Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Spennende! Jeg håper at det er spire for alt det er verdtIkke tegn til tr her enda. Ikm idag. Prøvd å nå livmortappen, men det var veldig høyt oppe å bakover så rakk ikke tak i den
Har desverre ikke noe flere tester igjen. Så får ikke testet idag. Men testet 7.januar (11dpo) da var det så å si blankt. Tror det var en skygge der men kun jeg som så den så ble usikker
Tester kanskje i morgen om jeg ikke har fått tr..
Hadde eggløsning 27.desember.
Har hadd skikkelig ømme å tunge bryst men det har jeg som regel før tr å når jeg har vært gravid.

Spennende! Jeg håper at det er spire for alt det er verdtKrysser fingrene
![]()
takkSå leit å høre om SA’enHåper selv også det, men har ikke for høye forhåpninger. Hadde en SA i desember så redd det bare er kluss me syklus etter den. Men fikk eggløsning på cd 15 som jeg brukt å ha før sa'en. Krysser fingrene for at tr holder seg unna på grunn av spire, å ikke klusstakk

Ser fremover til ny ppBlæSender en klem!
![]()
men takk. Klem til deg også! Ønsker deg masse lykke til i neste PPFikk tr idagså syklus er ikke så ute på jorde etter SA

Gikk ikke for oss denne gangenI følge statistikken - at man har 25% sjanse til å bli gravid hver gang, skal det være 8 i denne gruppen som blir gravide
Hvordan går det med resten?
lykke til videre alle!
Fantastisk! GratulererJulie3 PP1 B3 EL 25.12 IKM 5.1 positiv test 11.01 CB digital 2-3uker![]()

Tusen takkFantastisk! Gratulerer![]()