Lykk1
Forelsket i forumet
Hihi! Skjønner deg veldig godt. Jeg vet ikke om jeg klarer, men skal prøveJeg blir nok å teste hver dag fremover Når man først er i gang Du er sterk som klarer å holde deg til onsdag - det er jo utvilsomt det smarteste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi! Skjønner deg veldig godt. Jeg vet ikke om jeg klarer, men skal prøveJeg blir nok å teste hver dag fremover Når man først er i gang Du er sterk som klarer å holde deg til onsdag - det er jo utvilsomt det smarteste
Her er forskjellen på tidlig test og ikke sist jeg var gravid som du ser var vanlig test blenda, men tydelig strek på tidlig. Denne er tatt ca 9dpo mener jeg å huske. Så ikke mist håpet enda!Ja, det er jo det Nei, føler jeg har sett så mange eksempler på at folk får likt resultat på 10mlu og 25mlu, så tenkte at det ikke er verdt å bestille 10mlu jeg
Her er forskjellen på tidlig test og ikke sist jeg var gravid som du ser var vanlig test blenda, men tydelig strek på tidlig. Denne er tatt ca 9dpo mener jeg å huske. Så ikke mist håpet enda!
Vis vedlegget 345217
9 DPO
Det Sol.i.hjertet sa!9 DPO
Jeg testet også blenda i dag, og føler håpet er ute. Selv om jeg jo innerst inne vet at 9dpo er tidlig, så klarer jeg liksom ikke å la være og bli skuffet. Det er mye lettere å si til andre at håpet ikke er ute før tanta kommer, enn å si det til seg selv
Kan jeg skimte noe der??
Klarer ikke å se selv, men, får prøve igjen onsdagDet Sol.i.hjertet sa!
Hvis jeg rekker apoteket etter jobb! Tom for tester, og egentlig unødvendig å kjøpe nye (i hvert fall på apoteket) før IKM. Men jeg er jo testetøsJa, det er helt fascinerende det der Tester du i morgen også?
Hvis jeg rekker apoteket etter jobb! Tom for tester, og egentlig unødvendig å kjøpe nye (i hvert fall på apoteket) før IKM. Men jeg er jo testetøs
GratulererNå kan du sette meg på gravid! Denne gangen må det gå bra!
Håper mange får positive tester
GratulererNå kan du sette meg på gravid! Denne gangen må det gå bra!
Gratulerer!!Nå kan du sette meg på gravid! Denne gangen må det gå bra!
Nå kan du sette meg på gravid! Denne gangen må det gå bra!
Heier masse på deg11 DPO idag og blenda tester
Fikk to streker på 11 DPO sist svangerskap, så nå når det har gått noen dager uten å teste, så var håpet stort for testen idag. Testet både med tidlig og vanlig babyplan strimmel. TR er venta på torsdag, og jeg vet at håpet ikke er ute før tanta kommer, men har egentlig slått meg til ro med at det ikke funka denne pp.
Det vi derimot har snakka om er at vi prøver 2 pp til, så gir vi oss. Tanken var egentlig kun denne pp, men så innså vi begge at ønsket om en til er større enn vi trodde.
Så da får tanta komme på torsdag, og jeg får bestille meg eggløsningstester og gjøre meg klar for pp2
Dagens utblåsning
Ps! Veldig kjekt å se at andre får to streker! Jeg heier på alle
Spennende!IKM i morgen, ingen tester igjen i huset. Lurte meg innom apoteket og kjøpte en 2 pakning Klarer ikke vente Tester vel i kveld, som sikkert er helt unødvendig. Så tar jeg den andre i morgen tidlig.