IKM uke 1

10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
Vis vedlegget 345170

Sikkert bare streksynet mitt som spiller meg et puss. Synes i alle fall testen var verdt et bilde :hilarious:
10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
Vis vedlegget 345170

Sikkert bare streksynet mitt som spiller meg et puss. Synes i alle fall testen var verdt et bilde :hilarious:
Jeg ser en stek :happy:

Wææ! Nå angrer jeg på at jeg la ut bildet :hilarious: får jo forhåpninger!
Hehe, huff! Det er også en vanlig test og ikke tidligtest! Tidligtest har rosa bakgrunn og hvite bokstaver. Så kan jo være noe der :nailbiting:

Vis vedlegget 345170

Vis vedlegget 345170

Jeg syns også jeg ser noe!!

Og jeg har ikke hatt så mye symptomer egentlig. Litt murringer kanskje, men usikker på om det egentlig er innbilning.

Også har jeg snorket de tre siste dagene, har jeg hørt rykter om :wacky: Aner ikke om det er et symptom, men snorker vanligvis ikke :wacky:

jeg snorket faktisk sist jeg var gravid og jeg snorker heller vanligvis ikke! Så det er kanskje et symptom? :)

Hehe, huff! Det er også en vanlig test og ikke tidligtest! Tidligtest har rosa bakgrunn og hvite bokstaver. Så kan jo være noe der :nailbiting:

Dette er en vanlig test, ja :) kan være noe. Må bare si at da blir jeg veldig overrasket. De få aksjene som ble lagt inn denne gangen var fraktet inn på alternative (ikke optimale) måter :wacky::hilarious:

Oioi, dette ble jo litt spennende likevel! Prøver å ikke gire meg selv opp for mye. Redd for å bli mega-skuffa denne runden.
Blir spennende fremover! Skjønner at du ikke vil håpe for mye. Kjenner til skuffelsen og den er ikke god, når man ønsker noe så sterkt. Men jeg syns jeg ser noe! Men mulig øya mine er helt på tur. Men jeg krysser ALT! Jeg skal teste i morgen, selvom det kanskje er litt tidlig. Men har null tålmodighet nå! :nailbiting: Når har du ikm?

Venter på tester i posten, har en sterk testetrang:nailbiting::nailbiting:

Blir spennende fremover! Skjønner at du ikke vil håpe for mye. Kjenner til skuffelsen og den er ikke god, når man ønsker noe så sterkt. Men jeg syns jeg ser noe! Men mulig øya mine er helt på tur. Men jeg krysser ALT! Jeg skal teste i morgen, selvom det kanskje er litt tidlig. Men har null tålmodighet nå! :nailbiting: Når har du ikm?

På onsdag (13 dpo) tenker jeg. 10 dpo i dag. Sykt spennende!

7DPO og blenda test akkurat som forventet så klart :shy: Uansett fått tilfredsstilt testetrangen min litt :hilarious: Kan se ut som det er noe på den, men var noen hakk i testen så det er bare det :)

Vedlegg

• AB576C3A-D4DA-4124-B47B-2D299EC20444.jpeg
    AB576C3A-D4DA-4124-B47B-2D299EC20444.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 93
Back
Topp