Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Er fortsatt fornøyd med min emmaljunga city cross. Hatt den i 4 år og blitt brukt til alle. Går fint inn i bilen også :)
 
Nå som alle har fått testet vognene sine, er dere fornøyde? :)

Jeg har britax smile 2.
Jeg er fornøyd med hvordan vogna er å trille (uten å ha noe å sammenligne med). Er fornøyd med fargen på sittedelen. :p
Får ikke vogna inn i bilen, så det er dumt selvsagt... Liten størrelse sammenlagt var tross alt en stor grunn til at jeg valgte denne.
Synes mange av grepene man må gjøre for å slå opp kalesje, ta av bagen, slå sammen osv, er veldig knotete. Jeg føler alltid jeg burde hatt flere hender eller lengre armer eller vært sterkere. Har ikke noe å sammenligne med her heller, så vet ikke om det er vanlig at det er litt sånn.
Jeg liker ikke at trekket over fotenden festes med borrelås, fordi det er vanskelig å strekke det slik at det blir festet i hele tatt, og løsningen er upraktisk.

Har samme vogn, og irriterer meg over flere av de samme tingene.
Spesielt taket. Hva er greien med at man må holde inne knapper for å justere det opp og ned? Ufattelig tungvint.
Jeg syns den er ganske grei å legge sammen, ta av og på bag på og de tingene.
Men jeg syns den er veldig åpen og skulle likt at det var høyere kant på det trekket over fotenden, slik at det beskyttet bedre mot vær og vind i selve åpningen.
Regntrekket som fulgte med syns jeg var helt ubrukelig. Altfor trangt, og uten mulighet til å åpne i front for å lett kunne ta ungen inn og ut med trekk på. Jeg løste det med å kjøpe nytt, så nå har jeg et fra Tinkafu isteden. Myyye bedre.
Ellers syns jeg den er fantastisk å trille. Lett og smidig.
Hver gang jeg tenker at vi heller skulle gått for city eliten fra baby jogger trøster jeg meg med at når vi skal bytte til sportsdel kan han sitte mot oss i britaxen. Og at jeg elsker fargen. [emoji14]
 
Har samme vogn, og irriterer meg over flere av de samme tingene.
Spesielt taket. Hva er greien med at man må holde inne knapper for å justere det opp og ned? Ufattelig tungvint.
Jeg syns den er ganske grei å legge sammen, ta av og på bag på og de tingene.
Men jeg syns den er veldig åpen og skulle likt at det var høyere kant på det trekket over fotenden, slik at det beskyttet bedre mot vær og vind i selve åpningen.
Regntrekket som fulgte med syns jeg var helt ubrukelig. Altfor trangt, og uten mulighet til å åpne i front for å lett kunne ta ungen inn og ut med trekk på. Jeg løste det med å kjøpe nytt, så nå har jeg et fra Tinkafu isteden. Myyye bedre.
Ellers syns jeg den er fantastisk å trille. Lett og smidig.
Hver gang jeg tenker at vi heller skulle gått for city eliten fra baby jogger trøster jeg meg med at når vi skal bytte til sportsdel kan han sitte mot oss i britaxen. Og at jeg elsker fargen. [emoji14]
Ja, spesielt kalesjen er tungvinn med de knappene! Det "morsomme" med det teite regntrekket er at jeg har to av dem; jeg trodde ikke det fulgte med og bestilte et i samme slengen. Hvilken farge har du? :) Jeg ville helst ha turkis, men samboeren vant med blå (mitt andrevalg).
 
Kjøpte Stokke Trailz og er veldig fornøyd med den! Den er stor da, til og med i SUV'en vår blir det litt trangt når baggen skal inn. Men super å trille med både på asfalt og på grusvei. Også er den jo lekker da:smug:
 
Ja, spesielt kalesjen er tungvinn med de knappene! Det "morsomme" med det teite regntrekket er at jeg har to av dem; jeg trodde ikke det fulgte med og bestilte et i samme slengen. Hvilken farge har du? :) Jeg ville helst ha turkis, men samboeren vant med blå (mitt andrevalg).

Passer ganske fint til bilstol, det regntrekket. Sånn hvis du ikke har prøvd det. [emoji4]
Jeg har olive denim. [emoji177]
 
Back
Topp