Masse lykke til kjære deg!![]()
Tusen takk! Sender over en masse babystøv
Kommer nok raskt tilbake. Det som er godt med å være her inne er at man i samme båt med mange andre. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til kjære deg!![]()
Kommer nok raskt tilbake. Det som er godt med å være her inne er at man i samme båt med mange andre. 
11 DPO, og dagens test![]()
Er det første testen og har du hatt symptomer?Så leit å høre at du har mistet - håper lykken er med dere denne gangenSpirehybelen - 28år -ppx(prøvd siden juli 17)- B1- EL 25/12 - IKM 10/01
Første PP etter MA i oktober![]()

GratulererEr det første testen og har du hatt symptomer?

GratulererEr det første testen og har du hatt symptomer?
Aner ikke om det er et symptom, men snorker vanligvis ikke 
Husker ikke om jeg har spurt, men skal jeg sette deg på gravid?Takk
Nei, fjerde vel. Fikk først strek etter at tiden hadde gått ut for noen dager siden. Blir mer IG mer tydelig![]()
Husker ikke om jeg har spurt, men skal jeg sette deg på gravid?![]()
6 DPO og holdt på å ryke på en testMen fant jo ikke tidligtestene! Var sikker på at jeg hadde
Har bare en fra CB og den vil jeg spare ...
Haha, jaja ... rekker ikke bestille nye heller
Edit: fant de! Da ryker første test i morgen![]()
Ja, det er du jo!! Opp til degHmm, det kan du egentligtenkte kanskje å vente til IKM, men jeg er jo gravid nå?

JaDu skal teste deg i morgen?? Vurderer det selv
Bli med!Ja, men før meg opp daJa, det er du jo!! Opp til deg![]()
takk!Jaa! Null tålmodighet. Da tester jeg også i morgen!! Bestilt en del tester fra babyplanJaSelvom det er alt for tidlig da ... men, vi vet vel alle hvordan det er
Bli med!

Da innbiller jeg meg ogsåFikk denne igår kveld! Synes selv jeg ser noe, men mulig innbilning
Vis vedlegget 345168 Vis vedlegget 345169
Dette er ikke tidligtest, sant?Jeg synes jeg ser noe jeg10 dpo (tror jeg). IKM på onsdag. Meget liten sannsynlighet for at det går denne gangen, men har selvsagt testetrang likevel. Så derfor tok jeg en test nå i kveld.
Vis vedlegget 345170

Blir spennende å se i morgen i så fall