5dpo - røyk på en test.
Den viser svak skygge, som betyr at HCG snart er på vei ut av kroppen. Hadde en sterkere skygge 3dpo, og håpet virkelig på negativ test i dag slik at jeg kunne fokusere fremover
Det kan se ut som om brystene er ømme og forstørret pga økt progresteron etter EL. Får ikke gjort annet enn å 1) fortsette å teste 2) smøre meg med tålmodighet. Tror jeg velger begge...
Den viser svak skygge, som betyr at HCG snart er på vei ut av kroppen. Hadde en sterkere skygge 3dpo, og håpet virkelig på negativ test i dag slik at jeg kunne fokusere fremover
Det kan se ut som om brystene er ømme og forstørret pga økt progresteron etter EL. Får ikke gjort annet enn å 1) fortsette å teste 2) smøre meg med tålmodighet. Tror jeg velger begge...

Nervepirrende dager! Jeg er offisielt i DPO-land i dag. Forsov meg to timer i dag mtp. tempen, men pytt pytt. Så får vi se om jeg klarer å vente med å teste til 10 DPO denne gangen da ... er jo sååååå slitsom å vri og vende på tester og bli forvirret av skyggestreker. Klapp på skuldra til de som klarer å vente med å teste til IKM 

Dagene i dpo land går så utrolig tregt
Men vet jo også at det ikke er vits for min del å teste før tidligst 10 dpo, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet frem til søndag
Hvordan er testen hvis du redigerer i kontrast?
Krysser fingrene for at den blir sterkere og at det ikke er en skyggestrek!