Da kom tr her også! Denne mnd blir spennende Stooort gratulerer til dere med positive tester! Også sender jeg en god klem til dere som kjører på igjen neste mnd Ikke gi opp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til med innsett! Nå skaaaaaaal det være deres turDa kom tr her også! Denne mnd blir spennende Stooort gratulerer til dere med positive tester! Også sender jeg en god klem til dere som kjører på igjen neste mnd Ikke gi opp!
Masse lykke til med innsett! Nå skaaaaaaal det være deres tur
Her ser jeg noe uten å myse! SpennendeOkei, jeg bare måtte ... tok en RFSU 25 test. Og en BabyPlan (vet ikke om det er tidlig eller hva). Og det er en svak svak strek der Får det så vidt med på bilde. Legger ved både redigert og uredigert. BabyPlan viser nada
Dette var 1.5 times urin
Ja, nå ble jeg helt dårlig Prøver å ikke få for høye forhåpninger, da. Men aldri fått så tydelig førHer ser jeg noe uten å myse! Spennende
Okei, jeg bare måtte ... tok en RFSU 25 test. Og en BabyPlan (vet ikke om det er tidlig eller hva). Og det er en svak svak strek der Får det så vidt med på bilde. Legger ved både redigert og uredigert. BabyPlan viser nada
Dette var 1.5 times urin
Der er det strek!Okei, jeg bare måtte ... tok en RFSU 25 test. Og en BabyPlan (vet ikke om det er tidlig eller hva). Og det er en svak svak strek der Får det så vidt med på bilde. Legger ved både redigert og uredigert. BabyPlan viser nada
Dette var 1.5 times urin
GratulererDagens test - ikke tidligtest
11 DPO og skyggene fortsetter Lurer på om jeg bare skal vente med å teste til mandag jeg nå. Blir så oppgitt
Hvordan går det med dere andre? Har dere testet noe mer?
Åh Krysser fingreneEr optimist. Tempgrafen din er nogenlunde lik min da jeg testet positivt sist.. flatet liksom ut l
Æsj Håper neste runde får et helt annet utfall
Klem til deg <3 krysser fingrene for at spiren snart sitter!
Den var tydelig!! Vanskelig å se på bildet, men er streken rød/rosa?Okei, jeg bare måtte ... tok en RFSU 25 test. Og en BabyPlan (vet ikke om det er tidlig eller hva). Og det er en svak svak strek der Får det så vidt med på bilde. Legger ved både redigert og uredigert. BabyPlan viser nada
Dette var 1.5 times urin
Den ser mer rosa ut enn grå Men det er veeeldig svak. Tar en til i kveldDen var tydelig!! Vanskelig å se på bildet, men er streken rød/rosa?
Spennende!Den ser mer rosa ut enn grå Men det er veeeldig svak. Tar en til i kveld
Lenge siden du sluttet på prevensjon? Om du har gått på det.Hei, alle!
Har kun snoket litt på forumet til nå. Er i gang med forsøk på barn nr. 3. Er i PP1 med IKM tirsdag 5/1. Er nå 3 dager over IKM, ingen tegn til TR og graviditetstestene er negative... Hva er dette da? Har så lange sykluser (rundt 40 dager), så er jo bare ivrig etter at TR skal komme nå slik at dagene kan gå til neste EL..
Noen som har peiling?
Lenge siden du sluttet på prevensjon? Om du har gått på det.