IKM uke 1

Nå som jeg har tullet det til i alle trådene, så må jeg skrive en beklagelse i alle trådene også!:smiley-ashamed008:smiley-ashamed004

Min kalenderapp har vist meg feil! Vet ikke hvorfor det står sånn...! Beklager så masse! Ikke meningen å spre feil info eller noe sånn!!:Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20201227-114406_Calendar.jpg
    Screenshot_20201227-114406_Calendar.jpg
    9,9 KB · Visninger: 76
Sniker fra uke 53 :) Er helt ny på EL-testing, men kommer ikke EL 12-36 timer etter første positive test, og ikke siste..? Jeg fikk første positive test på morgenen 16. des, EL-smerter på kvelden (så tror EL var da, kanskje 14 timer etter positiv test), og temp begynte å stige på morgenen 17. des. Testen var derimot positiv hele 17. des også, men f.eks ingen EL-slim å spore lenger :)
Er det ikke sånn at egget har sluppet når testen er negativ igjen? Ja, jeg mener du har rett i at egget slipper ca. 12-36 timer etter første positive test - og at testen da vil bli negativ når dette skjer :)

Jeg er ingen ekspert altså, hehe! Her har ikke tempen steget enda (gått ned faktisk:p) så sånn sett hadde jeg ikke hatt eggløsning enda når jeg testet og tempet i dag tidlig. Blir spennende å sjekke tempen i morgen! Håper den har steget og at EL har funnet sted :D

Første ordentlige måned med el-tester, men stoppet å teste når jeg fikk positiv el-test (23.12). Vi la inn aksjer denne dagen, men fikk ikke til flere dager i jula ‍♀️ Er det sånn at vi ikke traff EL siden vi kun la inn aksjer når testen var positiv og ikke etter at den hadde blitt negativ igjen?

Vedlegg

• 72FB491A-CE9F-46F7-9D27-CF271FF86D20.jpeg
    72FB491A-CE9F-46F7-9D27-CF271FF86D20.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 83
Første ordentlige måned med el-tester, men stoppet å teste når jeg fikk positiv el-test (23.12). Vi la inn aksjer denne dagen, men fikk ikke til flere dager i jula ‍♀️ Er det sånn at vi ikke traff EL siden vi kun la inn aksjer når testen var positiv og ikke etter at den hadde blitt negativ igjen?
Det beste er jo å legge inn aksjer 1-2 dager før eggløsning, sånn at sædcellene ligger klare når egget slipper :happy: sædcellene kan leve i flere dager, så man trenger ikke treffe akkurat på eggløsning!

Ømme pupper om dagen, det har jeg aldri uten om når mensen er på vei eller når jeg har vært gravid tidligere. Gleder meg til testing 1-2 nyttårsdag :D

Det beste er jo å legge inn aksjer 1-2 dager før eggløsning, sånn at sædcellene ligger klare når egget slipper :happy: sædcellene kan leve i flere dager, så man trenger ikke treffe akkurat på eggløsning!

Da håper jeg det var tilfelle for oss denne måneden :smiley-angelic001!

Ømme pupper om dagen, det har jeg aldri uten om når mensen er på vei eller når jeg har vært gravid tidligere. Gleder meg til testing 1-2 nyttårsdag :D

Spennende tid dette ❤
Hvor mange DPO er du ? Selv 6 - 7 DPO. Begynner å kjenne at noe kan være i gjerdet, men er fremdeles litt redd jeg bare innbiller meg. Litt såre brystvorter på en måte, av og på. Stølhet nederst i magen fra og med i dag og litt i korsryggen. Litt prikking, øm til tider nederst i magen Har hatt forstoppelse siste dagene men i dag snudde det til det motsatte ...
Blir spennende å se om man havner på september forumet eller ikke ❤❤❤

Kryseer fingrene for oss ❤❤❤❤

4 dpo idag. Fryktelig sliten og puppene er så ømme at det føles ut som brystvortene skal sprekke og dette av når som helst. Helt sikkert bare eggløsning-symptomer, men sjelden jeg er så forferdelig sliten som dette :dead:

Kun 3DPO. Har forferdelige ømme bryster (selve brystet) og litt ømme brystvorter. Har en del murringer også, spesielt foran. Føler at jeg brygger på noe, fryser hele tiden. Vet ikke om alle symptomene kan ha noe med at kroppen setter i gang systemet igjen etter SAen som ca 14 dager siden. Siden jeg hadde skikkelig med murringer tok jeg en EL-test og Gr.test for å forsikre meg. Heldigvis var begge testene negative. Blir uansett spennende de neste dagene. :facepalm:

