Gratulerer så myeHei
Jeg og samboer har prøvd i 2,5 år nå, jeg har nettopp testet g-test, men klarer ikke tolke den, se bilde
Hva sier dere er den negativ/positiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeHei
Jeg og samboer har prøvd i 2,5 år nå, jeg har nettopp testet g-test, men klarer ikke tolke den, se bilde
Hva sier dere er den negativ/positiv?
TakkGratulerer så mye
Jeg ville regnet EL i dag, jaPositiv el digital kl 14 den 23 desember. Peak på strimmel 24 desember kl 11.
Positiv digital kl 09 25 desember.
Negativ el digital 15.00 den 25.
El smerter natt til 25 desember og til ca kl 14 den 25.
Når skal jeg regne el og dpo? El i dag?
Takk, det har vært litt vanskelig å ikke la de kommentarene styre Jeg er jo veldig spent på hvordan overgangen fra to til tre vil bli, både jeg og mannen min er firkløvre og det var alltid snakk om flere enn to barn for oss.God jul til deg ❤
Og masse lykke til - er en spennende tid dette når man er prøver. ❤
Her er også full rulle hele tiden. Jeg har tre barn fra før og vi prøver på en sistemann ♡ Nr. 4.
Har aldri vært skikkelig prøver før. To var herlige overraskelser mens jeg egentlig gikk på pillene og ene bestemte vi oss for, og så var jeg gravid nesten før jeg startet prøve. De har vært veldig ønsket. Vi har plass og lyst på mange barn. Selv hadde jeg tre søsken og en søskenflokk på fire ser jeg på som fantastisk. For oss.
Men faktisk da jeg ventet nr 3 husker jeg at folk fant på å kommentere for eks : "det kan da ikke ha vært planlagt".. eller "dette blir kaos" eller "husk at de skal opp og fram også, ikke bare produseres".... men helt ærlig, nå har det gått 4.5 år siden yngste ble født og jeg har virkelig ikke angret ett sekund på tre barn bare hatt en drøm om en sistemann, for å få firkløveren vi alltid har drømt om. Barn er kaos, men også rikdom. Vi deler da selsvagt ikke at vi er prøvere med noen vi heller , kunne bare tenkt meg kommentarene vi hadde fått da så.... jeg forstår deg VELDIG godt der.
Hvilken DPO er du / når har du IKM ?
Selv er jeg 4 / 5 DPO.
Fikk positiv digital el test søndag, antar da eggløsning kanskje var mandag. Ikm 03.01 eller 04.01 ...
Kjenner på div u kroppen allerede, men er jo så tidlig ennå.
Masse lykke til ❤❤❤
Og riktig god julehøytid videre med dine
Tror egentlig jeg bare kan melde meg ut her, har hatt noe som kan virke som en alt for tidlig mensen (kun 4 dager etter forrige). Har blødd siden 18/12, og kan se ut som det slutter først nå.
Har tatt EL- tester hver dag fra 14/12 og ikke fått utslag på dem. Så det ser veldig dårlig ut for denne pp
Til dere som har usikker EL, tester dere x1 om dagen eller x2? Jeg har bare tester x1, men kan ikke skjønne at jeg eventuelt har gått glipp av EL
Uansett! Jeg gir ikke opp, og får hoppe over i neste IKM gruppe Masse lykke til alle sammen
Uff, så kjedelig! Masse god bedring til degTypisk min flaks: ligger rett ut med dårlig rygg. Har generelt dårlig rygg, men så ille som nå har jeg ikke vært på et par år hvertfall... Har ikke hatt annet valg enn å ta sterke smertestillende. Så der røyk nok mine sjanser denne PP. Både fordi Ibux ikke er bra å ta rundt eggløsning (kan forhindre eggløsning), pluss at å legge inn aksjer er fysisk umulig... ønsker dere alle lykke til, og håper ikke å se noen av dere i neste IKM gruppe
Endelig! Da er det bare å kjappe seg til svigers ..... ønsk meg lykke til
Sovet dårlig i natt, men heldigvis er testen fortsatt (enda mer) positiv så trengte ikke tenke like mye på tempen. Da rakk vi det i alle fall. Svigermor har ikke mistenkt noe Hun bare maser om barnebarn og det er som vanlig
Bare sniker litt rundt for jeg skulle opprette en uke 4 tråd, og oppdaget at alle trådene for det nye året er merket feil dette er uke 2!
Bare sniker litt rundt for jeg skulle opprette en uke 4 tråd, og oppdaget at alle trådene for det nye året er merket feil dette er uke 2!