IKM uke 1

Til dere som har blitt gravide: hadde dere noen symptomer før positiv test?

Gratulerer til alle <3

Til dere som har blitt gravide: hadde dere noen symptomer før positiv test?

Gratulerer til alle <3
Kjente litt trykk i korsryggen når vi var ute å gikk tur på lørdag. Kjentes ut som om mensen kom. Det gikk fort over og har ingen symptomer nå.

Kjente litt trykk i korsryggen når vi var ute å gikk tur på lørdag. Kjentes ut som om mensen kom. Det gikk fort over og har ingen symptomer nå.
Takk for svar :) leser ofte at folk ikke har så mange symptomer da de får positive tester, mens når dem ikke har vært gravide har dem mange. Jeg håper du slipper unna de verste symptomene <3 kan jeg spørre hvor ofte dere la inn anksjer i denne pp? Vi har prøvd på vær dag, men leser at annenhver dag er det beste. Så vi har prøvd det nå denne pp.

Da nærmer det seg TR mest sannsynlig. 12 dpo idag. Temperaturen sank idag, og ingen positiv test. Symptomene vedvarer derimot, og de siste 3 dagene har jeg hatt så vanvittig mye rumling og høye lyder fra magen, og stikking og prikking og kløing rett over lysken.. :scratch ikke vondt, det bare er der. Også noe som ikke er TR-relatert. Og ikveld synes jeg vann smaker meget merkelig. Er vel hodet som spiller meg et puss tipper jeg, for er forsåvidt innforstått med at det ikke gikk denne gangen. Om temperaturen stiger igjen imorgen derimot, da skal det testes :greet015

Gratulerer til dere som har fått babystrek :happy093

------

Har noen erfaring med ONE STEP-tester?

Takk for svar :) leser ofte at folk ikke har så mange symptomer da de får positive tester, mens når dem ikke har vært gravide har dem mange. Jeg håper du slipper unna de verste symptomene <3 kan jeg spørre hvor ofte dere la inn anksjer i denne pp? Vi har prøvd på vær dag, men leser at annenhver dag er det beste. Så vi har prøvd det nå denne pp.

Vi fikk lagt inn aksjer 4 dager før, dagen før og 3 dager etter eggløsning.

Jeg ønsker meg symptomer. Hadde MA i uke 9 i august i fjor og hadde nesten ingen symptomer de ukene, så tar gjerne symptomer nå bare for å føle meg tryggere.

Vi fikk lagt inn aksjer 4 dager før, dagen før og 3 dager etter eggløsning.

Jeg ønsker meg symptomer. Hadde MA i uke 9 i august i fjor og hadde nesten ingen symptomer de ukene, så tar gjerne symptomer nå bare for å føle meg tryggere.
Ja riktig. Du tok el tester?

Da har du samme ønsker som meg! Skal ta alle symptomer med åpne armer. Hadde en sa i juni! Trist å høre at du også har mistet :/

A9101896-14FF-4939-898E-2C7D2E6EDE97.jpeg
2E2D65C9-C14E-4D94-B804-296DA88482B2.jpeg
Pokker! Tok test igjen ikveld, og ikke lenge etter jeg hadde vært på do. Men greide ikke dy meg :facepalm: Den var ikke akkurat noe å hoppe etter, selv om jeg kanskje skimter noe o_O Den nederste er fra ikveld...

Vis vedlegget 345258 Vis vedlegget 345259 Pokker! Tok test igjen ikveld, og ikke lenge etter jeg hadde vært på do. Men greide ikke dy meg :facepalm: Den var ikke akkurat noe å hoppe etter, selv om jeg kanskje skimter noe o_O Den nederste er fra ikveld...
Kan jeg spørre hvordan du får negativ? Jeg testet meg for ti minutter siden. Helt likt resultat som deg! Syns selv jeg ser noe, men sikkert bare lya mine :wtf: hvor mange DPO er du?

Kan jeg spørre hvordan du får negativ? Jeg testet meg for ti minutter siden. Helt likt resultat som deg! Syns selv jeg ser noe, men sikkert bare lya mine :wtf: hvor mange DPO er du?
Lastet ned en app som heter «Negative» :happy: Tror jeg er ca 12 dpo. Hva med deg?

Ja riktig. Du tok el tester?

Da har du samme ønsker som meg! Skal ta alle symptomer med åpne armer. Hadde en sa i juni! Trist å høre at du også har mistet :/
❤️ Ja, tok EL tester og temper. Testet clear blue advanced eggløsningstester denne måneden. Krysser fingrene for at du får positiv du også!

❤️ Ja, tok EL tester og temper. Testet clear blue advanced eggløsningstester denne måneden. Krysser fingrene for at du får positiv du også!
Vurderer nemlig å el tester neste pp om det ikke klaffer nå. Gratulerer igjen <3 håper den klorer seg fast!! Takk

13 dpo idag, kun hatt negative tester. Siste test var i går 12dpo med babyplan tidlig stav.
Fikk plutselig vonde brystvorter i kveld, har av og til vonde bryster før TR, men ikke brystvorteneo_O Lei av at kroppen gir oss forhåpninger! Noen som har opplevd dette? IKM på torsdag

13 dpo idag, kun hatt negative tester. Siste test var i går 12dpo med babyplan tidlig stav.
Fikk plutselig vonde brystvorter i kveld, har av og til vonde bryster før TR, men ikke brystvorteneo_O Lei av at kroppen gir oss forhåpninger! Noen som har opplevd dette? IKM på torsdag
Jeg har opplevd å få vonde brystvorter selvom det ikke er normalt for meg før TR. Trudde jeg var gravid da, men TR kom som avtalt! Trur kroppen gir oss symptomer fordi vi kanskje kjenner litt ekstra godt etter! Har i hvert fall blitt lurt mange ganger :shifty:

Back
Topp