IKM uke 1

Da ser det ut som at eggløsning blir i morgen, så jeg flytter over til uke 2. Masse lykke til alle sammen, håper dere starter det nye året med to rosa streker :Heartred

Vedlegg

• DA59E382-7C75-4E2F-8673-014457ECAA47.jpeg
    DA59E382-7C75-4E2F-8673-014457ECAA47.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 73
Ble så inspirert av alle testene her inne at jeg måtte ta en test selv!:hilarious:

7 dpo og selvfølgelig negativ!:yuck: Vet det er altfor tidlig altså! Får prøve igjen i morgen.:angelic:
20201231_152516.jpg

8 dpo. Fryktelig ondt i magen, og om mulig større pupper enn igår. Ømt og fælt. Testen gjorde det bare verre egentlig. Men sånn er det når jeg ikke klarer å vente :p

Ps: tempen har steget igjen :happy093

Vedlegg

• 20201231_160653.jpg
    20201231_160653.jpg
    14,2 KB · Visninger: 135
9dpo. Negativ test. Forferdelig kvalm og murringer nederst i magen til høyre, såre brystvorter. IKM er 5. Januar. Er dette vanlig før TR? Har hoppet over en del måneder, så husker ikke. :facepalm:

Høres ganske lik ut som meg. Ikke kvalme men murring og det jeg omtaler som menssmerter nederst i lage og innimellom i korsryggen, og sånn "strekk" i magen innimellom når reiser meg kjapt. Pluss følelse i brystene og mer trøtt enn normalt. 9 / 10 dpo. Negativ test.. MEN jeg er i allefall aldri sånn før TR..
Kun samme dag som den bruker å komme...
Så krysser fingrene for at det fremdeles er et positivt tegn for både meg og deg ❤❤❤❤

Høres ganske lik ut som meg. Ikke kvalme men murring og det jeg omtaler som menssmerter nederst i lage og innimellom i korsryggen, og sånn "strekk" i magen innimellom når reiser meg kjapt. Pluss følelse i brystene og mer trøtt enn normalt. 9 / 10 dpo. Negativ test.. MEN jeg er i allefall aldri sånn før TR..
Kun samme dag som den bruker å komme...
Så krysser fingrene for at det fremdeles er et positivt tegn for både meg og deg ❤❤❤❤
Takk for svar :happy: Da krysser jeg fingrene for at det blir babystrek på oss begge ❤

Jeg skulle vente til tidlig i morgen - men det gjorde jeg ikke da. Syntes jeg kunne skimte noe på testen idag, men når jeg prøvde å redigere i app fant jeg ikke noe tydeligere. Kanskje det var ønsketenkning! Får vel bare vente til i morgen å se da..

Godt nytt år alle sammen! Jeg har fått negative tester siden 7 dpo, men i dag ble den jammen positiv. 12 dpo.
For en start på 2021! Har hatt murringer og vondt i ryggen som symptomer.

Vedlegg

• 6F95CE90-E70D-4D0E-93F2-BC330381F520.jpeg
    6F95CE90-E70D-4D0E-93F2-BC330381F520.jpeg
    38,1 KB · Visninger: 158
Godt nytt år alle sammen! Jeg har fått negative tester siden 7 dpo, men i dag ble den jammen positiv. 12 dpo.
Gratulerer:D:D

Det virker som om blødningene tar seg litt opp her. Er 11/12 dpo og det er som litt kraftig veldig mørk spotting. Tok en test nå på morgen og den var helt hvit. Så har ikke trua nå. Får se over helga om jeg skal settes på TR.

Fantastisk!! Gratulerer så mye :Heartred Skal jeg sette deg på gravid? :love7

Ja, det kan du godt gjøre
Hvis du fyller inn denne her så skriver jeg deg opp:)

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM

B står for hvilket barn i rekken dere prøver på.

Eksempel: Trallefrøken - 30 år - PP2 - B1 - EL 21/12 - IKM 6/1

Okei, jeg syntes jo jeg skimtet noe i morges, og kikket på testen igjen nå. Og der fant jeg en liten strek!

Den er jo selvsagt ikke pålitelig etter flere timer, men testene de siste to dagene var like blendahvite flere timer senere, så sammenliknet med de er det altså en strek på denne. Blir spennende å se i morgen!

Vedlegg

• 99B45A12-EDBF-4912-9164-BFD30C37396A.jpeg
    99B45A12-EDBF-4912-9164-BFD30C37396A.jpeg
    16 KB · Visninger: 149
Okei, jeg syntes jo jeg skimtet noe i morges, og kikket på testen igjen nå. Og der fant jeg en liten strek!

Den er jo selvsagt ikke pålitelig etter flere timer, men testene de siste to dagene var like blendahvite flere timer senere, så sammenliknet med de er det altså en strek på denne. Blir spennende å se i morgen!

Oi! Spør du meg så syns jeg den så ganske tydelig ut!:wideyed: Vet at de er ugyldige etter lang tid, men krysser fingrene for enda sterkere strek i morgen!:Heartred

@Huledame den streken var jo kjempefin! Jeg tror det er baby-strek :love7

Min strek derimot kan bare ses om man legger hele godviljen til.. evt, en god gammeldags skyggestrek :sorry:

Vedlegg

• 20210101_132702.jpg
    20210101_132702.jpg
    11 KB · Visninger: 127

Det der er tydelig en strek!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Back
Topp