Lykk1
Forelsket i forumet
Gratulerer13 DPO idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer13 DPO idag
Synes jeg ser strek jeg
Har det likt. IKM i dag, men ingen tegn til den. Heller ingen positiv test, blir gal!Negativ digital CB test i går ved antatt IKM.
Men mens ennå ikke kommet.
Og ubehag , som jeg ikke bruker å ha før mens, øker på.... ubehagelig ømme bryster nå på dagen, nattesvette, av og på med strekk i livmorområdet.
Tok CB digital på morgenen Men skal sies at jeg sa hadde vært oppe på do 2 x den natta pluss drukket endel vann på natt / tidlig morgen. (Sinnsykt tørst!) .. så kanskje den rett og slett er tatt på for utvannet urin selv om den var på morgenen?! ... tenkte jeg rert og slett ikke på da jeg satt der og testet
Så vi får se hva kroppen min egentlig holder på med
10dpo i dag. Dyppet først Babyplan og trodde jeg så noe ganske så umiddelbart, så dyppet derfor Makesure også fordi jeg ble veldig gira (hvem kan vel ikke relatere?!). Meeen så var det ingenting gitt (Mensen)murringer fra og til, og tappen sitter høyt og bakovervendt. Trøtt og tidvise kvalmebølger. Alt har jeg hatt før i dpo-land, så progesteronet er en luring Første bildet er noen minutter etterpå, andre bildet med sort-hvitt er en halvtime etter.
Nå vet jeg babyplan er grusomme på skyggestreker (hvertfall hos meg), men jeg ser strek på babyplan testen din. Ikke på makesure
Ah, kan ikke den kroppen bare spille på lag og ikke tulle sånnNegativ digital CB test i går ved antatt IKM.
Men mens ennå ikke kommet.
Og ubehag , som jeg ikke bruker å ha før mens, øker på.... ubehagelig ømme bryster nå på dagen, nattesvette, av og på med strekk i livmorområdet.
Tok CB digital på morgenen Men skal sies at jeg sa hadde vært oppe på do 2 x den natta pluss drukket endel vann på natt / tidlig morgen. (Sinnsykt tørst!) .. så kanskje den rett og slett er tatt på for utvannet urin selv om den var på morgenen?! ... tenkte jeg rert og slett ikke på da jeg satt der og testet
Så vi får se hva kroppen min egentlig holder på med
Ja, ikke sant. Jeg stoler mer på Makesure, og tror nok dette bare er skygger Men tester videre
Kommer ikke inn på bilde.
Kommer ikke inn på bilde.
14 dpo. Blenda rfsu test i dag og tempen er sakte men sikkert på vei ned. TR kommer nok i løpet av kvelden eller morgendagen, det å forvente noe annet nå er vel bare å lure seg selv. Bedre lykke til oss neste mnd.!
Tja, jeg vet ikke helt i følge mine beregninger er jeg 14dpo i dag. Fullt av tegn som murring, stikninger og korsryggsmerter, men ingen utslag på test. Mulig EL har vært mye senere, men da tenker jeg i såfall at løpet er kjørt. Ble bare 1 runde dagen før det jeg trodde var EL Får vente og se om TR kommer snart, så vi kan begynne med en ny rundeHvordan går det med dere?
- LinnSukkerspinn - 36 - PP2 - B4 - EL 21/12 - IKM 04/01
- Blomsterbed - 33år - PP1 - B2 - EL 22/12 - IKM 4/1
Åååh fader altså! Hvor mange pp er du?
Første, så skal ikke klage så mye enda. Uansett, trodde ikke jeg skulle bli så skuffet som jeg ble. Skikkelig utålmodigÅååh fader altså! Hvor mange pp er du?
Første, så skal ikke klage så mye enda. Uansett, trodde ikke jeg skulle bli så skuffet som jeg ble. Skikkelig utålmodig
Takk Satser på at spiren setter seg godt fast hos degDa krysser jeg fingrene for at den sitter andre pp! Man blir kjempe skuffa. Husker det selv! Det er helt lov å kjenne på den følelsen. Krysser fingrene for deg