Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var rimelig godt å tisse
Hmm. Ser noe på dem i virkeligheten men vet ikke om det kommer fram her
Haha, heldige deg som har fått tissa. Synes jeg kanskje kan skimte noe? Men utrolig dårlig oppløsning her inne
Herregud!!!! Gratulerer! Hvor mange DPO er du? 12? Og blenda tester helt til nå? HurraAltså....jeg er i sjokk!
Der var det bedre bilde men.. Hahaha sjekker dem ikke før jeg legger ut. Tror jeg må bli flinkere til det. Haha.
Haha ja det var godt ja, å ikke minst å kan drikke igjen, haha
Ja kan skimte noe i virkeligheten også. Ja forferdelig dårlig oppløsning her.
Jeg ser noe altså! Man blir helt gal av det herDer var det bedre bilde men.. Hahaha sjekker dem ikke før jeg legger ut. Tror jeg må bli flinkere til det. Haha.
Så leitDa kan jeg settes på TR...
Irriterende, men samtidig litt greit å kunne begynne "på nytt". Letta og litt skuffa og en smule (sikkert unødvendig) bekymret, alt på en gang, går det an å si ?!
Skuffa over at det ikke gikk nå PP2. (Det har vært for enkelt for meg å bli gravid forrige ganger så har vært litt bortskjemt der..). Bekymret i og med jeg nå er "voksen", 36 år, og sjansen for at der blir mer utfordrende å bli gravid er jo der nå?
Men oppi alt sammen , mest letta. For nå ser jeg at kroppen, om ikke annet, har ganske stabil syklus etter jeg i høst sluttet med cerazette. DET er jo veldig bra!!
Nå er der bare å begynne ny nedtelling.
Herlig å se flere positive tester her inne ❤❤ heier på dere alle!!! Dere er en super gjeng
syns jeg ser en svak strek!!Der var det bedre bilde men.. Hahaha sjekker dem ikke før jeg legger ut. Tror jeg må bli flinkere til det. Haha.
Der ser jeg streken lett Ser den rosa ut??
Jeg ser noe altså! Man blir helt gal av det her
Så leit
syns jeg ser en svak strek!!
Det går veldig an å si Hvorfor skal kroppen tulle sånn! Men når den gjør det skjønner jeg godt at man nesten blir litt letta når TR kommer så man kan starte på nytt som du sier. Ønsker deg masse lykke til! Håper å se deg her inne med babystrek i den nærmeste fremtidDa kan jeg settes på TR...
Irriterende, men samtidig litt greit å kunne begynne "på nytt". Letta og litt skuffa og en smule (sikkert unødvendig) bekymret, alt på en gang, går det an å si ?!
Skuffa over at det ikke gikk nå PP2. (Det har vært for enkelt for meg å bli gravid forrige ganger så har vært litt bortskjemt der..). Bekymret i og med jeg nå er "voksen", 36 år, og sjansen for at der blir mer utfordrende å bli gravid er jo der nå?
Men oppi alt sammen , mest letta. For nå ser jeg at kroppen, om ikke annet, har ganske stabil syklus etter jeg i høst sluttet med cerazette. DET er jo veldig bra!!
Nå er der bare å begynne ny nedtelling.
Herlig å se flere positive tester her inne ❤❤ heier på dere alle!!! Dere er en super gjeng
Er det bare jeg som ser en svak strek? Eller begynner jeg å bli gal? Jeg kjøpte de vanlige testene ved en feil å de ser sånn ut som den du la ut bilde av. Når har du ikm?Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...
Uansett, her er med og uten blits. Ble ikke noe klokere. Lurer på om innbilt svangerskap er et symptom
Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...
Uansett, her er med og uten blits. Ble ikke noe klokere. Lurer på om innbilt svangerskap er et symptom
Syns den ser rosa ut ja. Når den bli tatt i urin så kommer teststreken litt fram med engang med det samme fargen sveiper bortover om du skjønner. Dårlig til og forklare
Bildekvaliteten er elendig her inne.. men så spennende om du ser noe da!Det var rimelig godt å tisse
Hmm. Ser noe på dem i virkeligheten men vet ikke om det kommer fram her
Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...
Gal ja! Det er jo bare fornavnet hahaJa syns jeg ser noe jeg også.. Bli gal av dette jeg
Jeg vet ikke, jeg blir litt gal jeg og. Er vel derfor man ikke skal teste før IKMEr det bare jeg som ser en svak strek? Eller begynner jeg å bli gal? Jeg kjøpte de vanlige testene ved en feil å de ser sånn ut som den du la ut bilde av. Når har du ikm?
Kanskje den er pakket feil? I såfall er det jo kjempe spennende å se antydning på en test som ikke er tidlig test!!Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...