Har brukt babyplan i mange år, aldri fått ein einaste skygge, og dine ser ein jo uten problem! Babyplan seie dei e over 99% sikre og at sjansen for at ein person skal få fleire tester på rad som gir falsk utslag er nesten umulig. Om dette faktisk berre er skygger og du ikkje har noko som helst hcg i deg ville eg sendt dei ein mail og vist testene. Trur faktisk sjansen er større for at du har hcg i kroppen eg då
På Babyplan sine sider står det:
"Kan testresultatene avleses etter mer enn 5 minutter? Nei. Testresultatene må avleses innen 5 minutter. Selv om et positivt resultat ikke bør forandres på flere dager, kan et negativt resultat endres til et falskt positivt i løpet av noen minutter etter avlesningstidens slutt. Det beste er alltid å avlese resultatet ved testtidens 5 minutter, og deretter kaste testen; dette for å unngå forvirring."
De helgarderer seg litt der, altså. Tipper det er mange som opplever det samme og har sendt mail
Mine tester er over 5 minutter kan du si. Så jeg tenker at de er jo ikke laget for å sammenligne på den måten vi gjør det her inne, og da kan man sikkert oppleve dette. Også får jeg inntrykk av at noen opplever skygger oftere enn andre? Kanskje har man ulik kjemisk reaksjon med urinen og streken, selv uten hcg?? Ikke vet jeg. Men tenker at den beste indikasjonen er i hvert fall at de ikke stiger...
Men du er veldig søt som popper innom med litt optimisme