Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo. Negativ test. Forferdelig kvalm og murringer nederst i magen til høyre, såre brystvorter. IKM er 5. Januar. Er dette vanlig før TR? Har hoppet over en del måneder, så husker ikke.
9 dpo, negativ test. Selv når jeg lyser på den er det ikke antydning
Takk for svar Da krysser jeg fingrene for at det blir babystrek på oss begge ❤Høres ganske lik ut som meg. Ikke kvalme men murring og det jeg omtaler som menssmerter nederst i lage og innimellom i korsryggen, og sånn "strekk" i magen innimellom når reiser meg kjapt. Pluss følelse i brystene og mer trøtt enn normalt. 9 / 10 dpo. Negativ test.. MEN jeg er i allefall aldri sånn før TR..
Kun samme dag som den bruker å komme...
Så krysser fingrene for at det fremdeles er et positivt tegn for både meg og deg ❤❤❤❤
Jeg er samme som over Heier på oss ❤Fremdeles tidlig ❤❤❤ prøver å si det samme til meg selv ❤❤❤noen symptomer da ? Klemmer din vei
Godt nytt år alle sammen! Jeg har fått negative tester siden 7 dpo, men i dag ble den jammen positiv. 12 dpo.
For en start på 2021! Har hatt murringer og vondt i ryggen som symptomer.
GratulererGodt nytt år alle sammen! Jeg har fått negative tester siden 7 dpo, men i dag ble den jammen positiv. 12 dpo.
GratulererGodt nytt år alle sammen! Jeg har fått negative tester siden 7 dpo, men i dag ble den jammen positiv. 12 dpo.
Gratulerer!!!! Ah så fint!Godt nytt år alle sammen! Jeg har fått negative tester siden 7 dpo, men i dag ble den jammen positiv. 12 dpo.
Fantastisk!! Gratulerer så mye Skal jeg sette deg på gravid?Godt nytt år alle sammen! Jeg har fått negative tester siden 7 dpo, men i dag ble den jammen positiv. 12 dpo.
Hvis du fyller inn denne her så skriver jeg deg oppJa, det kan du godt gjøre
Okei, jeg syntes jo jeg skimtet noe i morges, og kikket på testen igjen nå. Og der fant jeg en liten strek!
Den er jo selvsagt ikke pålitelig etter flere timer, men testene de siste to dagene var like blendahvite flere timer senere, så sammenliknet med de er det altså en strek på denne. Blir spennende å se i morgen!
Det der er tydelig en strek!!Okei, jeg syntes jo jeg skimtet noe i morges, og kikket på testen igjen nå. Og der fant jeg en liten strek!
Den er jo selvsagt ikke pålitelig etter flere timer, men testene de siste to dagene var like blendahvite flere timer senere, så sammenliknet med de er det altså en strek på denne. Blir spennende å se i morgen!