IKM uke 1

Det var rimelig godt å tisse :hilarious::hilarious:

Hmm. Ser noe på dem i virkeligheten men vet ikke om det kommer fram her

Vedlegg

• Screenshot_20210106_201605_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210106_201605_com.android.gallery3d.jpg
    11 KB · Visninger: 127
  • Screenshot_20210106_201553_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210106_201553_com.android.gallery3d.jpg
    9,2 KB · Visninger: 130
Det var rimelig godt å tisse :hilarious::hilarious:

Hmm. Ser noe på dem i virkeligheten men vet ikke om det kommer fram her

Haha, heldige deg som har fått tissa. Synes jeg kanskje kan skimte noe? Men utrolig dårlig oppløsning her inne:hungover:

Der var det bedre bilde men.. Hahaha sjekker dem ikke før jeg legger ut. Tror jeg må bli flinkere til det. Haha.

Haha, heldige deg som har fått tissa. Synes jeg kanskje kan skimte noe? Men utrolig dårlig oppløsning her inne:hungover:

Haha ja det var godt ja, å ikke minst å kan drikke igjen, haha :hilarious:

Ja kan skimte noe i virkeligheten også. Ja forferdelig dårlig oppløsning her.

Vedlegg

• IMG_20210106_201948.jpg
    IMG_20210106_201948.jpg
    17,2 KB · Visninger: 125
Der var det bedre bilde men.. Hahaha sjekker dem ikke før jeg legger ut. Tror jeg må bli flinkere til det. Haha.

Der ser jeg streken lett:wideyed: Ser den rosa ut??

Jeg ser noe altså! :nailbiting: Man blir helt gal av det her :hilarious:

Da kan jeg settes på TR...
Irriterende, men samtidig litt greit å kunne begynne "på nytt". Letta og litt skuffa og en smule (sikkert unødvendig) bekymret, alt på en gang, går det an å si ?! o_O

Skuffa over at det ikke gikk nå PP2. (Det har vært for enkelt for meg å bli gravid forrige ganger så har vært litt bortskjemt der..). Bekymret i og med jeg nå er "voksen", 36 år, og sjansen for at der blir mer utfordrende å bli gravid er jo der nå?
Men oppi alt sammen , mest letta. For nå ser jeg at kroppen, om ikke annet, har ganske stabil syklus etter jeg i høst sluttet med cerazette. DET er jo veldig bra!!

Nå er der bare å begynne ny nedtelling.

Herlig å se flere positive tester her inne :) ❤❤ heier på dere alle!!! Dere er en super gjeng :)
Så leit

syns jeg ser en svak strek!! :nailbiting:

Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra :wideyed: Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...

Uansett, her er med og uten blits. Ble ikke noe klokere. Lurer på om innbilt svangerskap er et symptom :hilarious:

Vedlegg

• 3ADE3F04-F20E-4DAE-B414-195DCD983089.jpeg
    3ADE3F04-F20E-4DAE-B414-195DCD983089.jpeg
    45,4 KB · Visninger: 133
  • 61966076-2AC2-4D0F-A0BB-476E353020F9.jpeg
    61966076-2AC2-4D0F-A0BB-476E353020F9.jpeg
    35,3 KB · Visninger: 137
Da kan jeg settes på TR...
Irriterende, men samtidig litt greit å kunne begynne "på nytt". Letta og litt skuffa og en smule (sikkert unødvendig) bekymret, alt på en gang, går det an å si ?! o_O

Skuffa over at det ikke gikk nå PP2. (Det har vært for enkelt for meg å bli gravid forrige ganger så har vært litt bortskjemt der..). Bekymret i og med jeg nå er "voksen", 36 år, og sjansen for at der blir mer utfordrende å bli gravid er jo der nå?
Men oppi alt sammen , mest letta. For nå ser jeg at kroppen, om ikke annet, har ganske stabil syklus etter jeg i høst sluttet med cerazette. DET er jo veldig bra!!

Nå er der bare å begynne ny nedtelling.

Herlig å se flere positive tester her inne :) ❤❤ heier på dere alle!!! Dere er en super gjeng :)
Det går veldig an å si :Heartred Hvorfor skal kroppen tulle sånn! Men når den gjør det skjønner jeg godt at man nesten blir litt letta når TR kommer så man kan starte på nytt som du sier. Ønsker deg masse lykke til! Håper å se deg her inne med babystrek i den nærmeste fremtid :love7

Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra :wideyed: Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...

Uansett, her er med og uten blits. Ble ikke noe klokere. Lurer på om innbilt svangerskap er et symptom :hilarious:
Er det bare jeg som ser en svak strek? Eller begynner jeg å bli gal? Jeg kjøpte de vanlige testene ved en feil å de ser sånn ut som den du la ut bilde av. Når har du ikm?

Syns jeg ser noe på den nederste bilde :nailbiting:

Syns den ser rosa ut ja. Når den bli tatt i urin så kommer teststreken litt fram med engang med det samme fargen sveiper bortover om du skjønner. Dårlig til og forklare :hilarious::hilarious:

Spennendeeee:D:D

Ser noe:wideyed::nailbiting:

Er det bare jeg som ser en svak strek? Eller begynner jeg å bli gal? Jeg kjøpte de vanlige testene ved en feil å de ser sånn ut som den du la ut bilde av. Når har du ikm?
Jeg vet ikke, jeg blir litt gal jeg og. Er vel derfor man ikke skal teste før IKM :sorry::hilarious:

Testen lå inni en tidlig test pose som på bildet o_O

Usikker IKM, men tirs/ons neste uke:)

Kanskje den er pakket feil? :wideyed: I såfall er det jo kjempe spennende å se antydning på en test som ikke er tidlig test!! :D

Back
Topp