Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det var veldig enkelt å bruke! Jeg har de ampullene som bare skal sprøytes inn Jeg tok det begge dagene med positiv EL-test Mener selv at jeg ikke har hatt noe særlig eggløsningsslim, at jeg har forvekslet det slim som kommer ved opphisselse, hehe. Så tenkte det ikke kunne skade å prøve
Like blenda som min! Jeg vet det var tidlig for meg å testa, så ikke mista håpet helt. Men følelsen er der!9dpo og testet i dag som planlagt. Like blenda som snøen utafor her Bare jeg som føler håpet er ute da?
Like blenda som min! Jeg vet det var tidlig for meg å testa, så ikke mista håpet helt. Men følelsen er der!
Jeg prøvde hvetegresspulver denne måneden. Og virket som om egget slapp tidligere. Har pleid å ha positive tester noen dager før temperaturen stiger, men denne gang steg temperaturen 1 dag etter positiv test. Har hatt 1 teskje pulver blandet ut i et glass juice til frokost.Noen som prøvde kjerringråd denne pp?
Håpet er ikke ute! Fortsatt tidlig Det er jo ikke tidligtest heller9dpo og testet i dag som planlagt. Like blenda som snøen utafor her Bare jeg som føler håpet er ute da?
Eg fekk veeldig svak strek morgonen 10 dpo på Babyplan tidlig test, så vidt eg fekk den med på bilde. 6+2 i dag9dpo og testet i dag som planlagt. Like blenda som snøen utafor her Bare jeg som føler håpet er ute da?
Håpet er ikke ute! Fortsatt tidlig Det er jo ikke tidligtest heller
Eg fekk veeldig svak strek morgonen 10 dpo på Babyplan tidlig test, så vidt eg fekk den med på bilde. 6+2 i dag
Så nei, håpet er ikkje ute
Uff, så leit å høre Nei, det er ikke godt å vite så jeg tenkte "jaja, kan ikke skade"Vurderer sterk å bestille om det ikke klaffer denne pp! Jeg hadde en sa i juni, og før jeg ble gravid sist brukte vi 6 mnd. Jeg har elslim, men kanskje ikke nok
Mulig det, har ikke så god peiling på sånt Men håper det stemmer, skal ta ny ikveld/morgen. Klarer såvidt å venteSer ut som vanlig test med følsomhet på 25 og ikke tidlig test på 10
Håpet er absolutt ikke ute nei! Håper masse masse for deg9dpo og testet i dag som planlagt. Like blenda som snøen utafor her Bare jeg som føler håpet er ute da?
Håpet er absolutt ikke ute nei! Håper masse masse for deg
Jeg testet også blenda i dag, og føler håpet er ute. Selv om jeg jo innerst inne vet at 9dpo er tidlig, så klarer jeg liksom ikke å la være og bli skuffet. Det er mye lettere å si til andre at håpet ikke er ute før tanta kommer, enn å si det til seg selv9dpo og testet i dag som planlagt. Like blenda som snøen utafor her Bare jeg som føler håpet er ute da?
Det får vi gjøre! Vurderer å teste igjen på onsdag. Hva med deg? <3Blæh altså. Vi får bare teste videre
Åh! Kanskje dette må testes ut. Kjøpt på helsekost? <3Jeg prøvde hvetegresspulver denne måneden. Og virket som om egget slapp tidligere. Har pleid å ha positive tester noen dager før temperaturen stiger, men denne gang steg temperaturen 1 dag etter positiv test. Har hatt 1 teskje pulver blandet ut i et glass juice til frokost.
Kan selvfølgelig være tilfeldig men skader ikke å prøve...
Det var kjedelig! De første mnd var jeg gal, men heldigvis gitt seg nå men lengter så etter å bli gravid igjen. Skulle vært i uke 37! Skader ikke, så blir å kjøpe de om det ikke klaffer nå.Uff, så leit å høre Nei, det er ikke godt å vite så jeg tenkte "jaja, kan ikke skade"
Ja, tror jeg kjøpte på Life.Åh! Kanskje dette må testes ut. Kjøpt på helsekost? <3
Det får vi gjøre! Vurderer å teste igjen på onsdag. Hva med deg? <3
Takk! Skal vurdere om jeg skal sjekke ut dette om det ikke klaffer denne pp.Ja, tror jeg kjøpte på Life.