Jeg synes jeg ser noe jeg Blir spennende å se i morgen i så fall
Herlighet. Da blir jeg innmari overraska det ble dårlig med prøving. Aksjene som er lagt inn denne runden har jeg null tro på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes jeg ser noe jeg Blir spennende å se i morgen i så fall
10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
Vis vedlegget 345170
Sikkert bare streksynet mitt som spiller meg et puss. Synes i alle fall testen var verdt et bilde
Jeg ser en stek10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
Vis vedlegget 345170
Sikkert bare streksynet mitt som spiller meg et puss. Synes i alle fall testen var verdt et bilde
Vet ikke? Babyplan strimleDa innbiller jeg meg også Dette er ikke tidligtest, sant?
Wææ! Nå angrer jeg på at jeg la ut bildet får jo forhåpninger!Jeg ser en stek
Ser ut som vanlig test med følsomhet på 25 og ikke tidlig test på 10Vet ikke? Babyplan strimle
Hehe, huff! Det er også en vanlig test og ikke tidligtest! Tidligtest har rosa bakgrunn og hvite bokstaver. Så kan jo være noe derWææ! Nå angrer jeg på at jeg la ut bildet får jo forhåpninger!
10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
Vis vedlegget 345170
Vis vedlegget 345170
Og jeg har ikke hatt så mye symptomer egentlig. Litt murringer kanskje, men usikker på om det egentlig er innbilning.
Også har jeg snorket de tre siste dagene, har jeg hørt rykter om Aner ikke om det er et symptom, men snorker vanligvis ikke
Jeg glemte å nevne i introen at jeg hadde en SA i juni 2020, så er på 5 pp etter SA. Vet ikke om det har så mye å si, men ser andre har skrevet detSkikkelig mensensmerter i kveld
Hehe, huff! Det er også en vanlig test og ikke tidligtest! Tidligtest har rosa bakgrunn og hvite bokstaver. Så kan jo være noe der
Jeg syns også jeg ser noe!!
Blir spennende fremover! Skjønner at du ikke vil håpe for mye. Kjenner til skuffelsen og den er ikke god, når man ønsker noe så sterkt. Men jeg syns jeg ser noe! Men mulig øya mine er helt på tur. Men jeg krysser ALT! Jeg skal teste i morgen, selvom det kanskje er litt tidlig. Men har null tålmodighet nå! Når har du ikm?Oioi, dette ble jo litt spennende likevel! Prøver å ikke gire meg selv opp for mye. Redd for å bli mega-skuffa denne runden.
Du er IKKE alene! Skal teste i morgen. Da jeg 8/9 DPO! Litt tidlig, men veldig utålmodig.Venter på tester i posten, har en sterk testetrang
Blir spennende fremover! Skjønner at du ikke vil håpe for mye. Kjenner til skuffelsen og den er ikke god, når man ønsker noe så sterkt. Men jeg syns jeg ser noe! Men mulig øya mine er helt på tur. Men jeg krysser ALT! Jeg skal teste i morgen, selvom det kanskje er litt tidlig. Men har null tålmodighet nå! Når har du ikm?
De dagene virker lange! Har du flere tester? Så du eventuelt kan ta en i morgen eller tirsdag? er spennende og nervepirrende på en å samme tidPå onsdag (13 dpo) tenker jeg. 10 dpo i dag. Sykt spennende!
9 dpo i morgen selvDu er IKKE alene! Skal teste i morgen. Da jeg 8/9 DPO! Litt tidlig, men veldig utålmodig.
Tenker du å teste i dag også?9 dpo i morgen selv
Altså, i dag...
Må vente til testene kommer, pakken er ikke oppdatert siden tirsdagTenker du å teste i dag også?