Hihi, en antikattsopp.Helt klart!
Legg merke til den lille soppen som minsten har lagt inni "for at ikke kattene skal komme seg inn".
Vis vedlegget 264860
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, en antikattsopp.Helt klart!
Legg merke til den lille soppen som minsten har lagt inni "for at ikke kattene skal komme seg inn".
Vis vedlegget 264860
Må være noe ala hvitløk for vampyrer.Hihi, en antikattsopp.
Tinkafu.no Tilbud på myggnett og koppeholder
Passer de til Babbyjogger og?Tinkafu.no Tilbud på myggnett og koppeholder
Passer de til Babbyjogger og?
Jeg blir gal...er gal..hehehe, neida!
Men altså!
Vi har fått et flunkende nytt Britax sete, men så vanskelig det skal være å finne biladapter som passer til Babyjogger City Elite vognen. Hjelp???
Det må antakeligvis spesialbestilles. Jeg mener at det var hos babycare jeg bestilte sist.Jeg blir gal...er gal..hehehe, neida!
Men altså!
Vi har fått et flunkende nytt Britax sete, men så vanskelig det skal være å finne biladapter som passer til Babyjogger City Elite vognen. Hjelp???
Sniker fra oktober..Etter flere dager på rad med øs pøs, må jeg bare inn her for å si at det regntrekket til Bugaboo som man må kjøpe, altså ikke det som følger med vognen, er helt supert. Absolutt å anbefale for de av dere som også har Bugaboo, men ikke har kjøpt slikt trekk enda. Gull!
Etter flere dager på rad med øs pøs, må jeg bare inn her for å si at det regntrekket til Bugaboo som man må kjøpe, altså ikke det som følger med vognen, er helt supert. Absolutt å anbefale for de av dere som også har Bugaboo, men ikke har kjøpt slikt trekk enda. Gull!
Takk! Skal absolutt sjekkes ut.Det som heter Bugaboo High Performance; finnes i sort og blått. Vel verdt pengene. Beskytter mot både regn, vær og vind, men har god ventilasjon og er ikke så stivt. Lett å pakke sammen også.
Vis vedlegget 271382
Det som heter Bugaboo High Performance; finnes i sort og blått. Vel verdt pengene. Beskytter mot både regn, vær og vind, men har god ventilasjon og er ikke så stivt. Lett å pakke sammen også.
Vis vedlegget 271382
Takk for tips! Men har du prøvd og brukt det som fulgte med også? Jeg vil gi det en sjanse før jeg kjøper nytt. Irriterende hvis det ikke skal være bra nok synes jeg!
Det som fulgte med for 9 år siden til bugaboo var da bra nok, og det burde jo ikke være dårligere det som følger med nå?Nei, jeg har rett og slett ikke giddet å pakke det ut, så det ligger bare i den ene lomma på handlekurven som en reserve eller i tilfelle rottefelle. Er så mange som har sagt at det er stivt, ikke-pustende og uhåndterlig, så jeg kjøpte bare det andre når jeg kjøpte alt annet, for jeg fikk jo storhandelrabatt og tok da like godt med meg det jeg kunne i samme jafs.
Men kanskje Smor27 har prøvd det?
Vil tro det er bra nok. Se svar over.Takk for tips! Men har du prøvd og brukt det som fulgte med også? Jeg vil gi det en sjanse før jeg kjøper nytt. Irriterende hvis det ikke skal være bra nok synes jeg!
Det som fulgte med for 9 år siden til bugaboo var da bra nok, og det burde jo ikke være dårligere det som følger med nå?