IKM uke 1

Haha, til tross for blenda tidligere så KAN jo testen i teorien vise noe i kveld???! Det høres meeeget logisk ut i mine ører. Test date? Jeg er med:hilarious:

Sniker meg med på teste date i kveld ;) og håper det ikke bare er skygge jeg så i dag tidlig :nailbiting:
Mannen har legging av mini i dag, så da har jeg god tid til å stirre meg blind på testen :hilarious:
Teste date blir spennende! Håper det samme - for oss alle tre :nailbiting::Heartred Jeg tenker rundt klokken 20 i kveld :hilarious:

Haha, til tross for blenda tidligere så KAN jo testen i teorien vise noe i kveld???! Det høres meeeget logisk ut i mine ører. Test date? Jeg er med:hilarious:
Jøss, dette blir første "sosiale happening" jeg har hatt på år og dag :hilarious: Får ikke mer moro enn man lager selv :D

Haha! Det samme her. Så morro :hilarious: da har vi test date 20.00! Skulle vært snapp gruppe for oss testere :laughing002
Da er det bare å knipe igjen så lenge for de som vil være med :hilarious:

Søndag er ikm. Tok test idag 10 dpo.

Første er før den har tørket, andre etter.
Ikke tidlig test men vanlig make sure

Vedlegg

• Screenshot_20210106_121113.jpg
    Screenshot_20210106_121113.jpg
    14,8 KB · Visninger: 117
  • IMG_20210106_160733.jpg
    IMG_20210106_160733.jpg
    9,9 KB · Visninger: 120

Hm, føler det er noe på den som ikke er tørket, men vanskelig å si med den bildekvaliteten det blir her inne o_O Håper for deg!

Føler jeg ser noe på bildet der testen ikke har tørket. Men vanskelig å se da det er litt dårlig bilde kvalitet. Krysser fingrene for deg! Vi er fire andre som skal teste i kveld 20.00, om du vil slenge deg på :hilarious:

Føler jeg ser noe på bildet der testen ikke har tørket. Men vanskelig å se da det er litt dårlig bilde kvalitet. Krysser fingrene for deg! Vi er fire andre som skal teste i kveld 20.00, om du vil slenge deg på :hilarious:

Hvor mange dpo er du? :)

Er redd det er tidlig men kan sikkert hive meg med. Da må jeg holde meg fra nå med drikke :p haha

Hehe, da holder jeg spenningen helt til 22/23 her, for jeg er på jobb:hilarious: Gleder meg til å se hvordan det går for alle!:nailbiting:

Hvor mange dpo er du? :)

Er redd det er tidlig men kan sikkert hive meg med. Da må jeg holde meg fra nå med drikke :p haha

jeg er rundt 11 dpo og venter ikm til lørdag. Men har noen ganger litt forsinket mens, så kan være 9/10 DPO også. Tar verken el tester eller temper, så litt usikkert. jeg har holdt meg siden 16.00! Kjenne jeg sliter :confused: haha.

Syns jeg ser en svak strek. Men mulig skygge? Testen min ser også sånn ut :nailbiting:

Tok test i går å da så jeg ingen skygge.den var like hvit som snøen, å har ikke fått så "sterk" skygge på make sure før. På babyplan har jeg det men det kan ha vært kjemisk da jeg blødde mye den gangen. Er 10 dpo så spent å se om jeg får sterkere etterhvert. Den der var tatt på morgen urin å etter erfaring fra sist som ente i SA så testet jeg sterkere på ettermiddag. ikke fått positiv så "sterk" 10 dpo, da fikk jeg først svak strek 12 dpo mener jeg.

Tok test i går å da så jeg ingen skygge.den var like hvit som snøen, å har ikke fått så "sterk" skygge på make sure før. På babyplan har jeg det men det kan ha vært kjemisk da jeg blødde mye den gangen. Er 10 dpo så spent å se om jeg får sterkere etterhvert. Den der var tatt på morgen urin å etter erfaring fra sist som ente i SA så testet jeg sterkere på ettermiddag. ikke fått positiv så "sterk" 10 dpo, da fikk jeg først svak strek 12 dpo mener jeg.
Spennende!! Jeg krysser ALT for at dette er en babystrek :happy:

Back
Topp