Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse skyggene er det som regel mange som får på Babyplan, ikke sant? Vet ikke om dere ser de engang
Leit, men bra den var presis Ønsker deg mase lykke til!Mensen kom godt den var presis etter graviditet forrige syklus da! Da er det bare å prøve på nytt!
Ehhh, så sterke skygger har jeg aaaaldri fått!! Ikke for å skru opp forventningene dine altså, men man ser jo noe på alle de 3 nederste iallefall! Jeg så på mine nå (har de liggende til tr kommer..), og jeg ser ikke antydning til noe. Mine er riktig nok 25 mlu-tester da, kanskje det er noe med at de er tidligtester? Nå babler jeg. Men jeg hååååper det dukker opp sterkere strek i morgen!!
Oi oi oi! Dette lover godtDagens test
Sender en klem
Dagens test
For de det måtte interessere: 12dpo. Babyplan er visst dronningen av skygger
Altså, det er jo helt sinnsyktFor de det måtte interessere: 12dpo. Babyplan er visst dronningen av skygger
Gratulerer!Dagens test
Oi oi oi! Dette lover godt
Spennende dette! IKM i morgen, så håper det er høye nok verdier til at TR ikke kommer alltid spennende med kort lutealfase.....Gratulerer!
Jeg har troaSpennende dette! IKM i morgen, så håper det er høye nok verdier til at TR ikke kommer alltid spennende med kort lutealfase.....
Leit, men bra den var presis Ønsker deg mase lykke til!
Ser at jeg ikke har skrevet deg opp
Nick - alder - PP - B - EL - IKM
Har brukt babyplan i mange år, aldri fått ein einaste skygge, og dine ser ein jo uten problem! Babyplan seie dei e over 99% sikre og at sjansen for at ein person skal få fleire tester på rad som gir falsk utslag er nesten umulig. Om dette faktisk berre er skygger og du ikkje har noko som helst hcg i deg ville eg sendt dei ein mail og vist testene. Trur faktisk sjansen er større for at du har hcg i kroppen eg dåFor de det måtte interessere: 12dpo. Babyplan er visst dronningen av skygger