IKM uke 1

Okei, jeg syntes jo jeg skimtet noe i morges, og kikket på testen igjen nå. Og der fant jeg en liten strek!

Den er jo selvsagt ikke pålitelig etter flere timer, men testene de siste to dagene var like blendahvite flere timer senere, så sammenliknet med de er det altså en strek på denne. Blir spennende å se i morgen!
Blir spennende å se i morgen, håper for deg :D

Lure på om da nærme seg ein strek her også. Tatt på lite utin i blæra. Sov ikke hjemme i natt så hadde ikke tester tilgjengelig.

Vedlegg

• B2DDE0D3-8B79-4E28-953E-971002EEB69C.jpeg
    B2DDE0D3-8B79-4E28-953E-971002EEB69C.jpeg
    19,4 KB · Visninger: 167
10-11 dpo i dag og har begynt å spotte brunt. Får se om det evt tar seg opp eller om det avtar de neste dagene

Ååå så spennende med mange lovende tester! :D
Kun 3 dpo her, men kløøør etter å teste :hilarious:

Lure på om da nærme seg ein strek her også. Tatt på lite utin i blæra. Sov ikke hjemme i natt så hadde ikke tester tilgjengelig.
Så spennende :nailbiting: Jeg skimter noe!

Hvis du fyller inn denne her så skriver jeg deg opp:)

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM

B står for hvilket barn i rekken dere prøver på.

Eksempel: Trallefrøken - 30 år - PP2 - B1 - EL 21/12 - IKM 6/1

Jeg fikk selvfølgelig mensen for noen timer siden. Dette er min første kjemiske, og det var verre enn forventet. Man rekker å glede seg sååå mye på kort tid.. Neste el er 18.01

God alt for tidlig morgen dere. Her har 2åringen dratt meg op altfor tidlig i dag.
Har funnet frem alt av viljestyrke denne pp og ventet med første test til i dag, CD9. Fallhøyden i dag var stor, da jeg har vært helt overbevist om at jeg er gravid, føler meg slik som forrige gang. Gjorde ikke det tidlig i nov da jeg fikk positiv test som endte med kjemisk.
Legger ved min ultrasvake strek (som jeg håper flere ser), og håper det er babystrek og ikke bare jeg som har overbevist meg selv!

Vedlegg

• 95307CB5-0931-4A89-A1BC-9B8771E504BC.jpeg
    95307CB5-0931-4A89-A1BC-9B8771E504BC.jpeg
    9,8 KB · Visninger: 152
God alt for tidlig morgen dere. Her har 2åringen dratt meg op altfor tidlig i dag.
Har funnet frem alt av viljestyrke denne pp og ventet med første test til i dag, CD9. Fallhøyden i dag var stor, da jeg har vært helt overbevist om at jeg er gravid, føler meg slik som forrige gang. Gjorde ikke det tidlig i nov da jeg fikk positiv test som endte med kjemisk.
Legger ved min ultrasvake strek (som jeg håper flere ser), og håper det er babystrek og ikke bare jeg som har overbevist meg selv!

jeg ser strek :D

Skal vi se, da er jeg vel 10 DPO idag, og her er dagens test - og jeg kan skimte en strek innafor tiden :D

Vedlegg

• 73272B3F-5BBA-4C1D-AB10-E9A96F5C0E95.jpeg
    73272B3F-5BBA-4C1D-AB10-E9A96F5C0E95.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 158
10 DPO og dagens test viser skygge eller veeeldig svak positiv etter utgått tid. Eventuelt så har jeg så lyst å se strek at jeg legger det til. o_Oo_O
Sist fikk jeg positiv test 11 DPO så dagen i dag blir lang og skummel.

9dpo - negativ test. Ømme og stoore bryster. Mannen har kommentert dem flere ganger. Legger ikke så mye i det lenger, kroppen er nok i ubalanse etter SA. Nå har jeg brukt opp strimlene for denne PPen og skal vente med å teste til IKM (som er enten 5.01 eller 7.01). Til tros for negativ test i dag er jeg fornøyd med at HCG er endelig ute av systemet. Tenker mye på hvordan jeg skal legge opp de neste prøveperiodene. Graviditet har vært altoppslukende siden jeg fikk positiv test 22. november, kjenner at jeg er litt lei og trenger å tenke på andre ting. Jeg heller mer og mer mot å kun teste etter EL fremover. Det blir for mye tempe i tillegg.

:happy:Men jeg syns det er så hyggelig å se positive tester i gruppa, gleder meg til å se flere :)

Hadde bare en test igjen, så tok meg selv i hånden på at jeg ikke skulle teste i dag, 11 dpo. Det holdt ikke lenge :facepalm: Sto opp og gikk rett på badet, negativ test. Nå må jeg vente til IKM 5/1, om jeg ikke går bort å raner apoteket :cool:

Bildet er redigert i kontrast, føler den skulle blitt litt sterkere nå siden jeg har sett en «strek» i noen dager. Men fortsatt tidlig da. 9 DPO. Eller hvordan rekner man dpo egentlig, med den dagen en får positiv test? I såfall er jeg 10 dpo

Vedlegg

• 969A1B66-3682-4EF6-8ACF-D1A1E4336631.jpeg
    969A1B66-3682-4EF6-8ACF-D1A1E4336631.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 105
Back
Topp