IKM uke 1

11 dpo her. Testet i går og den var blenda. Hadde et lite temp dip i går som hoppet opp igjen i dag, håper det kan bety gode ting. Håper tempen går enda mer opp i morgen! Testet ikke i dag, venter heller til i morgen, da er det mer rett det som evt. dukker opp/ikke dukker opp.

Vedlegg

• Screenshot_20210102-125122_Premom.jpg
    Screenshot_20210102-125122_Premom.jpg
    18,3 KB · Visninger: 50
10 DPO er ca IKM for meg (kort lutealfase), så sprekker nok før det. Er skikkelig testetøs :hilarious:
Tenker første test ryker mandag. Fikk positiv 9 DPO sist jeg var gravid :)
Er du 9 DPO på mandag? Det blir så spennende :nailbiting: Jeg ryker sikkert før, når jeg ser fler begynner å teste :hilarious: Men må prøve å holde meg, da jeg ble helt sprø forrige gang av å tyde tester :hilarious: Ble helt koko!

10 dpo, og begynner å miste håpet. Mannen så streken idag han også, men ser ut som en skyggestrek.
Tester dere med tidlig-tester ja?

Leser på nett at tester ofte ikke blir positive før 13 dpo, men er det tidligtester det også??

20210102_130617.jpg

Ps: streken forsvant like etter bildet....

10 dpo, og begynner å miste håpet. Mannen så streken idag han også, men ser ut som en skyggestrek.
Tester dere med tidlig-tester ja?

Leser på nett at tester ofte ikke blir positive før 13 dpo, men er det tidligtester det også??

Vis vedlegget 345057

Ps: streken forsvant like etter bildet....
Leser at flere får like god strek på tester med følsomhet på 25 som tidligtester med følsomhet på 10, faktisk. Også lest at noen får sterkere strek på vanlig test enn på tidlig test :wideyed: Håper masse for dere! :Heartred

Leser at flere får like god strek på tester med følsomhet på 25 som tidligtester med følsomhet på 10, faktisk. Også lest at noen får sterkere strek på vanlig test enn på tidlig test :wideyed: Håper masse for dere! :Heartred

Hmmm. Ja, da er det bare å teste med det man har :joyful: er enda 4 dager til planlagt TR, så er fortsatt håp, men blir litt oppgitt av denne ventingen sammen med kjipe tester...

Tusen takk :love2 blir spennende å se om dere får strek :love017

Åå, jeg hadde egentlig tenkt å holde meg unna, men blir med her siden vi har prøvd selv denne mnd før det blir første fryseforsøk neste pp (etter totalfrys IVF i nov/des:shy: )

Syklusen ble litt forskjøvet, men fikk til slutt positiv el-test cd17. Har hatt endel murringer og vondter de siste par dagene nå, men alt jeg har av symptomer i dpo-land har jeg titt og ofte - uten å ha fått en positiv test til nå. Men første test ryker mandag morgen 9dpo:nailbiting:

Masse lykke til med innspurten denne pp’n, damer:Heartred

Sol.i.hjertet - 27 - PP 18 - EL 26/12 - IKM 9/1

Last edited:
Åå, jeg hadde egentlig tenkt å holde meg unna, men blir med her siden vi har prøvd selv denne mnd før det blir første fryseforsøk etter totalfrys IVF i nov/des:shy:

Syklusen ble litt forskjøvet, men fikk til slutt positiv el-test cd17. Har hatt endel murringer og vondter de siste par dagene nå, men alt jeg har av symptomer i dpo-land har jeg titt og ofte - uten å ha fått en positiv test til nå. Men første test ryker mandag morgen 9dpo:nailbiting:

Velkommen og masse lykke til! :smiley-angelic001:Heartred

Åå, jeg hadde egentlig tenkt å holde meg unna, men blir med her siden vi har prøvd selv denne mnd før det blir første fryseforsøk etter totalfrys IVF i nov/des:shy:

Jeg er også 9dpo på mandag, så ryker nok en test her og :happy: morsomt om det skulle klaffe for dere rett før innsett!!

Var ute å gikk tur og fikk skikkelig trykk i korsryggen. Var sikker på at jeg hadde begynt å blø. Kom hjem, ingen blod og røk på en ny test. Nå er det ikke bare meg som ser streken selv om den fortsatt er veldig svak?? :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Håper det er en spire som holder hele veien!

Vedlegg

• A4016491-BB1B-4E09-987A-AAA802692137.jpeg
    A4016491-BB1B-4E09-987A-AAA802692137.jpeg
    10,7 KB · Visninger: 157
Var ute å gikk tur og fikk skikkelig trykk i korsryggen. Var sikker på at jeg hadde begynt å blø. Kom hjem, ingen blod og røk på en ny test. Nå er det ikke bare meg som ser streken selv om den fortsatt er veldig svak?? :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Håper det er en spire som holder hele veien!

Jeg ser godt!!:nailbiting::nailbiting: Hvilken dpo er du? Blir veldig spennende de neste dagene!! Krysser fingrene!!:love017

Jeg ser godt!!:nailbiting::nailbiting: Hvilken dpo er du? Blir veldig spennende de neste dagene!! Krysser fingrene!!:love017

10 DPO. Ikke hatt noe symptomer bortsett fra bittelitt trykk i mage/korsrygg i går og i dag. EL kom litt tidligere enn forventet så IKM er i morgen. Krysser alt jeg kan! Hadde MA i uke 9 i august så er forsiktig optimist nå.

Var ute å handlet og kjøpte flere tester samtidig. Er ikke så i tvil lenger nå! håper bare det går bra denne gangen!

Vedlegg

• 06F5C5A4-7E57-4E67-9311-5BB9CDEC1B52.jpeg
    06F5C5A4-7E57-4E67-9311-5BB9CDEC1B52.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 139
Jeg er også 9dpo på mandag, så ryker nok en test her og :happy: morsomt om det skulle klaffe for dere rett før innsett!!

Spennende å være helt likt i løypa! Det hadde vært så utrolig fantastisk i så fall:love7

Back
Topp