Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg også ser!Her er kanskje litt bedre bilde
Dette er spennende! Finn frem popcornetSynes jeg også ser!
Synes jeg også ser!
Blir spennende å se hva testen sier i kveld. Noen mener jo at kvelds urin er bedre en morgen urin.Spennende
Håper den blir sterkere å at alt går fint denne gang
Har du testa deg igjen nå?Kroppen/synet lurer meg, det er jeg overbevist om. Fortsatt ingen tr, og ingen sterkere strek. Men likevel synes jeg at jeg ser noe svaaaakt
Ja, denne er dagens!Har du testa deg igjen nå?
Men er det den fra i morges? Eller tatt ny?Ja, denne er dagens!
Nylig tatt når jeg skrev her inne jaMen er det den fra i morges? Eller tatt ny?
Jeg var på do rundt 17.30, for hadde ikke klart holde meg til 20.00! Så blir å teste litt senere her også, men må allerede sikkelig på do. Men skjønner at du ikke klarer nummer to uten å gjøre nummer en. Er helsepersonell, så vant med så informasjon, så går veldig fint for megBlir kanskje testing litt senere enn planlagt på meg. Måtte så på do ved 18 tiden og (dette er kanskje TMI men) jeg klarer hvertfall ikke å gjøre nr 2 uten å gjøre nr 1........
11 DPO idag og blenda tester
Fikk to streker på 11 DPO sist svangerskap, så nå når det har gått noen dager uten å teste, så var håpet stort for testen idag. Testet både med tidlig og vanlig babyplan strimmel. TR er venta på torsdag, og jeg vet at håpet ikke er ute før tanta kommer, men har egentlig slått meg til ro med at det ikke funka denne pp.
Det vi derimot har snakka om er at vi prøver 2 pp til, så gir vi oss. Tanken var egentlig kun denne pp, men så innså vi begge at ønsket om en til er større enn vi trodde.
Så da får tanta komme på torsdag, og jeg får bestille meg eggløsningstester og gjøre meg klar for pp2
Dagens utblåsning
Ps! Veldig kjekt å se at andre får to streker! Jeg heier på alle
Åååååååååh!! GratulererAltså....jeg er i sjokk!
Gratulerer så myeAltså....jeg er i sjokk!
Hvilken DPO er du i?Altså....jeg er i sjokk!
Altså....jeg er i sjokk!