Lykk1
Forelsket i forumet
Takk for det. Foreløpig bare en strek på testen, er 10 dpo i dag og ikm på lørdag!Takk Satser på at spiren setter seg godt fast hos deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det. Foreløpig bare en strek på testen, er 10 dpo i dag og ikm på lørdag!Takk Satser på at spiren setter seg godt fast hos deg
Nei nei nei Sender en klem
Jeg ser også en svak strek på denne!!Dagens test. Ser er svaaak strek, men vanskelig å få til å synes på bilde. Håper det ikke er skyggestrek!! Har alltid hatt sterkere tester på kvelden, så blir spennende å se da
Vis vedlegget 345353
Synes også jeg ser noe!Var noe veldig skyggete med testen min i dag, så tok med blits. Var samtidig super trøtt i trynet så øynene gikk litt i kryss. Vet ikke om dette er noe jeg
Jeg temper for første gang denne syklusen og det har gitt meg veldig ro med tanke på eggløsning i alle fall Kommer til å fortsette med det om jeg må (håper ikke det)! Slik er min tempgraf i dag Våknet 1 time tidligere i dag, men til opprinnelig tidspunkt (før-ferien-tidspunkt).Vil forresten anbefale alle som prøver å begynne med temping. Genialt å få en såpass godt oversikt over syklusen, og samtidig raskt se om man burde ta en graviditetstest test eller om håpet er ute. Man kan jo bli gal i hodet av å tyde skyggestreker
Første syklus med temping for meg også og så langt veldig fornøyd Grafen din ser jo lovende ut foreløpig Håper tempen holder seg oppe!Jeg temper for første gang denne syklusen og det har gitt meg veldig ro med tanke på eggløsning i alle fall Kommer til å fortsette med det om jeg må (håper ikke det)! Slik er min tempgraf i dag Våknet 1 time tidligere i dag, men til opprinnelig tidspunkt (før-ferien-tidspunkt).
Så bra at du synes det funker for deg! Så lenge det ikke lager noe mer stress rundt en allerede ganske stressende ting, så er temping helt genialt synes jegFørste syklus med temping for meg også og så langt veldig fornøyd Grafen din ser jo lovende ut foreløpig Håper tempen holder seg oppe!
Som du ser på min graf er det ingen tvil om at mensen er på vei Men det var som forventet etter 3,5 år med prøving uten resultat
Var noe veldig skyggete med testen min i dag, så tok med blits. Var samtidig super trøtt i trynet så øynene gikk litt i kryss. Vet ikke om dette er noe jeg
Den var skyggete og rar, så kan også bare være det, men .... kan jo også være noe Tiden vil vise!Her ser jeg noe tror jeg
Den var skyggete og rar, så kan også bare være det, men .... kan jo også være noe Tiden vil vise!
Jeg er verdens mest utålmodige person, så det er store muligheter for at det ryker en i kveld Skal ikke prøve å lure noen der!Det er såpass tidlig enda at jeg har troa gleder meg til neste! Venter du til i morgen eller ryker det en i kveld?
Hvis den ikke satt denne gangen så ønsker jeg deg masse lykke til med innsett! Da skal det være deres tur11dpo, før og etter testen tørket i dag. Ser ingenting, og begynner å forberede meg på tr. Håper bare hun ikke ankommer før tidligst lørdag mtp innsett neste syklus
Hvis den ikke satt denne gangen så ønsker jeg deg masse lykke til med innsett! Da skal det være deres tur
13 dpo og blenda test! Da er det bare å vente på TR og prøve igjen! Nærmer meg 1,5 år med prøving nå, det er tøffe greier