Haha, til tross for blenda tidligere så KAN jo testen i teorien vise noe i kveld???! Det høres meeeget logisk ut i mine ører. Test date? Jeg er med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker å teste ca kl 20 (mini legger seg 19:30)Velkommen til teste date!! Når tenker du at du skal teste i kveld? Haha. Stirre er du ikke alene om krysser fingrene for oss alle!!
Jeg opplevde faktisk det forrige gang jeg var gravid!Haha, til tross for blenda tidligere så KAN jo testen i teorien vise noe i kveld???! Det høres meeeget logisk ut i mine ører. Test date? Jeg er med
Teste date blir spennende! Håper det samme - for oss alle tre Jeg tenker rundt klokken 20 i kveldSniker meg med på teste date i kveld og håper det ikke bare er skygge jeg så i dag tidlig
Mannen har legging av mini i dag, så da har jeg god tid til å stirre meg blind på testen
Jøss, dette blir første "sosiale happening" jeg har hatt på år og dag Får ikke mer moro enn man lager selvHaha, til tross for blenda tidligere så KAN jo testen i teorien vise noe i kveld???! Det høres meeeget logisk ut i mine ører. Test date? Jeg er med
Jaa! Bli med så gøy! Da sier vi 20.00.Haha, til tross for blenda tidligere så KAN jo testen i teorien vise noe i kveld???! Det høres meeeget logisk ut i mine ører. Test date? Jeg er med
Haha! Det samme her. Så morro da har vi test date 20.00! Skulle vært snapp gruppe for oss testereJøss, dette blir første "sosiale happening" jeg har hatt på år og dag Får ikke mer moro enn man lager selv
Da er det bare å knipe igjen så lenge for de som vil være medHaha! Det samme her. Så morro da har vi test date 20.00! Skulle vært snapp gruppe for oss testere
Ja, nå skal det knipes igjen til 20.00. Om jeg klarerDa er det bare å knipe igjen så lenge for de som vil være med
Hm, føler det er noe på den som ikke er tørket, men vanskelig å si med den bildekvaliteten det blir her inne Håper for deg!Søndag er ikm. Tok test idag 10 dpo.
Første er før den har tørket, andre etter.
Ikke tidlig test men vanlig make sure
Føler jeg ser noe på bildet der testen ikke har tørket. Men vanskelig å se da det er litt dårlig bilde kvalitet. Krysser fingrene for deg! Vi er fire andre som skal teste i kveld 20.00, om du vil slenge deg påSøndag er ikm. Tok test idag 10 dpo.
Første er før den har tørket, andre etter.
Ikke tidlig test men vanlig make sure
Føler jeg ser noe på bildet der testen ikke har tørket. Men vanskelig å se da det er litt dårlig bilde kvalitet. Krysser fingrene for deg! Vi er fire andre som skal teste i kveld 20.00, om du vil slenge deg på
Hvor mange dpo er du?
Er redd det er tidlig men kan sikkert hive meg med. Da må jeg holde meg fra nå med drikke haha
Syns jeg ser en svak strek. Men mulig skygge? Testen min ser også sånn utHer er kanskje litt bedre bilde
Du er på jobb ja! Da venter vi i spenning til 22/23. skal sitte klar her inne daHehe, da holder jeg spenningen helt til 22/23 her, for jeg er på jobb Gleder meg til å se hvordan det går for alle!
Syns jeg ser en svak strek. Men mulig skygge? Testen min ser også sånn ut
Spennende!! Jeg krysser ALT for at dette er en babystrekTok test i går å da så jeg ingen skygge.den var like hvit som snøen, å har ikke fått så "sterk" skygge på make sure før. På babyplan har jeg det men det kan ha vært kjemisk da jeg blødde mye den gangen. Er 10 dpo så spent å se om jeg får sterkere etterhvert. Den der var tatt på morgen urin å etter erfaring fra sist som ente i SA så testet jeg sterkere på ettermiddag. ikke fått positiv så "sterk" 10 dpo, da fikk jeg først svak strek 12 dpo mener jeg.