IKM uke 1

Jeg er 5dpo idag, og spenningen har bygd seg godt opp
Har kjent på litt strekninger og stikkinger i livmor idag, men rekner med det er ønsketenkningen som er i full gang håpet jeg klarer å vente til søndag med å teste, men kjenner meg selv rett så ryker eg på en test de nærmeste dagene

Samme her, og jeg er bare 2dpo :hilarious::hilarious:

Samme her! Er også 4 dpo, og håååper å klare å vente til jeg er 10 dpo :angelic: Vi får se da, hehe :p

Det er en forferdelig følelse egentlig. :bored:Har 10 strimler liggende i skapet. De roooper etter meg. Føler meg som ei bikkje, egentlig. Har tissa på «pinner» daglig siden SAen. Det har blitt en del av meg. Jeg føler jeg meg mindre hel.. nå som dobesøkene kun består av det mest nødvendige :hilarious:

6 dpo her. Hatt pittelitt friskt blod tilblandet ved sjekk av cervix, så håper det kan bety gode ting denne gangen. Har hatt spotting store deler av lutealfasen de siste 2 syklusene da, så legger ikke for mye i det. Her ryker første test på fredag!

Jeg hører vist til i denne gruppen. Har meldt meg inn på uke 2 siden jeg trodde El skulle være litt senere med tanke på en SA jeg var igjennom, men El kom som bestilt som om det var en mens :).

Vil gjerne melde meg inn her :) har egentlig ikke så stor troa denne PP da vi klarte å legge inn aksjer bare en gang (CD 13 El kom CD15)

Ønskerbarn:) - 23- PP7(1 etter SA) - B1 - EL27. Des - IKM 10.januar

Jeg hører vist til i denne gruppen. Har meldt meg inn på uke 2 siden jeg trodde El skulle være litt senere med tanke på en SA jeg var igjennom, men El kom som bestilt som om det var en mens :).

Vil gjerne melde meg inn her :) har egentlig ikke så stor troa denne PP da vi klarte å legge inn aksjer bare en gang (CD 13 El kom CD15)

Ønskerbarn:) - 23- PP7(1 etter SA) - B1 - EL27. Des - IKM 10.januar
Velkommen skal du være :Heartred

Her har det vært murringer i hele dag, og de har tatt seg opp i kveld! Så er jo spørsmålet om det er starten på spotting eller noe annet :yuck: Er 4 dpo.

Her har det vært murringer i hele dag, og de har tatt seg opp i kveld! Så er jo spørsmålet om det er starten på spotting eller noe annet :yuck: Er 4 dpo.

Samme her! Er oppblåst og har i tillegg ømme Bryster, merker det spesielt når jeg går i trapper! Stakkars mannen, han får ikke lov til å ta på dem. :arghh: Vet at det er tidlig å føle gravidsymptomer såpass tidlig, så tror heller at kroppen spiller meg et puss. :bored: Det som er veldig merkelig er at dagene før og uken etter SA hadde jeg null symptomer. Brystene var helt normale og var null oppblåst. Blir ikke klok på denne kroppen. :wtf:

Jeg ryker nok på en testesmell i morgen - 5dpo :hilarious:

7/8 dpo her og idag har jeg merket litt murringer og stikk i livmorområdet. Mulig jeg tester i løpet av helga

5 dpo og skikkelig drop i tempen?? Den ene gangen jeg var gravid holdt tempen seg høy og var skikkelig øm i puppene 5dpo. Det endte med MA i august, så er veldig klar for ny positiv test!

Jeg har også hatt murringer idag, i korsryggen. Og Jeg er vel 5 dpo idag. Men går det egentlig an med symptomer så tidlig? Eller er det bare innbilning?

Hvor tidlig starter dere å teste forresten? Jeg har tester fra babyplan, og leste på nett at de kan brukes så tidlig som fra 6 dpo..

Kjenner på det samme som de flere her inne. Murring og stikk i livmor/eggstokk.
Etter å ha mistet nå i høst er ønsket om å bli gravid så stort. Har virkelig ikke lyst å få opp forhåpningene, men jeg klarer ikke å slutte og kjenne etter eller tenke på noe annet:schocked028

Hvor tidlig starter dere å teste forresten? Jeg har tester fra babyplan, og leste på nett at de kan brukes så tidlig som fra 6 dpo..

Jeg testet ikke positivt før 12 DPO med babyplan tidlig test sist, men tenkte å starte testing rundt 8-9 DPO. Bedre å få negativ før mensen kommer enn å få mensen som et slag i trynet syns jeg :hilarious:

Jeg testet ikke positivt før 12 DPO med babyplan tidlig test sist, men tenkte å starte testing rundt 8-9 DPO. Bedre å få negativ før mensen kommer enn å få mensen som et slag i trynet syns jeg :hilarious:

12 DPO, er det 2 dager før IKM?
Hmm, får vel vente til 8-9 DPO jeg også da. Jeg vet jo heller ikke når jeg hadde EL, bare når EL-testen slo ut. Kan jo hende det ikke var før 1-2 dager etter, hvis jeg har forstått det riktig :angelic:

Jeg venter til 9 dpo. Om jeg klarer :nailbiting: har ikke hodepine som jeg bruker å ha som før mens, og heller ingen murringer. Enda vel å merke. Er typisk å bli skuffet med de symptomene rett før testing.... :facepalm:

Tipper syklusen min går 25 dager denne gangen siden EL kom tidligere enn forventet (overraskende den kom i det hele tatt), og siden temperaturen var og fortsatt er høy. Ligger på 37,17 gjennomsnittlig de siste 3 dagene... :pompus:

Back
Topp