Spennende tid dette ❤
Hvor mange DPO er du ? Selv 6 - 7 DPO. Begynner å kjenne at noe kan være i gjerdet, men er fremdeles litt redd jeg bare innbiller meg. Litt såre brystvorter på en måte, av og på. Stølhet nederst i magen fra og med i dag og litt i korsryggen. Litt prikking, øm til tider nederst i magen Har hatt forstoppelse siste dagene men i dag snudde det til det motsatte ...
Blir spennende å se om man havner på september forumet eller ikke ❤❤❤

Kryseer fingrene for oss ❤❤❤❤

er bare 3 DPO, så ekstremt lenge igjen til testing. Føles som en evighet. Har også litt blandede følelser for september forum, hadde september termin i år også, men endte med MA. Men ingenting hadde vært bedre enn å være gravid nå :happy:

Melder meg inn her jeg også:)

Juho 25 år - PP9 - B1 - EL 20/12 - IKM 03/01

Har prøvd en stund nå, og har flere ganger trodd at jeg har vært gravid, noe som jo er typisk. Nå tror jeg det igjen. Denne gangen fikk jeg tidlig ømme brystvorter (5-6 dpo). Får skarpe stikk i dem av og til, og puppene svir på en måte litt. Dette har jeg aldri kjent før. I tillegg har jeg mer stikkinger enn jeg har hatt tidligere, og det føles litt som eggløsningssmerter i venstre side.

Føler derfor det er noe på gang, og er utrolig spent. Håpet er stort, men tør ikke tro for mye. Det har jo oppstått nye tegn før uten at det har betydd noe.

Melder meg inn her jeg også:)

Juho 25 år - PP9 - B1 - EL 20/12 - IKM 03/01

Har prøvd en stund nå, og har flere ganger trodd at jeg har vært gravid, noe som jo er typisk. Nå tror jeg det igjen. Denne gangen fikk jeg tidlig ømme brystvorter (5-6 dpo). Får skarpe stikk i dem av og til, og puppene svir på en måte litt. Dette har jeg aldri kjent før. I tillegg har jeg mer stikkinger enn jeg har hatt tidligere, og det føles litt som eggløsningssmerter i venstre side.

Føler derfor det er noe på gang, og er utrolig spent. Håpet er stort, men tør ikke tro for mye. Det har jo oppstått nye tegn før uten at det har betydd noe.
Skulle gjerne hatt deg med her, men du hører til i IKM uke 53 :) Masse lykke til :Heartred

Da ser det ut som EL er i dag :) Nå er jeg usikker på IKM da. Mellom 9.1-11.1 et sted. Så får stå med et bein her og et bein i IKM uke 2 :D

Ømme brystvorter i går og i dag (aldri hatt det før).

Ble så dårlig i går, oppkast og lavt blodtrykk. Spist noe jeg ikke tåler. Heldigvis fin igjen i dag :hungover:

Blir spennende å følge med på tempen - dette er første syklus jeg gjør det.

Vedlegg

• AA3C4DEF-19C9-45BC-8E0B-D7D1C6888CF8.jpeg
    AA3C4DEF-19C9-45BC-8E0B-D7D1C6888CF8.jpeg
    41,7 KB · Visninger: 78
  • 2211EB45-CEA1-42C0-8A32-5540FDB061A6.jpeg
    2211EB45-CEA1-42C0-8A32-5540FDB061A6.jpeg
    55,6 KB · Visninger: 74
6dpo i dag, vanskelig å si om jeg kjenner noe murring eller om det bare er julematen som jobber :hilarious: Sist testet jeg svakt positivt 13dpo, men kan hende jeg hadde EL senere enn jeg trodde. Tenker uansett å prøve å holde meg med testing til søndag (spørs om det går :hilarious:)

6dpo i dag, vanskelig å si om jeg kjenner noe murring eller om det bare er julematen som jobber :hilarious: Sist testet jeg svakt positivt 13dpo, men kan hende jeg hadde EL senere enn jeg trodde. Tenker uansett å prøve å holde meg med testing til søndag (spørs om det går :hilarious:)
Like vanskelig å holde seg med testingen hver gang :hilarious: Lykke til!

Back
Topp