Hvis noen snubler over pynt til kalesjen på vognbagen (ikke lenker til å henge i åpningen, men bak og på sidene på utsiden) så er jeg veldig interessert i linker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis noen snubler over pynt til kalesjen på vognbagen (ikke lenker til å henge i åpningen, men bak og på sidene på utsiden) så er jeg veldig interessert i linker.
Det var et godt tips.Har du vurdert reflekser?
Finnes jo sånne refleksklistremerker i forskjellige fasonger/figurer som kan være dekorative både i lys og mørke.
Fin.Montert vognen i dag, ligget i esken i flere mnd. Jeg trodde den var lilla [emoji23] Vis vedlegget 263564
Montert vognen i dag, ligget i esken i flere mnd. Jeg trodde den var lilla [emoji23] Vis vedlegget 263564
Hahaha. Ler meg ihjel. Men fin farge på denne også!
La merke til noen med Premier i dag og synes det virker som en god vogn - første gang jeg så den irl.
Montert vognen i dag, ligget i esken i flere mnd. Jeg trodde den var lilla [emoji23] Vis vedlegget 263564
Samme vogn [emoji7]
Må få mannen til å henne opp bag-delen i kveld, må se hvordan det blir [emoji1316]
Får ta bilde av den og [emoji1]
Ja, tror ikke jeg får han til å hente den opp i kveld, så ender vel med at jeg gjør det selv i morgen [emoji85]
Klassisk! Menn er liksom ikke liiiike gira på sånt som vi høner ofte er. Hehe.
Nei nå har jeg jo begynt, så da kan jeg ikke bare la noe vente [emoji23]
Angrer egentlig sykt på at vi ikke kjøpte denne i stedet for mini GT.. Visste ikke denne fantes før den andre var kjøpt Kaaaaanskje jeg får kjøpe en til haha