IKM uke 1

Negativ digital CB test i går ved antatt IKM.
Men mens ennå ikke kommet.
Og ubehag , som jeg ikke bruker å ha før mens, øker på.... ubehagelig ømme bryster nå på dagen, nattesvette, av og på med strekk i livmorområdet.

Tok CB digital på morgenen Men skal sies at jeg sa hadde vært oppe på do 2 x den natta pluss drukket endel vann på natt / tidlig morgen. (Sinnsykt tørst!) .. så kanskje den rett og slett er tatt på for utvannet urin selv om den var på morgenen?! ... tenkte jeg rert og slett ikke på da jeg satt der og testet :angelic:

Så vi får se hva kroppen min egentlig holder på med :dead::bored:
Har det likt. IKM i dag, men ingen tegn til den. Heller ingen positiv test, blir gal! :wacky:

10dpo i dag. Dyppet først Babyplan og trodde jeg så noe ganske så umiddelbart, så dyppet derfor Makesure også fordi jeg ble veldig gira (hvem kan vel ikke relatere?!). Meeen så var det ingenting gitt:hilarious: (Mensen)murringer fra og til, og tappen sitter høyt og bakovervendt. Trøtt og tidvise kvalmebølger. Alt har jeg hatt før i dpo-land, så progesteronet er en luring:joyful: Første bildet er noen minutter etterpå, andre bildet med sort-hvitt er en halvtime etter.

Nå vet jeg babyplan er grusomme på skyggestreker (hvertfall hos meg), men jeg ser strek på babyplan testen din. Ikke på makesure :)

Nå vet jeg babyplan er grusomme på skyggestreker (hvertfall hos meg), men jeg ser strek på babyplan testen din. Ikke på makesure :)

Ja, ikke sant. Jeg stoler mer på Makesure, og tror nok dette bare er skygger:) Men tester videre:joyful:

Negativ digital CB test i går ved antatt IKM.
Men mens ennå ikke kommet.
Og ubehag , som jeg ikke bruker å ha før mens, øker på.... ubehagelig ømme bryster nå på dagen, nattesvette, av og på med strekk i livmorområdet.

Tok CB digital på morgenen Men skal sies at jeg sa hadde vært oppe på do 2 x den natta pluss drukket endel vann på natt / tidlig morgen. (Sinnsykt tørst!) .. så kanskje den rett og slett er tatt på for utvannet urin selv om den var på morgenen?! ... tenkte jeg rert og slett ikke på da jeg satt der og testet :angelic:

Så vi får se hva kroppen min egentlig holder på med :dead::bored:
Ah, kan ikke den kroppen bare spille på lag og ikke tulle sånn o_Oo_O
Ingenting er over før tanta kommer! Sender masse babystøv :angel8

14 dpo. Blenda rfsu test i dag og tempen er sakte men sikkert på vei ned. TR kommer nok i løpet av kvelden eller morgendagen, det å forvente noe annet nå er vel bare å lure seg selv. Bedre lykke til oss neste mnd.!

F2C71256-5106-488C-8224-96833C39BFB0.png

Hva tenker dere om denne? o_O

Last edited:
Syns jeg ser en veldig svak strek! Men om det er mitt testsyn som er helt tullete er ikke godt å si. Føler min test også er sånn! Hvilken DPO er du?

14 dpo. Blenda rfsu test i dag og tempen er sakte men sikkert på vei ned. TR kommer nok i løpet av kvelden eller morgendagen, det å forvente noe annet nå er vel bare å lure seg selv. Bedre lykke til oss neste mnd.!

Sender deg en stor klem:Heartred

1. LinnSukkerspinn - 36 - PP2 - B4 - EL 21/12 - IKM 04/01
  2. Blomsterbed - 33år - PP1 - B2 - EL 22/12 - IKM 4/1
Hvordan går det med dere? :Heartred
Tja, jeg vet ikke helt :sorry: i følge mine beregninger er jeg 14dpo i dag. Fullt av tegn som murring, stikninger og korsryggsmerter, men ingen utslag på test. Mulig EL har vært mye senere, men da tenker jeg i såfall at løpet er kjørt. Ble bare 1 runde dagen før det jeg trodde var EL :shifty: Får vente og se om TR kommer snart, så vi kan begynne med en ny runde:eek:

Tror nok ikke jeg skal håpe for mye likevel. Den testen jeg tok 10 dpo hadde en svak, svak strek. Mest sannsynlig skygge. I dag, 12 dpo, får jeg samme greia egentlig. Hadde det vært noe 10 dpo burde nok streken vært tydeligere nå etter to dager.

Første, så skal ikke klage så mye enda. Uansett, trodde ikke jeg skulle bli så skuffet som jeg ble. :sorry:Skikkelig utålmodig :D

Da krysser jeg fingrene for at den sitter andre pp! Man blir kjempe skuffa. Husker det selv! Det er helt lov å kjenne på den følelsen. Krysser fingrene for deg ❤️

Back
Topp