Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Nå kan du sette meg på gravid! Denne gangen må det gå bra!
Håper mange får positive tester
Gratulerer!!13 DPO idag
Så vondt og trist Sender deg masse positive tanker. Jeg håper du kommer deg til hektene fort og får senket skuldrene litt. Og at neste PP får et helt annet utfall. Masse lykke til!Våknet til TR i dag...
Det har blitt en del tårer kan man vel trygt si... Følte prøvingen før jeg mistet var tøff, men nå etter MA har vært helt forferdelig. Føler jeg er helt besatt av å bli gravid igjen, at det er det eneste jeg tenker på og som kan gjøre meg lykkelig igjen.
Gratulerer til alle dere som har fått positive tester
Ønsker alle andre lykke til både med testing og prøving
Denne må jo bare sitte13 DPO idag
Håpet er ikke ute enda Men det er vondt å få negativ test uansett Sender en klem!11 DPO i dag. Hadde så trua på at da klaffa denne gangen. Men ser ikkje sånn ut.
Håpet er ikke ute enda Men det er vondt å få negativ test uansett Sender en klem!
Jeg synes jeg også så noe Forhåpningene kommer jo med en gang da! Jeg mener at håpet fortsatt ikke er ute. Håpe på det besteja, hvertfall når jeg syntes å ha sett svak strek i noen dager. Må nok ha vært skygge.
Jeg synes jeg også så noe Forhåpningene kommer jo med en gang da! Jeg mener at håpet fortsatt ikke er ute. Håpe på det beste
Vis vedlegget 345275 Hva er egentlig forskjellen for disse testene mtp fargene?
8 dpo er enda veldig tidlig Men, jeg syns jeg skimter noe ultrasvakt på denne faktisk.. så dette blir spennende de neste dagene fremover8 DPO og fortsatt blenda.
Vis vedlegget 345268
Den nederste er tidligtest (følsomhet 10), mens de to øverste er vanlige med følsomhet på 25Vis vedlegget 345275 Hva er egentlig forskjellen for disse testene mtp fargene?
Snodig. Den øverste er den med mest tydelig strek på. De andre ser jeg såvidt enDen nederste er tidligtest (følsomhet 10), mens de to øverste er vanlige med følsomhet på 25
Jeg opplevde at mine tester slo tidligst ut på de vanlige babyplan testene Tidligtestene fikk ikke like sterk strek som de vanlige.. merkelig, men greit å vite. Var flere som sa det samme til meg når jeg skrev om det tidligereSnodig. Den øverste er den med mest tydelig strek på. De andre ser jeg såvidt en