Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Får vel aldri nok vogner? [emoji85]

Mini GT kan jo være fin som reisevogn eventuelt? ;)

Hahaha, tror ikke mannen er enig :p Men må ha ny vogn etterhvert uansett - vil jo ha lille mot meg nå spesielt. Planen var uansett alltid å se an frøkna når det var tid for sportsdel. Om hun likte å se vekk fra oss, om vi brukte bare bæresjal eller lignende. Men nå blir det uansett uaktuelt på en stund å ha henne vekk fra oss.

Står mellom Stokke Scoot, Stokke Xplory og din foreløpig :)
 
Ja, jeg så en Premier igjen i dag og må si den virker helt knall. Skulle ønske jeg hadde oppdaget den før jeg bestemte meg, så jeg kunne sett på den/prøvd den. Det sagt så er jeg jo veldig fornøyd med valget, så kanskje like greit å ikke ha flere alternativer ...:hilarious:
 
Fins det vanligvis lommer på barnevognene, hvor man kan oppbevare regntrekk og myggnett?
 
Fins det vanligvis lommer på barnevognene, hvor man kan oppbevare regntrekk og myggnett?

Noen vogner har der jo. Emmaljunga har myggnettwt integrert i kalesjen feks, koen har slike poser som festes på understellet med borrelås. For langt de første vil jeg påstå det må oppbevares i stelleveske eller i handlekurven. Jeg har pleid å ha det i handlekurven. I den er det noen vogner som har lommer i bunnen der disse tingene passer godt.
 
Jeg var for sent ute, så jeg måtte vaske vogna. Svart vogn og hvite katter :yuck:
Nå er både myggnett og laken lagt over :p
En hvit, to røde og en svart katt her, alle mestere i å krype inn steder og gjemme seg. :joyful: Ser for meg at det regntrekket vi la over kurven under vogna ikke vil holde dem borte lenge!
 
En hvit, to røde og en svart katt her, alle mestere i å krype inn steder og gjemme seg. :joyful: Ser for meg at det regntrekket vi la over kurven under vogna ikke vil holde dem borte lenge!
Kurven har jeg ingen sjangs til å holde de borte fra, 2 stk 4mnd gamle gærninger:laughing021
 
Hvor har du kjøpt regntrekk og myggnetting? Fulgte ikke med vognen jeg kjøpte, men fått
anbefalt thinkafu fremfor babyjogger, noen erfaring?

Myggnettet er Tinkafu ser jeg. Har kjøpt Tinkafu selv.
 
Helt klart! :)
Legg merke til den lille soppen som minsten har lagt inni "for at ikke kattene skal komme seg inn". :p

20180629_101452.jpg
 
Back
Topp