IKM uke 1

Da kom tr her også! Denne mnd blir spennende:angel8 Stooort gratulerer til dere med positive tester! Også sender jeg en god klem til dere som kjører på igjen neste mnd:Heartred Ikke gi opp!:happy093.

Da kom tr her også! Denne mnd blir spennende:angel8 Stooort gratulerer til dere med positive tester! Også sender jeg en god klem til dere som kjører på igjen neste mnd:Heartred Ikke gi opp!:happy093.
Masse lykke til med innsett! Nå skaaaaaaal det være deres tur :notworthy:Heartred

Okei, jeg bare måtte ... tok en RFSU 25 test. Og en BabyPlan (vet ikke om det er tidlig eller hva). Og det er en svak svak strek der :nailbiting: Får det så vidt med på bilde. Legger ved både redigert og uredigert. BabyPlan viser nada o_O

Dette var 1.5 times urin :wideyed:

Vedlegg

• B5D2E6D7-87F8-4A32-A6D6-6A9035049732.jpeg
    B5D2E6D7-87F8-4A32-A6D6-6A9035049732.jpeg
    28,8 KB · Visninger: 142
  • 2B021A36-A428-4C76-92C6-42ABE4560272.jpeg
    2B021A36-A428-4C76-92C6-42ABE4560272.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 139
Okei, jeg bare måtte ... tok en RFSU 25 test. Og en BabyPlan (vet ikke om det er tidlig eller hva). Og det er en svak svak strek der :nailbiting: Får det så vidt med på bilde. Legger ved både redigert og uredigert. BabyPlan viser nada o_O

Her ser jeg noe uten å myse! Spennende :nailbiting::nailbiting:

Her ser jeg noe uten å myse! Spennende :nailbiting::nailbiting:
Ja, nå ble jeg helt dårlig :hilarious: Prøver å ikke få for høye forhåpninger, da. Men aldri fått så tydelig før :nailbiting:

Er optimist. Tempgrafen din er nogenlunde lik min da jeg testet positivt sist.. flatet liksom ut :shy:l

Vedlegg

• BE94DB2A-77CA-4DFC-9804-3015DF80FF33.jpeg
    BE94DB2A-77CA-4DFC-9804-3015DF80FF33.jpeg
    64,5 KB · Visninger: 79

Der er det strek! :)

11 DPO og skyggene fortsetter :shifty: Lurer på om jeg bare skal vente med å teste til mandag jeg nå. Blir så oppgitt :hilarious:

Hvordan går det med dere andre? Har dere testet noe mer? :rolleyes:

Mine tester får også noe veldig svakt. Men trur kanskje det bare er skygge :) om jeg klarer å holde meg tenker jeg å gjøre det. Blir jo helt gal av dette :shifty: haha.

Den var tydelig!! :woot: Vanskelig å se på bildet, men er streken rød/rosa? :)

Den var tydelig!! :woot: Vanskelig å se på bildet, men er streken rød/rosa? :)
Den ser mer rosa ut enn grå :eek: Men det er veeeldig svak. Tar en til i kveld :smiley-angelic001

Hei, alle!
Har kun snoket litt på forumet til nå. Er i gang med forsøk på barn nr. 3. Er i PP1 med IKM tirsdag 5/1. Er nå 3 dager over IKM, ingen tegn til TR og graviditetstestene er negative... Hva er dette da? Har så lange sykluser (rundt 40 dager), så er jo bare ivrig etter at TR skal komme nå slik at dagene kan gå til neste EL..

Noen som har peiling?

Hei, alle!
Har kun snoket litt på forumet til nå. Er i gang med forsøk på barn nr. 3. Er i PP1 med IKM tirsdag 5/1. Er nå 3 dager over IKM, ingen tegn til TR og graviditetstestene er negative... Hva er dette da? Har så lange sykluser (rundt 40 dager), så er jo bare ivrig etter at TR skal komme nå slik at dagene kan gå til neste EL..

Noen som har peiling?
Lenge siden du sluttet på prevensjon? Om du har gått på det.

Back
Topp