakover så rakk ikke tak i den :hilarious:
Har desverre ikke noe flere tester igjen. Så får ikke testet idag. Men testet 7.januar (11dpo) da var det så å si blankt. Tror det var en skygge der men kun jeg som så den så ble usikker :dead:
Tester kanskje i morgen om jeg ikke har fått tr..

Hadde eggløsning 27.desember.
Har hadd skikkelig ømme å tunge bryst men det har jeg som regel før tr å når jeg har vært gravid.

Ikke tegn til tr her enda. Ikm idag. Prøvd å nå livmortappen, men det var veldig høyt oppe å bakover så rakk ikke tak i den :hilarious:
Har desverre ikke noe flere tester igjen. Så får ikke testet idag. Men testet 7.januar (11dpo) da var det så å si blankt. Tror det var en skygge der men kun jeg som så den så ble usikker :dead:
Tester kanskje i morgen om jeg ikke har fått tr..

Hadde eggløsning 27.desember.
Har hadd skikkelig ømme å tunge bryst men det har jeg som regel før tr å når jeg har vært gravid.
Spennende! Jeg håper at det er spire for alt det er verdt :D Krysser fingrene :Heartred

Spennende! Jeg håper at det er spire for alt det er verdt :D Krysser fingrene :Heartred

Håper selv også det, men har ikke for høye forhåpninger. Hadde en SA i desember så redd det bare er kluss me syklus etter den. Men fikk eggløsning på cd 15 som jeg brukt å ha før sa'en. Krysser fingrene for at tr holder seg unna på grunn av spire, å ikke kluss :Heartredtakk

Håper selv også det, men har ikke for høye forhåpninger. Hadde en SA i desember så redd det bare er kluss me syklus etter den. Men fikk eggløsning på cd 15 som jeg brukt å ha før sa'en. Krysser fingrene for at tr holder seg unna på grunn av spire, å ikke kluss :Heartredtakk
Så leit å høre om SA’en :( Håper for deg! :Heartred

I følge statistikken - at man har 25% sjanse til å bli gravid hver gang, skal det være 8 i denne gruppen som blir gravide :hilarious::wacky:

Hvordan går det med resten?

Jeg og mannen prøver å få barn, vi er på PP 2. Første dag i min forrige mens var 14 januar og eggløsningstest slo ut 30. jan. Hvis jeg forstår det riktig er jeg 15 dpo i dag (14. februar). Jeg tok en CB digital ukeindikator test i går med morgenurin og den slo ut negativt. Antar at mensen bør komme i dag eller i morgen. Jeg tok ut spiralen i november og min første mens etter det var 13. des. Jeg har altså kun har mensen to ganger nå på mange år.

Til dere som er litt mer erfarne: er håpet ute for denne gang? Jeg tenker på å bli gravid hele tiden og føler jeg plukker opp småsymptomer av alt. Har bla. fått økt utflod etter EL, veldig trøtt, våker opp med hovne fingre og, tørr i munnen om natten, har vanskeligheter med å sove. Litt voksesmerter i ben og tett nese. Men alt dette kan jo skyldes andre ting :-) Hehe!

Jeg trenger bare noen kloke ord fra dere erfarne prøvere :-) Jeg kjente jeg ble veldig skuffet av en negativ test i går..., og antar at mensen kommer straks...

Back
Topp