Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Hvis noen snubler over pynt til kalesjen på vognbagen (ikke lenker til å henge i åpningen, men bak og på sidene på utsiden) så er jeg veldig interessert i linker. :)
 
Hvis noen snubler over pynt til kalesjen på vognbagen (ikke lenker til å henge i åpningen, men bak og på sidene på utsiden) så er jeg veldig interessert i linker. :)

Har du vurdert reflekser?

Finnes jo sånne refleksklistremerker i forskjellige fasonger/figurer som kan være dekorative både i lys og mørke.
 
Eksempelvis:

B004D9CB-0F2A-4218-969D-FC83B5C68A9C.jpeg F0301384-B570-4F59-BA68-485A4ADA25F8.jpeg
 
Montert vognen i dag, ligget i esken i flere mnd. Jeg trodde den var lilla [emoji23] Vis vedlegget 263564

Hahaha. Ler meg ihjel. Men fin farge på denne også!

La merke til noen med Premier i dag og synes det virker som en god vogn - første gang jeg så den irl.
 
Hahaha. Ler meg ihjel. Men fin farge på denne også!

La merke til noen med Premier i dag og synes det virker som en god vogn - første gang jeg så den irl.

Mye mer fornøyd med denne fargen [emoji85]
 
Ja, tror ikke jeg får han til å hente den opp i kveld, så ender vel med at jeg gjør det selv i morgen [emoji85]

Klassisk! Menn er liksom ikke liiiike gira på sånt som vi høner ofte er. Hehe.
 
Etter mye om og men bestemte vi oss for UPPAbaby VISTA. Sto mellom den og Bugaboo Fox. Fordeler og ulemper med begge, men vi anså fordelene med Vista som større for vår del.
Helt nydelig grønnfarge på den (vi vet ikke kjønn, så fordel å være kjønnsnøytral i alle valg)

Uansett: deilig å være ferdig med! Herregud så mye vurdering det ligger i det valget... [emoji28]

IMG_0965.JPG
 
Angrer egentlig sykt på at vi ikke kjøpte denne i stedet for mini GT.. Visste ikke denne fantes før den andre var kjøpt :( Kaaaaanskje jeg får kjøpe en til haha

Får vel aldri nok vogner? [emoji85]

Mini GT kan jo være fin som reisevogn eventuelt? ;)
 
Back
Topp