Ja, vi får se på de resterende. Kjøpte 15 stkKanskje den er pakket feil? I såfall er det jo kjempe spennende å se antydning på en test som ikke er tidlig test!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi får se på de resterende. Kjøpte 15 stkKanskje den er pakket feil? I såfall er det jo kjempe spennende å se antydning på en test som ikke er tidlig test!!
Det er vel derfor ja gjør oss selv gale med denne testingen. Jøss! Så merkelig. Lurt å sende Mail å høre?Jeg vet ikke, jeg blir litt gal jeg og. Er vel derfor man ikke skal teste før IKM
Testen lå inni en tidlig test pose som på bildet
Usikker IKM, men tirs/ons neste uke
Jeg kjøpte 10 tidligtester for denne PP og angrer allerede på at jeg ikke bestilte flere. Testetøs.no...Ja, vi får se på de resterende. Kjøpte 15 stk
Godt vi ikke er alene! AT - Anonyme testetøserJeg kjøpte 10 tidligtester for denne PP og angrer allerede på at jeg ikke bestilte flere. Testetøs.no...
Vi må nok starte støttegruppeGodt vi ikke er alene! AT - Anonyme testetøser
Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...
Uansett, her er med og uten blits. Ble ikke noe klokere. Lurer på om innbilt svangerskap er et symptom
Gratulerer!!Altså....jeg er i sjokk!
Jeg bestilte flere tidligtester og EL-tester fra Babyplan i går, og da var det opplyst om at de sender ut tester med annet utseende i en periode noe pga leveringsutfordringer eller noe. Men de skulle være helt like innholdsmessig
13 DPO idagHvilken DPO er du i?
13 DPO idag
Er 13 DPO idag ja, kun blenda! Og så tenkte jeg at nå kommer TR uansett pga mye mensmurring idag, og vondt i korsryggen. Så jeg var lei av å håpe/lure/gruble og svidde av CB digitalen jeg hadde. Og jammen meg så slo det ut!Herregud!!!! Gratulerer! Hvor mange DPO er du? 12? Og blenda tester helt til nå? Hurra
Er 13 DPO idag ja, kun blenda! Og så tenkte jeg at nå kommer TR uansett pga mye mensmurring idag, og vondt i korsryggen. Så jeg var lei av å håpe/lure/gruble og svidde av CB digitalen jeg hadde. Og jammen meg så slo det ut!
Jeg ser uten å anstrenge meg spennende!Da var kveldens test på plass! Ser «noe», tydeligere i virkeligheten enn på bilde, men ikke akkurat krystallklart resultat
Vis vedlegget 345451
Vis vedlegget 345452
Jeg ser også uten å myse en gang! Blir spennende dagene fremover!Da var kveldens test på plass! Ser «noe», tydeligere i virkeligheten enn på bilde, men ikke akkurat krystallklart resultat
Vis vedlegget 345451
Vis vedlegget 345452
Har du fått testa? *venter i spenning*Wow, det gir håp
Har du fått testa? *venter i spenning*
Har fått de på tester som er helt tørre (mange mange timer senere), men ikke ellersDisse skyggene er det som regel mange som får på Babyplan, ikke sant? Vet ikke om dere ser de engang