Lov å håpe Men blør faktisk litt enda.. nei denne kroppen altså, ikke godt å bli klok påKanskje du er ekstra fruktbar denne pp? Blødning rundt EL er visst et tegn på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov å håpe Men blør faktisk litt enda.. nei denne kroppen altså, ikke godt å bli klok påKanskje du er ekstra fruktbar denne pp? Blødning rundt EL er visst et tegn på det
Alkohol har alltid slått ut til megAndre her som temper? Ikke på langt nær hatt «sterke» eller positive EL-tester enda, men tempen gjorde et hopp i dag etter flere dager med synkende temp .. Kan alkohol påvirke tempen? Ble noen glass vin på middag med et vennepar i går
Ah, da er det nok bare det som er grunnenAlkohol har alltid slått ut til meg
Kan en el-blødning komme før positov el test?
Akkurat samme her Faktisk aldri hatt så svake EL-tester som jeg fikk i går kveld. Håper EL kommer snart for oss begge!Her skal egentlig (ifølge flo) EL komme i morgen, men jeg har ingen fysiske tegn og el-testene er så svake at jeg tror det er en stund til Skal sies at jeg har uregelmessig syklus da.. Den er på alt fra 29 til 45 dager.. Såå frustrerende å måtte vente slik
Velkommen skal du være! Så spennende Gleder meg til oppdateringerJeg melder meg inn her også jeg
Maksimal utslag på CB digital eggløsningstest i går så antar EL er i dag ? kjennes også sånn ut..
Har tre barn fra før, men første gang vi aktivt prøver , på en liten sistemann ❤
LinnSukkerspinn - 36 - PP2 - B4 - EL 21.12 - IKM 04.01.
Takk ❤❤❤Velkommen skal du være! Så spennende Gleder meg til oppdateringer
Nei nå skjønner jeg ingen ting Var ferdig med mens den 14, hadde ikke noe blødning etter der men nå har jeg blødd siden 18, og har trodd at det kanskje hadde noe med samleie tidlig morgen den 18.
Men jeg blør nesten like mye som en vanlig mens og har hatt litt like smerter som når jeg har mens..
Hadde utskraping den 30/10 kan den virkelig tulle så mye enda ? Forrige mens var helt fin
El- testene har ikke gitt noe utslag
Lurer på det samme, men nå har ikke vi samleie når jeg blør heller.. men har heller ikke fått positiv el enda, så krysser fingrene for at blødningen stopper før positiv el testHer er andre pp, etter første mens etter MA 30 oktober.. når jeg tester etter el et testene negative men begynte farken meg å blø her og. Tredje dagen med spotting+.. er det normalt etter MA!? Håper likevel jeg får el og blir preggers og at det ikke ødelegger sjansene mine...
Woho! Da begynner nedtellingen Tester du etter EL eller temper?Da er vel jeg offisielt i dpo-land Jeg er søren ikke sikker på at EL er idag, føler den var igår eller lørdag, for jeg har ingen EL-smerter lengre.
Uff, så frustrerende å ikke vite Jeg krysser fingrene for at EL kommer denne måneden - at den bare er litt forskjøvet pga. kjemisk. Var mensen forskjøvet? Det kan den jo bli hvis man har kjemiskJeg går vel egentlig bare og lurer på om EL kommer denne mnd. Har mest sannsynlig hatt en kjemisk forrige syklus (svake positive tester, og den merkeligste mensen noen sinne), og temperaturen er fortsatt høyere enn vanlig, så den må stige en del og holde seg der om EL kommer. Ser usannsynlig ut egentlig.. testene er midt på treet sterke, som de har vært siden TR, og i følge app er EL på julaften..
Og om ikke det kommer EL denne mnd, blir neste mulighet i februar, siden mannen er på jobb under eggløsning i januar..
Uff, så frustrerende å ikke vite Jeg krysser fingrene for at EL kommer denne måneden - at den bare er litt forskjøvet pga. kjemisk. Var mensen forskjøvet? Det kan den jo bli hvis man har kjemisk
Da håper jeg EL kommer noen dager forsinket bare, pga. det Ja, det er et godt tegn!Ja, 3 dager forsinket, så håper det gjelder EL også Tester hver dag, og venter spent på å få vondt i magen. Puppene er hvertfall svære og ømme, og det er et godt tegn