Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, og jeg er bare 2dpoEr kun 4 DPO og kløør etter å teste
Er kun 4 DPO og kløør etter å teste
Samme her, og jeg er bare 2dpo
Samme her! Er også 4 dpo, og håååper å klare å vente til jeg er 10 dpo Vi får se da, hehe
Velkommen skal du væreJeg hører vist til i denne gruppen. Har meldt meg inn på uke 2 siden jeg trodde El skulle være litt senere med tanke på en SA jeg var igjennom, men El kom som bestilt som om det var en mens .
Vil gjerne melde meg inn her har egentlig ikke så stor troa denne PP da vi klarte å legge inn aksjer bare en gang (CD 13 El kom CD15)
Ønskerbarn - 23- PP7(1 etter SA) - B1 - EL27. Des - IKM 10.januar
Her har det vært murringer i hele dag, og de har tatt seg opp i kveld! Så er jo spørsmålet om det er starten på spotting eller noe annet Er 4 dpo.
Hvor tidlig starter dere å teste forresten? Jeg har tester fra babyplan, og leste på nett at de kan brukes så tidlig som fra 6 dpo..
Jeg testet ikke positivt før 12 DPO med babyplan tidlig test sist, men tenkte å starte testing rundt 8-9 DPO. Bedre å få negativ før mensen kommer enn å få mensen som et slag i trynet syns jeg
12 DPO, er det 2 dager før IKM?
Hmm, får vel vente til 8-9 DPO jeg også da. Jeg vet jo heller ikke når jeg hadde EL, bare når EL-testen slo ut. Kan jo hende det ikke var før 1-2 dager etter, hvis jeg har forstått det riktig
Vanligvis er 12 dpo 2 dager før ikm