IKM uke 1

Jeg opplevde at mine tester slo tidligst ut på de vanlige babyplan testene :) Tidligtestene fikk ikke like sterk strek som de vanlige.. merkelig, men greit å vite. Var flere som sa det samme til meg når jeg skrev om det tidligere :)
:D Håper det stemmer! Men synes fortsatt de er litt svake til at jeg er 12 dpo

Jeg opplevde at mine tester slo tidligst ut på de vanlige babyplan testene :) Tidligtestene fikk ikke like sterk strek som de vanlige.. merkelig, men greit å vite. Var flere som sa det samme til meg når jeg skrev om det tidligere :)
Også hørt det samme faktisk!

10dpo i dag. Dyppet først Babyplan og trodde jeg så noe ganske så umiddelbart, så dyppet derfor Makesure også fordi jeg ble veldig gira (hvem kan vel ikke relatere?!). Meeen så var det ingenting gitt:hilarious: (Mensen)murringer fra og til, og tappen sitter høyt og bakovervendt. Trøtt og tidvise kvalmebølger. Alt har jeg hatt før i dpo-land, så progesteronet er en luring:joyful: Første bildet er noen minutter etterpå, andre bildet med sort-hvitt er en halvtime etter.

Vedlegg

• CC8612CC-A22C-405D-BDE5-744FC4CD7E92.jpeg
    CC8612CC-A22C-405D-BDE5-744FC4CD7E92.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 123
  • 61EFDF70-4AE6-4E13-A432-10FC0B3CE803.jpeg
    61EFDF70-4AE6-4E13-A432-10FC0B3CE803.jpeg
    27,6 KB · Visninger: 113
Ja, det virker jo nesten sånn?:Heartred IKM i morgen, når kan man slå seg til ro med at man er gravid?
Aldri? :dead:
Huff :hilarious: Nei, det var det da! Tenker du å teste med uke-indikator? Da står det jo svart på hvitt tenker jeg. Men du er jo gravid nå! :woot::Heartred

Huff :hilarious: Nei, det var det da! Tenker du å teste med uke-indikator? Da står det jo svart på hvitt tenker jeg. Men du er jo gravid nå! :woot::Heartred

Jeg gjorde det forrige gang, men har lest om mye bekymring og usikkerhet her inne knyttet til disse ukesindikatorene, så vet ikke om jeg tør denne gangen... Tenkte kanskje heller å bestille TUL til uke 12, men føler det er for tidlig enda?

Forresten, de ukesindikatorene.. Når den sier 3+, er det uke 3 i svangerskapet, eller er det når man har vært gravid i tre uker, altså uke 5 i svangerskapet?

10 dpo i dag og verdens mest usynlige lille strek på dagens test. Mistenker at det er skyggestrek :arghh: Har prøvd å ta bilde, men synes så og si ikke i det hele tatt. Men ohloord og det setter tankene i spinn!

Dårlig tidspunkt også for nå er jeg tom for tidlig tester!! Men som flere av dere skriver så kan en vanlig babyplan test muligens være like sensitiv i praksis. Går med en i ettermiddag :angelic:

10dpo i dag. Dyppet først Babyplan og trodde jeg så noe ganske så umiddelbart, så dyppet derfor Makesure også fordi jeg ble veldig gira (hvem kan vel ikke relatere?!). Meeen så var det ingenting gitt:hilarious: (Mensen)murringer fra og til, og tappen sitter høyt og bakovervendt. Trøtt og tidvise kvalmebølger. Alt har jeg hatt før i dpo-land, så progesteronet er en luring:joyful: Første bildet er noen minutter etterpå, andre bildet med sort-hvitt er en halvtime etter.
Synes jeg ser strek jeg :)

Jeg gjorde det forrige gang, men har lest om mye bekymring og usikkerhet her inne knyttet til disse ukesindikatorene, så vet ikke om jeg tør denne gangen... Tenkte kanskje heller å bestille TUL til uke 12, men føler det er for tidlig enda?
Ja, jeg ser den altså. Du er i alle fall gravid nå :happy093
Bare si ifra når du er klart for å flyttes ned til gravid på listen :love7

Forresten, de ukesindikatorene.. Når den sier 3+, er det uke 3 i svangerskapet, eller er det når man har vært gravid i tre uker, altså uke 5 i svangerskapet?
Jeg mener det er sistnevnte :)

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-01-05 kl. 11.32.06.png
    Skjermbilde 2021-01-05 kl. 11.32.06.png
    67,6 KB · Visninger: 89
Nå har jeg redigert heftig på bildet, men er det ikke noe der da?? :eek:
5E7B47A1-60C5-45FF-8A79-6FFAC789E3FA.jpeg

Nå har jeg redigert heftig på bildet, men er det ikke noe der da?? :eek:
Vis vedlegget 345294
Jo :wideyed: Jeg redigerte et bilde en del forrige syklus og ble overbevist om at det var noe .. Absolutt ikke meningen å drepe gleden, men bare så du ikke får falske forhåpninger :Heartred Håper masse for deg!

Jo :wideyed: Jeg redigerte et bilde en del forrige syklus og ble overbevist om at det var noe .. Absolutt ikke meningen å drepe gleden, men bare så du ikke får falske forhåpninger :Heartred Håper masse for deg!
Ja jeg jubler absolutt ikke før det er klar strek uten redigering! :hilarious: Men gjør det jo litt mer spennende da :wacky:

Negativ digital CB test i går ved antatt IKM.
Men mens ennå ikke kommet.
Og ubehag , som jeg ikke bruker å ha før mens, øker på.... ubehagelig ømme bryster nå på dagen, nattesvette, av og på med strekk i livmorområdet.

Tok CB digital på morgenen Men skal sies at jeg sa hadde vært oppe på do 2 x den natta pluss drukket endel vann på natt / tidlig morgen. (Sinnsykt tørst!) .. så kanskje den rett og slett er tatt på for utvannet urin selv om den var på morgenen?! ... tenkte jeg rert og slett ikke på da jeg satt der og testet :angelic:

Så vi får se hva kroppen min egentlig holder på med :dead::bored:

Back
Topp