Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den vanlige testen er hvit med rosa tekst. Så du har nok fått feil.10 dpo i dag og tok en tidligtest fra babyplan. Negativ dog, men testen var ikke slik de andre jeg har brukt tidligere. Den var hvit med rosa skrift.. er dette et nytt design eller har jeg fått feil test?
Det er ikke tidligtest, men vanlig med følsomhet på 25. Har du fått feil?10 dpo i dag og tok en tidligtest fra babyplan. Negativ dog, men testen var ikke slik de andre jeg har brukt tidligere. Den var hvit med rosa skrift.. er dette et nytt design eller har jeg fått feil test?
Det er ikke tidligtest, men vanlig med følsomhet på 25. Har du fått feil?
Den vanlige testen er hvit med rosa tekst. Så du har nok fått feil.
Synes jeg ser noe her, men vanskelig å se på bildet om den er rosa. Hvordan ser det ut i virkeligheten?Dagens test 10 DPO.
Bestilte kun 1??Det jeg tenkte.. da har jeg fått feil. Bestilte kun en stk! Sykt irriterende men gir meg fortsatt håp
Bestilte kun 1??
Så 10dpo og tom for tester?? Jeg hadde blitt gal!hahah, lol! Ja. En haug med eltester og kun en stk, ussel «tidlig» test
Synes jeg ser noe her, men vanskelig å se på bildet om den er rosa. Hvordan ser det ut i virkeligheten?
Så 10dpo og tom for tester?? Jeg hadde blitt gal!
7DPO og blenda test akkurat som forventet så klart Uansett fått tilfredsstilt testetrangen min litt Kan se ut som det er noe på den, men var noen hakk i testen så det er bare det
Åh! Kjedelig. Håper dem kommer i posten snartMå vente til testene kommer, pakken er ikke oppdatert siden tirsdag
Jeg drakk salvie-te hver dag i 14 dager fra CD1, i håp om tidligere eggløsning. Eggløsning kom ikke før CD22 så funket ikke Ellers så har vi brukt Conceive plus+ to ganger denne rundenNoen som prøvde kjerringråd denne pp?
Synes det var veldig enkelt å bruke! Jeg har de ampullene som bare skal sprøytes inn Jeg tok det begge dagene med positiv EL-test Mener selv at jeg ikke har hatt noe særlig eggløsningsslim, at jeg har forvekslet det slim som kommer ved opphisselse, hehe. Så tenkte det ikke kunne skade å prøveHar selv vurdert conceive plus. Hva syns du om det? Skal man bruke den ved eggløsning?