IKM uke 1

Sjekket med «tryggmammamedisin» og fikk klarsignal til å prøve denne PP selv om jeg har måtte ta en del smertestillende rett før EL. Mannen stilte villig opp selv om han måtte «gjøre jobben» :hilarious: så da er vi i gang igjen allikevel :rolleyes: positive EL tester 27. og 28. (negativ igjen i dag) og aksjer lagt inn 26. og 28. så da bør det være sjanser :D
Noen tanker rundt om i dag er dpo1 eller om det er første i morgen? Mistenker EL i går ettermiddag pga symptomer...

7 dpo. Blødningene mine er påøkende. Kanskje TMI om man ikke liker blod, men kommer brunt blandet med friskt, rødt blod i større mengder enn i går. Typ kanskje en teskje totalt i mengde ved sjekk av cervix. Sukk. Blir ikke helt klok på den syklusen min, har hatt dette tullet de siste 2 syklusene og ser ikke ut til å bli bedre. Noen andre som sliter med spotting i dpo-land?

Spotting er noe herk! Har selv spottet alt fra 3 til 8 dager før mensen startet for fullt :yuck: Spottet også den pp jeg ble gravid sist, men det stoppet opp og mensen kom ikke som vanlig.

Dere som er 6dpo idag, når tenker dere teste?:p

Jeg er 5 dpo og tenker å teste 8 dpo:hilarious: Ventet til 13 dpo forrige syklus, og ble helt knust da den var negativ, med så mange symptomer. Syns det er bedre å ta skuffelsen litt etter litt.:p

Du da?

Spotting er noe herk! Har selv spottet alt fra 3 til 8 dager før mensen startet for fullt :yuck: Spottet også den pp jeg ble gravid sist, men det stoppet opp og mensen kom ikke som vanlig.
Åh, er kjekt å høre at det ikke er helt håpløst til tross for spottingen da :smiley-angelic001

Forresten, er det noen her som har kjent på utdrivningsrefleks-følelse som et graviditetssymptom, dere som ikke ammer? Jeg har kjent det to-tre ganger nå de siste dagene. Det er et lite år siden jeg sluttet å amme, og har ikke hatt utdrivingsrefleks siden da.... Men nå har jeg hatt følelsen av det.

Last edited:
Tror jeg prøver i morgen, 7 DPO. Jeg har 20 tester fra prøving på forrige baby, så bestemte meg for å være litt løs med testene :wacky:

ja, tror det e noe sånt som ligger i skuffen her og. Men det e jo bare hodebry som følger med. Strek/ikke strek, lyse, vente 5 min, lyse igjen :joyful: men når en først e begynt e det vanskelig å stoppe :rolleyes:

Ååå, er ikke lett å vente! Var testetøs forrige PP og det gikk helt i hode på meg, så prøver å ikkje tenke så mye på det nå.
Jeg tenker ta første test nyttårsaften, 9 dpo! hadde tenkt søndag, men det går ikke;)

ja, tror det e noe sånt som ligger i skuffen her og. Men det e jo bare hodebry som følger med. Strek/ikke strek, lyse, vente 5 min, lyse igjen :joyful: men når en først e begynt e det vanskelig å stoppe :rolleyes:

Ååå, er ikke lett å vente! Var testetøs forrige PP og det gikk helt i hode på meg, så prøver å ikkje tenke så mye på det nå.
Jeg tenker ta første test nyttårsaften, 9 dpo! hadde tenkt søndag, men det går ikke;)

Ja, det medfører sikkert en del stress... Får se hvor påvirket jeg blir av å starte med å teste :smiley-angry026

Så spennende tid dette jenter!!! Og samtidig skummelt.
Masse mensmurringer for tiden. Nederst i mage og korsrygg. 8 dpo. Bruker ikke være sånn så lenge før TR. Taty seg mer opp i kveld. Har også endel andre symptom (mer utflod, trett, humørsvingninger med mer..)

Testet i dag. Følte jeg så noe helt tidlig og ble, som noen av dere kanskje fikk med dere , megaskuffet da den endte opp som tilsynelatende negativ. Baby plan g.test. nå tenker jeg å vente med å teste til helgen.... om jeg ikke ryker på en på nyttårsaften
Dette er ikke bare, bare...

Supert å ha denne gruppa og å føle at vi er fler i samme båt ❤❤❤ krysser fingrene for oss

Last edited:
Ser ein liten strek i dag også, men lurer på om det er skyggestrek. Har prøvd å redigere bildet litt, var vanskelig å få fram.

Vedlegg

• 8019FE58-2BC8-41D8-852F-03F3531EFF06.jpeg
    8019FE58-2BC8-41D8-852F-03F3531EFF06.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 115
Test idag, 7 DPO. Den var blendahvit så venter kanskje til fredag med ny test, vi får se...

Ny test i dag 6dpo, enda svakere skygge.:shifty: Nå har jeg satt opp en teststrategi ut ifra hvor mange g-test jeg har igjen for denne prøveperiode: 8, 10 og 12 DPO. Resten skal brukes i neste PP.

7 dpo. Våknet idag og var sikker på at mensen var kommet. Enda ingenting.. Fryktelig stikking i livmor og nedenfor, og temperaturen har sunket fra 37,8 til 37,3 :hungover:

Puppene har derimot vokst enda mer.. Har svært lyst til å teste imorgen, men ble forvirret nå.

Testetrangen er stor, men jeg skal klare å holde meg til tidligst 10 dpo! Spennende at så mange har begynt allerede, håper å se flere babystreker her inne etterhvert :Heartred

Last edited:
Back
Topp