IKM uke 1

Temp dropp idag, så da er løpet kjørt :/ tok en test i tillegg som var blenda hvit.

Dagens test. Ser er svaaak strek, men vanskelig å få til å synes på bilde. Håper det ikke er skyggestrek!! :nailbiting: Har alltid hatt sterkere tester på kvelden, så blir spennende å se da :D
4A567A47-4331-46F4-9EE5-C1E7C9BD6C41.jpeg

Dagens test. Ser er svaaak strek, men vanskelig å få til å synes på bilde. Håper det ikke er skyggestrek!! :nailbiting: Har alltid hatt sterkere tester på kvelden, så blir spennende å se da :D
Vis vedlegget 345353
Jeg ser også en svak strek på denne!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Var noe veldig skyggete med testen min i dag, så tok med blits. Var samtidig super trøtt i trynet så øynene gikk litt i kryss. Vet ikke om dette er noe jeg :nailbiting:

Vedlegg

• 7B971EFD-D74E-44FF-AEFC-4AD747B72133.jpeg
    7B971EFD-D74E-44FF-AEFC-4AD747B72133.jpeg
    45,4 KB · Visninger: 119
  • 14006E0C-7136-4A30-B45A-8B7F01C2F452.jpeg
    14006E0C-7136-4A30-B45A-8B7F01C2F452.jpeg
    45,8 KB · Visninger: 126
Vil forresten anbefale alle som prøver å begynne med temping. Genialt å få en såpass godt oversikt over syklusen, og samtidig raskt se om man burde ta en graviditetstest test eller om håpet er ute. Man kan jo bli gal i hodet av å tyde skyggestreker :(

Vil forresten anbefale alle som prøver å begynne med temping. Genialt å få en såpass godt oversikt over syklusen, og samtidig raskt se om man burde ta en graviditetstest test eller om håpet er ute. Man kan jo bli gal i hodet av å tyde skyggestreker :(
Jeg temper for første gang denne syklusen og det har gitt meg veldig ro med tanke på eggløsning i alle fall :) Kommer til å fortsette med det om jeg må (håper ikke det)! Slik er min tempgraf i dag :rolleyes: Våknet 1 time tidligere i dag, men til opprinnelig tidspunkt (før-ferien-tidspunkt).

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-01-06 kl. 08.45.30.png
    Skjermbilde 2021-01-06 kl. 08.45.30.png
    189,1 KB · Visninger: 83
Jeg temper for første gang denne syklusen og det har gitt meg veldig ro med tanke på eggløsning i alle fall :) Kommer til å fortsette med det om jeg må (håper ikke det)! Slik er min tempgraf i dag :rolleyes: Våknet 1 time tidligere i dag, men til opprinnelig tidspunkt (før-ferien-tidspunkt).
Første syklus med temping for meg også :D og så langt veldig fornøyd :) Grafen din ser jo lovende ut foreløpig ♥️ Håper tempen holder seg oppe!

Som du ser på min graf er det ingen tvil om at mensen er på vei :( Men det var som forventet etter 3,5 år med prøving uten resultat :P

Vedlegg

• s_za5VnL.png
    s_za5VnL.png
    203,6 KB · Visninger: 86
Første syklus med temping for meg også :D og så langt veldig fornøyd :) Grafen din ser jo lovende ut foreløpig ♥️ Håper tempen holder seg oppe!

Som du ser på min graf er det ingen tvil om at mensen er på vei :( Men det var som forventet etter 3,5 år med prøving uten resultat :p
Så bra at du synes det funker for deg! Så lenge det ikke lager noe mer stress rundt en allerede ganske stressende ting, så er temping helt genialt synes jeg :rolleyes:

Får helt vondt i hjerterota, ser også IVF-historien din. Livet er bare så urettferdig noen ganger ... Jeg håper at 2021 har baby på planen for deg! :Heartred

Var noe veldig skyggete med testen min i dag, så tok med blits. Var samtidig super trøtt i trynet så øynene gikk litt i kryss. Vet ikke om dette er noe jeg :nailbiting:

Her ser jeg noe tror jeg:wideyed:

11dpo, før og etter testen tørket i dag. Ser ingenting, og begynner å forberede meg på tr. Håper bare hun ikke ankommer før tidligst lørdag mtp innsett neste syklus:shy:

Vedlegg

• CC37D4ED-4019-4546-91B4-8FC781237377.jpeg
    CC37D4ED-4019-4546-91B4-8FC781237377.jpeg
    20,2 KB · Visninger: 91
  • A7382C86-F4FD-4076-AD55-D511797731F1.jpeg
    A7382C86-F4FD-4076-AD55-D511797731F1.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 99
Den var skyggete og rar, så kan også bare være det, men .... kan jo også være noe :shy: Tiden vil vise!

Det er såpass tidlig enda at jeg har troa:D gleder meg til neste! Venter du til i morgen eller ryker det en i kveld?:p

Det er såpass tidlig enda at jeg har troa:D gleder meg til neste! Venter du til i morgen eller ryker det en i kveld?:p
Jeg er verdens mest utålmodige person, så det er store muligheter for at det ryker en i kveld :hilarious: Skal ikke prøve å lure noen der!

11dpo, før og etter testen tørket i dag. Ser ingenting, og begynner å forberede meg på tr. Håper bare hun ikke ankommer før tidligst lørdag mtp innsett neste syklus:shy:
Hvis den ikke satt denne gangen så ønsker jeg deg masse lykke til med innsett! Da skal det være deres tur :Heartred

Hvis den ikke satt denne gangen så ønsker jeg deg masse lykke til med innsett! Da skal det være deres tur :Heartred

Takk, søte:Heartred Det blir utrolig spennende! Slipper ikke denne mnd heeeelt enda, men forsvarsmekanismen slår inn og hodet går i nå kommer tr-modus:p Heier veldig på deg nå!!:angel8

13 dpo og blenda test!:shifty: Da er det bare å vente på TR og prøve igjen! Nærmer meg 1,5 år med prøving nå, det er tøffe greier:sorry:

13 dpo og blenda test!:shifty: Da er det bare å vente på TR og prøve igjen! Nærmer meg 1,5 år med prøving nå, det er tøffe greier:sorry:

Æsjjjj altså... men gullegget ligger og venter:Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp