IKM uke 1

Var ute å gikk tur og fikk skikkelig trykk i korsryggen. Var sikker på at jeg hadde begynt å blø. Kom hjem, ingen blod og røk på en ny test. Nå er det ikke bare meg som ser streken selv om den fortsatt er veldig svak?? :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Håper det er en spire som holder hele veien!
Der er det strek! Gratulerer :D:D:D Skal jeg sette deg på gravid? :Heartred

Var ute å handlet og kjøpte flere tester samtidig. Er ikke så i tvil lenger nå! håper bare det går bra denne gangen!
Babystrek :wav Gratulerer! Skal jeg sette deg på gravid? :love2

Litt enspora i huet om dagen ja. Noen på FB skulle selge plissegardiner, gjett hva jeg trodde bildet var av?? :hilarious:
5D2ED4AC-0F1F-4C39-B823-CA3C033EEB46.jpeg

Skikkelig mensensmerter i kveld :bored:

Blendahvite tester her (11dpo), men testet først svakt positivt 13dpo med forrige. Lever enda i håpet, men tviler. Brukte Letrozol den gang pga PCO. Må vel få meg en gyn-time i nærmeste fremtid. Det murrer, prikker og stikker, men er vel kroppen som spiller meg et puss nå som jeg har sånn fokus på dette... :shifty:

Da kan nok jeg settes opp på TR... Har tatt seg opp mer nå. Da får det forhåpentligvis bli oktoberbaby på oss!

Masse lykke til, damer! Håper på et hav av røde streker i denne tråden:Heartred

11 DPO, og dagens test :love7

Vedlegg

• 83FD674F-29DF-4ADA-BA06-416864161F69.jpeg
    83FD674F-29DF-4ADA-BA06-416864161F69.jpeg
    13,5 KB · Visninger: 152
10 dpo - friskt rødt blod. Antar at dette er TR. :meh:

Lykke til alle sammen, og gratulerer til de av dere som har fått positiv test.:smiley-bounce012 Selv tar jeg en liten forumpause.

Lykke til alle sammen, og gratulerer til de av dere som har fått positiv test.:smiley-bounce012 Selv tar jeg en liten forumpause.

Så leit :( Håper spiren sitter neste runde :smiley-angelic001
Velkommen tilbake når du er klar :Heartred

Pileah - 26 år - PP1 - B2 - EL 26/12 - IKM 10/1

Dagens test :( ingen økning på nåke strek her.

Vedlegg

• 64DF0F72-63AA-4389-8928-3FF04BA51667.jpeg
    64DF0F72-63AA-4389-8928-3FF04BA51667.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 121
Da kan nok jeg settes opp på TR... Har tatt seg opp mer nå. Da får det forhåpentligvis bli oktoberbaby på oss!

Masse lykke til, damer! Håper på et hav av røde streker i denne tråden:Heartred
Det var leit å høre :( Da må det bare klaffe neste gang! :Heartred

Masse lykke til kjære deg! :Heartred

6 DPO og holdt på å ryke på en test :hilarious: Men fant jo ikke tidligtestene! Var sikker på at jeg hadde :wideyed: Har bare en fra CB og den vil jeg spare ...

Haha, jaja ... rekker ikke bestille nye heller :hilarious:

Edit: fant de! Da ryker første test i morgen :nailbiting:

Last edited:
Back
Topp