IKM uke 1

La opp en strategi for videre testing, men nå sliter jeg med å holde den. Skal liksom ha en testefri dag i morgen... Har virkelig null selvkontroll når det kommer til dette :(

Ja her er det nesten umulig med den selvkontrollen.
Er vel også et snev av herlig optimisme hos oss - at vi hååååper og derfor tenker teste

Men går jo på humøret løs når testene blir negative
Nesten altoppslukende dette

Negativ idag også :angelic:
Vet ikke om jeg gidder å teste i morgen, drøyer nok til lørdag...

Oppdaget en merkelig blødning ikveld, jeg er9/10 dpo idag og lurer på om dette kan være festeblødning:nailbiting: har ikke hatt det med de andre svangerskapene mine men har opplevd blødning i tidlig svangerskap på de to siste(ene var SA). Holder hodet kaldt og ser det an til mandag! Hereguud så vanskelig å vente! Men hvis egget fester seg nå så må jeg vel uansett vente litt før det slår ut på test? Eller?
Så spennende! Krysser fingrene :D

La opp en strategi for videre testing, men nå sliter jeg med å holde den. Skal liksom ha en testefri dag i morgen... Har virkelig null selvkontroll når det kommer til dette :(

Føler med deg, jammen kan det bli altoppslukende i ventetiden..

Ble test her også i dag, er bare 6 DPO. Resultatet ble negativt som forventet.
Jeg har kun hatt en mens etter MA. Før dette fikk jeg alltid masse symptomer rett eller EL. Hovne bryster/ømme brystervorter, smerter i livmor og lista fortsetter. Derfor ble jeg ganske overrasket når jeg fikk positiv test, da jeg var 100 % sikker på at TR kom siden alle symptomene tilsa dette.
Etter EL denne gang kjenner jeg absolutt ingenting. Har hatt litt murringer/smerter, men minimalt i forhold til før.
Noen andre som kjenner seg igjen?

:Heartred
Jeg har kun hatt en mens etter MA. Før dette fikk jeg alltid masse symptomer rett eller EL. Hovne bryster/ømme brystervorter, smerter i livmor og lista fortsetter. Derfor ble jeg ganske overrasket når jeg fikk positiv test, da jeg var 100 % sikker på at TR kom siden alle symptomene tilsa dette.
Etter EL denne gang kjenner jeg absolutt ingenting. Har hatt litt murringer/smerter, men minimalt i forhold til før.

Min SA startet 12. desember. Blødde i 6 dager og fikk EL på CD14. Jeg har slitt med EKSTREMT ømme bryster siden EL og masse murringer (foran og bak). Jeg har pleid å ha lignende symptomer, men mye mildere i dpo-land. Så jeg tror kroppen virkelig spiller meg et puss. I dag ble er gr.testen negativ, så vet ar jeg ikke har hcg-i blodet. Så i motsetning til deg, så har jeg masse symptomer på graviditet.

:Heartbigred

Kryss i FF :D EL var altså den dagen jeg trodde og både FF og PreMom mener det samme. FF sier at IKM er 12. januar mens PreMom sier 11., så da ble det jo uke 2 på meg. Fortsetter å henge her selvom :love2

Vedlegg

• 48986715-2B75-4219-BAA3-B7F419A2D03A.jpeg
    48986715-2B75-4219-BAA3-B7F419A2D03A.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 59
:whacky011
:Heartred

Min SA startet 12. desember. Blødde i 6 dager og fikk EL på CD14. Jeg har slitt med EKSTREMT ømme bryster siden EL og masse murringer (foran og bak). Jeg har pleid å ha lignende symptomer, men mye mildere i dpo-land. Så jeg tror kroppen virkelig spiller meg et puss. I dag ble er gr.testen negativ, så vet ar jeg ikke har hcg-i blodet. Så i motsetning til deg, så har jeg masse symptomer på graviditet.

:Heartbigred

Krysser fingrene for at du får positiv test igjen snart og at det faktisk er gravid symptomer du kjenner på:Heartred Trist at du også opplevde å miste.
For meg tok det 5 uker før første mens kom etter MA. Hadde fortsatt så mye HCG igjen i kroppen så usikker på om jeg faktisk hadde EL før dette siden alle tester ga utslag. Føler heldigvis at kroppen begynner å kjennes mer ut som før.

