IKM uke 1

Kanskje den er pakket feil? :wideyed: I såfall er det jo kjempe spennende å se antydning på en test som ikke er tidlig test!! :D
Ja, vi får se på de resterende. Kjøpte 15 stk :hilarious:

Jeg vet ikke, jeg blir litt gal jeg og. Er vel derfor man ikke skal teste før IKM :sorry::hilarious:

Testen lå inni en tidlig test pose som på bildet o_O

Usikker IKM, men tirs/ons neste uke:)
Det er vel derfor ja :hilarious: gjør oss selv gale med denne testingen. Jøss! Så merkelig. Lurt å sende Mail å høre?

Jeg kjøpte 10 tidligtester for denne PP og angrer allerede på at jeg ikke bestilte flere. Testetøs.no... :hilarious::hilarious::hilarious:
Godt vi ikke er alene! AT - Anonyme testetøser :hilarious:

Det er en skygge der, ser den så viiiiidt! Holdt meg bare i 3 timer. Jeg ble bare enda mer forvirra når jeg så at testen ser ut som en vanlig test? Har de byttet utseende på de? Da må de jo si ifra :wideyed: Ser jo at fler her inne har fått «feil». Jeg sender en mail og spør ...

Uansett, her er med og uten blits. Ble ikke noe klokere. Lurer på om innbilt svangerskap er et symptom :hilarious:

Jeg bestilte flere tidligtester og EL-tester fra Babyplan i går, og da var det opplyst om at de sender ut tester med annet utseende i en periode noe pga leveringsutfordringer eller noe. Men de skulle være helt like innholdsmessig :happy:

Jeg bestilte flere tidligtester og EL-tester fra Babyplan i går, og da var det opplyst om at de sender ut tester med annet utseende i en periode noe pga leveringsutfordringer eller noe. Men de skulle være helt like innholdsmessig :happy:

Hihi, betyr det da indirekte at 25 og 10 mlu egnelig er det samme?? Kan i så fall forklare hvorfor man ofte får likt utslag..o_O

Jeg tok test og den var som i morges :) sikkert blitt gal, men føler det er en svak strek der. Mulig det er skygge eller øya mine som går i kryss! Spennende å se om det utvikler seg noe.
Jeg har de vanlige testene fra babyplan.

Herregud!!!! Gratulerer! :shy::shy::shy: Hvor mange DPO er du? 12? Og blenda tester helt til nå? Hurra :D
Er 13 DPO idag :) ja, kun blenda! Og så tenkte jeg at nå kommer TR uansett pga mye mensmurring idag, og vondt i korsryggen. Så jeg var lei av å håpe/lure/gruble og svidde av CB digitalen jeg hadde. Og jammen meg så slo det ut!

Er 13 DPO idag :) ja, kun blenda! Og så tenkte jeg at nå kommer TR uansett pga mye mensmurring idag, og vondt i korsryggen. Så jeg var lei av å håpe/lure/gruble og svidde av CB digitalen jeg hadde. Og jammen meg så slo det ut!

Wow, det gir håp:D:D

Da var kveldens test på plass! Ser «noe», tydeligere i virkeligheten enn på bilde, men ikke akkurat krystallklart resultat :hilarious:
3B352E22-E578-4CDB-AA94-17F6681DB647.jpeg

87AB3662-6637-41B6-88F5-3B34FB99369C.jpeg

Disse skyggene er det som regel mange som får på Babyplan, ikke sant? Vet ikke om dere ser de engang :p

Vedlegg

• 986CF706-95D7-41AC-A3B1-A3CE6BFED58E.jpeg
    986CF706-95D7-41AC-A3B1-A3CE6BFED58E.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 129
Back
Topp