IKM uke 1

9dpo og testet i dag som planlagt. Like blenda som snøen utafor her:p Bare jeg som føler håpet er ute da?

Vedlegg

• E0066810-E199-42EE-884D-BB85DB9BF7C6.jpeg
    E0066810-E199-42EE-884D-BB85DB9BF7C6.jpeg
    10,3 KB · Visninger: 105
Synes det var veldig enkelt å bruke! Jeg har de ampullene som bare skal sprøytes inn :p Jeg tok det begge dagene med positiv EL-test :shy: Mener selv at jeg ikke har hatt noe særlig eggløsningsslim, at jeg har forvekslet det slim som kommer ved opphisselse, hehe. Så tenkte det ikke kunne skade å prøve :)

Vurderer sterk å bestille om det ikke klaffer denne pp! Jeg hadde en sa i juni, og før jeg ble gravid sist brukte vi 6 mnd. Jeg har elslim, men kanskje ikke nok :eek:

Like blenda som min! Jeg vet det var tidlig for meg å testa, så ikke mista håpet helt. Men følelsen er der!

Blæh altså. Vi får bare teste videre:hilarious:

Noen som prøvde kjerringråd denne pp? :)
Jeg prøvde hvetegresspulver denne måneden. Og virket som om egget slapp tidligere. Har pleid å ha positive tester noen dager før temperaturen stiger, men denne gang steg temperaturen 1 dag etter positiv test. Har hatt 1 teskje pulver blandet ut i et glass juice til frokost.

Kan selvfølgelig være tilfeldig men skader ikke å prøve...

9dpo og testet i dag som planlagt. Like blenda som snøen utafor her:p Bare jeg som føler håpet er ute da?
Eg fekk veeldig svak strek morgonen 10 dpo på Babyplan tidlig test, så vidt eg fekk den med på bilde. 6+2 i dag:rolleyes:
Så nei, håpet er ikkje ute :joyful:

Vedlegg

• 20201215_081048.jpg
    20201215_081048.jpg
    22,3 KB · Visninger: 130
Håpet er ikke ute! Fortsatt tidlig :) Det er jo ikke tidligtest heller :)

Ja, det er jo det:facepalm::angelic: Nei, føler jeg har sett så mange eksempler på at folk får likt resultat på 10mlu og 25mlu, så tenkte at det ikke er verdt å bestille 10mlu jeg:p

Eg fekk veeldig svak strek morgonen 10 dpo på Babyplan tidlig test, så vidt eg fekk den med på bilde. 6+2 i dag:rolleyes:
Så nei, håpet er ikkje ute :joyful:

Så herlig, gratulerer med spiren! Blir å teste litt til:p

Vurderer sterk å bestille om det ikke klaffer denne pp! Jeg hadde en sa i juni, og før jeg ble gravid sist brukte vi 6 mnd. Jeg har elslim, men kanskje ikke nok :eek:
Uff, så leit å høre :( Nei, det er ikke godt å vite så jeg tenkte "jaja, kan ikke skade" :rolleyes:

Håpet er absolutt ikke ute nei! Håper masse masse for deg :smiley-angelic001

Jeg testet også blenda i dag, og føler håpet er ute. Selv om jeg jo innerst inne vet at 9dpo er tidlig, så klarer jeg liksom ikke å la være og bli skuffet. Det er mye lettere å si til andre at håpet ikke er ute før tanta kommer, enn å si det til seg selv :hilarious:

Jeg prøvde hvetegresspulver denne måneden. Og virket som om egget slapp tidligere. Har pleid å ha positive tester noen dager før temperaturen stiger, men denne gang steg temperaturen 1 dag etter positiv test. Har hatt 1 teskje pulver blandet ut i et glass juice til frokost.

Kan selvfølgelig være tilfeldig men skader ikke å prøve...
Åh! Kanskje dette må testes ut. Kjøpt på helsekost? <3

Uff, så leit å høre :( Nei, det er ikke godt å vite så jeg tenkte "jaja, kan ikke skade" :rolleyes:
Det var kjedelig! De første mnd var jeg gal, men heldigvis gitt seg nå :D men lengter så etter å bli gravid igjen. Skulle vært i uke 37! Skader ikke, så blir å kjøpe de om det ikke klaffer nå.

Det får vi gjøre! Vurderer å teste igjen på onsdag. Hva med deg? <3

Jeg blir nok å teste hver dag fremover:facepalm::rolleyes: Når man først er i gang:p Du er sterk som klarer å holde deg til onsdag - det er jo utvilsomt det smarteste:joyful:

Back
Topp