Æsjjjj altså... men gullegget ligger og venter
Jaa, satser på det!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsjjjj altså... men gullegget ligger og venter
Sender en stor klem13 dpo og blenda test! Da er det bare å vente på TR og prøve igjen! Nærmer meg 1,5 år med prøving nå, det er tøffe greier
Ikke tvil om hva slags strek det der er Gratulerer så mye! Sette deg på gravid?IKM i går, og testet i går kveld.
Takk. JaIkke tvil om hva slags strek det der er Gratulerer så mye! Sette deg på gravid?
Gratulerer så myeIKM i går, og testet i går kveld.
Sånn ser testen min ut også. Men jeg har den vanlige testen, fordi jeg klarte å bestille feilVar noe veldig skyggete med testen min i dag, så tok med blits. Var samtidig super trøtt i trynet så øynene gikk litt i kryss. Vet ikke om dette er noe jeg
13 dpo og blenda test! Da er det bare å vente på TR og prøve igjen! Nærmer meg 1,5 år med prøving nå, det er tøffe greier
Gratulerer med dagen som var i går - og beklager at dumme TR kom Sender over en stor klemDa kan jeg settes på TR.
Ble 38 igår, så klokken tikker...... og neste eggløsning er mannen på jobb, så håper det ikke er for seint.. blir sprø av å føle at tiden renner ut...
Søren, så typisk! Da får man bare smøøøre seg med tålmodighet og håpeSånn ser testen min ut også. Men jeg har den vanlige testen, fordi jeg klarte å bestille feil
Vi prøve nesten like lenge før jeg ble gravid (som dessverre endte i MA). At det er tøft skriver jeg under på! Det er en kjempe stor mental påkjenning. Du begynner liksom å se for deg alt, ser på terminkalkultor, får opp håpet og tenker kanskje det treffer nå.. Så blir drømmene knust måned etter måned.
Jeg føler at samboeren min ikke forstår helt hvor vondt det faktisk gjør for meg. De kjenner jo ikke på alt det fysiske som kommer i tillegg til det mentale. Var egentlig litt glad korona kom sånn jeg slapp spørsmål omtrent hver eneste dag om hvorfor jeg ikke hadde barn, når jeg skulle få, om jeg var gravid osv.
Hvis dere ikke har gjort det enda, kanskje dere kan oppsøke hjelp? Jeg snakket med legen min nå etter jeg mistet og hun sa ikke prøv lenger enn 6 mnd før du kommer tilbake og vi kan begynne med utredning siden det tok så lang tid sist. For påkjenningen blir nok bare større og større.
Har flere venninner som har vært i samme båt og der ble det påvist både PCOS og dårligere svømmere. De angret på at de ikke søkte hjelp tidligere.
Ønsker deg masse masse lykke til med prøvingen og at spiren din sitter snart
Kommer til å ryke på en test i kveld også haha. Vi får bare være tålmodig! Lest så delte meninger om at det kan komme en del skygge på disse babyplan testene! Har du opplevd det før? Første gang jeg tester demSøren, så typisk! Da får man bare smøøøre seg med tålmodighet og håpe
Da er vi to Ja, dessverre .. Fikk det sist. UTROLIG frustrerende. Så jeg håper ikke det er tilfelle denne gangen. Det er uansett en annerledes skygge nå vil jeg si Og nå ser jeg ikke på testen før det har gått 3 minutter. Forrige gang satt jeg og fulgt med og da dukket det mye rart oppKommer til å ryke på en test i kveld også haha. Vi får bare være tålmodig! Lest så delte meninger om at det kan komme en del skygge på disse babyplan testene! Har du opplevd det før? Første gang jeg tester dem
Da har vi en teste date i kveld. Det er jo så irriterende når man får skygge. Man blir liksom så happy også raser alt! Krysser fingrene for oss begge Jeg ser også på testen etter tre minutter!Da er vi to Ja, dessverre .. Fikk det sist. UTROLIG frustrerende. Så jeg håper ikke det er tilfelle denne gangen. Det er uansett en annerledes skygge nå vil jeg si Og nå ser jeg ikke på testen før det har gått 3 minutter. Forrige gang satt jeg og fulgt med og da dukket det mye rart opp
Sniker meg med på teste date i kveld og håper det ikke bare er skygge jeg så i dag tidligDa har vi en teste date i kveld. Det er jo så irriterende når man får skygge. Man blir liksom så happy også raser alt! Krysser fingrene for oss begge Jeg ser også på testen etter tre minutter!
Velkommen til teste date!! Når tenker du at du skal teste i kveld? Haha. Stirre er du ikke alene om krysser fingrene for oss alle!!Sniker meg med på teste date i kveld og håper det ikke bare er skygge jeg så i dag tidlig
Mannen har legging av mini i dag, så da har jeg god tid til å stirre meg blind på testen