IKM uke 1

5dpo - røyk på en test. :shy:Den viser svak skygge, som betyr at HCG snart er på vei ut av kroppen. Hadde en sterkere skygge 3dpo, og håpet virkelig på negativ test i dag slik at jeg kunne fokusere fremover :sorry: Det kan se ut som om brystene er ømme og forstørret pga økt progresteron etter EL. Får ikke gjort annet enn å 1) fortsette å teste 2) smøre meg med tålmodighet. Tror jeg velger begge...

Vedlegg

• 9C4AAB1D-AC9B-43B8-97EF-2610C207FDF6.jpeg
    9C4AAB1D-AC9B-43B8-97EF-2610C207FDF6.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 98
Røk på en test. Ca 8 dpo. (Hadde EL smerter sist mandag). Selvsagt ganske så blenda... dumme meg som tok testen og ble deppa.

Har barn fra før og har da hatt tilsvarende små symptom som nå da jeg var gravid. Men tja... brått blir jeg bare så usikker.

Håpet er vel ikke akkurat ute ?!
Aldri testet så tidlig før. Testet da jeg skulle ha TR de andre gangene og gått rett på positivt. Bør vel bare vente til kommende uke?! ....

Vedlegg

• Screenshot_20201229-110345_Gallery.jpg
    Screenshot_20201229-110345_Gallery.jpg
    12,9 KB · Visninger: 100
Røk på en test. Ca 8 dpo. (Hadde EL smerter sist mandag). Selvsagt ganske så blenda... dumme meg som tok testen og ble deppa.

Har barn fra før og har da hatt tilsvarende små symptom som nå da jeg var gravid. Men tja... brått blir jeg bare så usikker.

Aldri testet så tidlig før. Testet da jeg skulle ha TR de andre gangene og gått rett på positivt. Bør vel bare vente til kommende uke?! ....

Håpet er ikke ute, 8 DPO er tidlig :Heartred

8 dpo er veldig tidlig å teste, 81% vil få negativ selv om de er gravid den syklusen i følge den countdowntopregnancy nettsiden. Synes den er kjekk å følge med på, så man ikke blir så skuffet.

Så spennende at noen har begynt å teste :nailbiting: Nervepirrende dager! Jeg er offisielt i DPO-land i dag. Forsov meg to timer i dag mtp. tempen, men pytt pytt. Så får vi se om jeg klarer å vente med å teste til 10 DPO denne gangen da ... er jo sååååå slitsom å vri og vende på tester og bli forvirret av skyggestreker. Klapp på skuldra til de som klarer å vente med å teste til IKM :happy:

Vedlegg

• B33C6B0C-6D76-44EE-B41E-85F97AF065F7.jpeg
    B33C6B0C-6D76-44EE-B41E-85F97AF065F7.jpeg
    60,7 KB · Visninger: 65
Fortsatt murringer, og idag har det vært sårt å amme lille snuppa! Det har det ikke vært siden sykehuset og de første dagene hjemme, så håper det er et godt tegn og ikke noe sopp eller noe på gang :joyful::depressed: Dagene i dpo land går så utrolig tregt :yuck: Men vet jo også at det ikke er vits for min del å teste før tidligst 10 dpo, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet frem til søndag :nailbiting:

Klarte selvfølgelig ikke å holde meg :rolleyes: rauk på ein test altfor tidlig. Visste jo at den kom til å være negativ, men klarte ikke la vær for det om. 6 DPO i dag.

Vedlegg

• 0CE9891A-EA0B-4DB2-87D7-7905E65663D9.jpeg
    0CE9891A-EA0B-4DB2-87D7-7905E65663D9.jpeg
    24,8 KB · Visninger: 108
Klarte selvfølgelig ikke å holde meg :rolleyes: rauk på ein test altfor tidlig. Visste jo at den kom til å være negativ, men klarte ikke la vær for det om. 6 DPO i dag.
Kanskje bare jeg som har litt overaktivt streksyn, men jeg syns da virkelig det er antydning til strek på denne? Hvordan ser den ut i virkeligheten?

Kanskje bare jeg som har litt overaktivt streksyn, men jeg syns da virkelig det er antydning til strek på denne? Hvordan ser den ut i virkeligheten?

Jeg følte også jeg så noe her? :woot: Hvordan er testen hvis du redigerer i kontrast?

Tenkte egentlig det var ønsketenkning at jeg kunne se antydning til at det var noe, hvis jeg lyser og legger godviljen til så kan det absolutt være noe der. Men fortsatt veldig tidlig da. Blir spennende å se i morgen om det er noe forandring.

Jeg mener jo at der er det noe :nailbiting::wideyed: Krysser fingrene for at den blir sterkere og at det ikke er en skyggestrek!

Er det sånn at den siden man har vondt på er den siden egget slippes fra? Vondt på høyre side hvis jeg beveger meg brått, hoster osv :)

Er det sånn at den siden man har vondt på er den siden egget slippes fra? Vondt på høyre side hvis jeg beveger meg brått, hoster osv :)

Jeg har hatt veldig tydelige EL-smerter, og ofte kan jeg kjenne fra hvilken side egget slippes på, ja. Jeg har et slags trykk nederst i magen ned mot lysken nesten, på den ene siden. Trykket blir sterkere ved hosting osv.

7 dpo. Blødningene mine er påøkende. Kanskje TMI om man ikke liker blod, men kommer brunt blandet med friskt, rødt blod i større mengder enn i går. Typ kanskje en teskje totalt i mengde ved sjekk av cervix. Sukk. Blir ikke helt klok på den syklusen min, har hatt dette tullet de siste 2 syklusene og ser ikke ut til å bli bedre. Noen andre som sliter med spotting i dpo-land?

7 dpo. Blødningene mine er påøkende. Kanskje TMI om man ikke liker blod, men kommer brunt blandet med friskt, rødt blod i større mengder enn i går. Typ kanskje en teskje totalt i mengde ved sjekk av cervix. Sukk. Blir ikke helt klok på den syklusen min, har hatt dette tullet de siste 2 syklusene og ser ikke ut til å bli bedre. Noen andre som sliter med spotting i dpo-land?

Hva betyr TMI? Fant det ikke i den tråden med forkortelser :scratch

Back
Topp