Irriterende at kroppen ikke er til å stole på etter noe som dette!

:whacky011

Krysser fingrene for at du får positiv test igjen snart og at det faktisk er gravid symptomer du kjenner på:Heartred Trist at du også opplevde å miste.
For meg tok det 5 uker før første mens kom etter MA. Hadde fortsatt så mye HCG igjen i kroppen så usikker på om jeg faktisk hadde EL før dette siden alle tester ga utslag. Føler heldigvis at kroppen begynner å kjennes mer ut som før.

Irriterende at kroppen ikke er til å stole på etter noe som dette!

Håper at vi begge får positiv test snart. Det er tungt å gå igjennom tap :HeartredSymptomer på graviditet veldig individuelt. Noen kjenner masse symptomer mens andre merker ingenting.:smiley-angelic001

Vil bare ønske alle dere fine damer et riktig godt nytt år! :wav

Måtte 2021 bli vårt år og jeg håper mange av oss vil sees igjen i september-gruppa:love2

Ønsker dere en fin feiring i dag :Heartred

8 dpo og negativ test. Har ingen symptomer, men håper på positiv test i 2021.

Ønsker alle et godt nytt år! :color

10 dpo
En RFSU test (tidlig test?!) tatt på morgenen.
Negativ. Blenda.

Skulle ikke ta fler tester før mandag, da har jeg testdate med noen her inne men denne brant i skuffen. Nå har jeg ikke fler og må vente..

Blæææhhh... erfaringer med denne testen ?
Selv brukt den i tidligere svangerskap. Ble da positiv men tok den etter IKM.

I går kveld masse murringer i korsrygg og nederst i mage, og strekk i magen, spesielt når reiste meg fort. Sånn var jeg sist også.. og har aldri menssmerter så tidlig før mensen.

Blir gal!!!
Skal ikke være enkelt dette.

10 DPO - håpet er ikke ute ennå?! ...

Godt nytt år, alle sammen! Håper dere får en fin feiring i kveld :smiley-bounce016

2020 er snart over og forhåpentligvis blir 2021 et mye bedre år! Håper på mange positive tester fremover. :dummy::dummy1:

7dpo - skyggen er så vidt synlig. Jeg anser dagens test som negativ. (Klarte ikke å følge egen testestrategi:shy:)

Hei. Jeg er ny på forumet.
11 dpo i dag. Tatt test siden 7 dpo. Alle like negative. Har masse mensmurringer og håper at spiren klamrer seg fast.

Hei. Jeg er ny på forumet.
11 dpo i dag. Tatt test siden 7 dpo. Alle like negative. Har masse mensmurringer og håper at spiren klamrer seg fast.
Velkommen skal du være :Heartred Vil du jeg skal skrive deg opp på listen? :)

5 dpo i dag. En enkelt stor kvise i pannen og ekstrem sentimentalitet er eneste symptomer. Blir rørt av alt i disse dager :oops: Men det kan vel bare være at 2020 snart er over og 2021 skal starte. Blir alltid tankefull rundt nyttår.

Godt nyttår alle sammen! Krysser fingrene for oss alle i 2021!:smiley-bounce022:Heartred

Jeg har hatt 3 perioder etter SA der jeg har vært overbevist på at jeg er gravid. Har vært så ille at jeg har hengt over doskålen et par dager til TR, men bare negative tester. Første TR etter SA kom etter 3 uker. Hatt stabil syklus siden.
Før SA har jeg brukt prevansjon så lenge jeg kan huske, så har ikke kjent særlig symptomer før IKM eller EL. Så jeg har hatt bivirkninger av egne hormoner i ettertid.

9dpo. Negativ test. Forferdelig kvalm og murringer nederst i magen til høyre, såre brystvorter. IKM er 5. Januar. Er dette vanlig før TR? Har hoppet over en del måneder, så husker ikke. :facepalm:

Back
Topp