Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Jeg er 180 og mannen 194, og vi har gått for Bugaboo fox [emoji4] Har bare trillet den inne foreløpig, men aldri tenkt over at den er for lav? [emoji848] Også blir den jo knøttliten sammenlagt syns jeg [emoji85] Er i hvertfall veldig fornøyd foreløpig, og tror jeg vil være det etter den blir tatt i bruk og! Men nå er ikke jeg noe erfaren på vognmarkedet da [emoji28]

Ja, min mann er for ordens skyld 185 cm og da vi hadde Bugaboo sist, så var det ingen problemer å trille for han, eller at han måtte bøye seg «for mye». Han likte dog Stokke best, men jeg tror det har vel så mye med design som noe annet å gjøre, han synes bare den vognen var tøffere.
 
Jeg har da begynt å sikle på/klarer ikke legge fra meg den melerte mørke rødfargen til Bugaboo og tror jeg kanskje må ha rød kalesje til den grå basen etterhvert ...:p

At det blir sånn eller noe:
E43256CE-3B7B-43DD-B774-46B2816906B1.jpeg
:oops:
 
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første, og sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN vikjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Men den er lav..og tar mye plass i bilen.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Digger jo slike understell som tåler vestlandsværet.

Enig, det er til å bli gal av! :bored: Fikk kjempelyst på Babyjogger City Elite selv, men så var det det med vendinga... Vel, jeg tror noen som er litt mindre vinglete kan hjelpe deg bedre enn jeg. :p

Babyjogger City Premier kan vendes begge veier [emoji106]
 
Ser ut til at jeg ender opp med svart bag, som jeg synes er litt kjedelig. :bored: (Ikkenoe galt med svart, men av og til vil man ha litt farge i livet. :) ) Forslag til hvordan man kan pynte det opp?
 
Ser ut til at jeg ender opp med svart bag, som jeg synes er litt kjedelig. :bored: (Ikkenoe galt med svart, men av og til vil man ha litt farge i livet. :) ) Forslag til hvordan man kan pynte det opp?
Fargerik vognpose og vognpynt :)
 
Fargerik vognpose og vognpynt :)
Har fargerik vognpose fra Tinkafu! Fins det vognpynt man kan ha utenpå "hetta"? F.eks blå sommerfugler eller noe kunne vært fint... :)
 
Når man vet at vogna blir sendt ca 1.juli, men likevel sjekker mailen flere ganger om dagen... :wacky:
 
Når man vet at vogna blir sendt ca 1.juli, men likevel sjekker mailen flere ganger om dagen... :wacky:

Jeg forstår det sååå godt. Ventet jo veeeldig på vognen selv, og nå venter jeg på mer info rundt kjøkken og tripper!
 
Ingen som tenker å gå for Mountain Buggy? Vi har hatt MB Urban jungle til de to eldste. Har lyst på modellen fra 2015 som har sittedel som kan vendes mot oss, men får ikke prøvd den noe sted, ingen fysiske butikker som har den inne for tida. Noen som har erfaring med den? Var godt fornøyd med forrige modell, minus at sittedelen ikke er vendbar.
 
Ingen som tenker å gå for Mountain Buggy? Vi har hatt MB Urban jungle til de to eldste. Har lyst på modellen fra 2015 som har sittedel som kan vendes mot oss, men får ikke prøvd den noe sted, ingen fysiske butikker som har den inne for tida. Noen som har erfaring med den? Var godt fornøyd med forrige modell, minus at sittedelen ikke er vendbar.
Jeg har kjøpt Mountain buggy søskenvogn, foreløpig veldig fornøyd [emoji2]
 
Bra! Kan sittedelen vendes der? Har lest at noen synes den nyeste modellene er litt kjip i stoffet blant annet, du tenker ikke det? Hvor kjøpte du den? :)
Sittedelen kan ikke vendes, men bagdelen kan gjøres om til en sittedel en periode, og den kan vendes. Jeg har 2015 modellen. Kjøpte brukt[emoji4]
 
Back
Topp