IKM uke 1

Masse lykke til kjære deg! :Heartred

Tusen takk! Sender over en masse babystøv :Heartred Kommer nok raskt tilbake. Det som er godt med å være her inne er at man i samme båt med mange andre. ;)Snakker ikke om prøving med andre i livet mitt, og har lært masse ved å henge inne her - så kommer nok tilbake :smug:

Spirehybelen - 28år -ppx(prøvd siden juli 17)- B1- EL 25/12 - IKM 10/01

Første PP etter MA i oktober :thumleft

Last edited:
Spirehybelen - 28år -ppx(prøvd siden juli 17)- B1- EL 25/12 - IKM 10/01

Første PP etter MA i oktober :thumleft
Så leit å høre at du har mistet - håper lykken er med dere denne gangen :love7

Gratulerer :love7Er det første testen og har du hatt symptomer?

Og jeg har ikke hatt så mye symptomer egentlig. Litt murringer kanskje, men usikker på om det egentlig er innbilning.

Også har jeg snorket de tre siste dagene, har jeg hørt rykter om :wacky: Aner ikke om det er et symptom, men snorker vanligvis ikke :wacky:

Takk :love7

Nei, fjerde vel. Fikk først strek etter at tiden hadde gått ut for noen dager siden. Blir mer IG mer tydelig :love7
Husker ikke om jeg har spurt, men skal jeg sette deg på gravid? :D

6 DPO og holdt på å ryke på en test :hilarious: Men fant jo ikke tidligtestene! Var sikker på at jeg hadde :wideyed: Har bare en fra CB og den vil jeg spare ...

Haha, jaja ... rekker ikke bestille nye heller :hilarious:

Edit: fant de! Da ryker første test i morgen :nailbiting:
Du skal teste deg i morgen?? Vurderer det selv :nailbiting:

Du skal teste deg i morgen?? Vurderer det selv :nailbiting:
Ja :D Selvom det er alt for tidlig da ... men, vi vet vel alle hvordan det er :hilarious: Bli med!

Last edited:
Fikk denne igår kveld! Synes selv jeg ser noe, men mulig innbilning o_O
CEB1E033-3CF2-4B79-827D-B3CDFE3624BC.jpeg
1DC8452C-6064-49DD-86FF-62CC1C945E77.jpeg

10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
3D9CB4DE-D2F7-4D9D-A1C2-83FBA26726C6.jpeg

Sikkert bare streksynet mitt som spiller meg et puss. Synes i alle fall testen var verdt et bilde :hilarious:

10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
Vis vedlegget 345170
Jeg synes jeg ser noe jeg :bored::nailbiting: Blir spennende å se i morgen i så fall :Heartred

Back
Topp