Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Trenger litt hjelp...
Finnes det ikke en vogn som heter babyjogger versa lenger?
Er jo mannen sitt første barn og vet han vil ha en vogn der barnet vender mot han når barnet er over i den delen.
Men vi ville ha babyjogger gt modell fordi bagvogn er gøy og vi er to høye mennesker .
Hva alternativet Erfaringer?
https://www.jollyroom.no/barnevogne...bUIA2XLwrj_2VFNTM8y4b751fTvgJPhxoCqVgQAvD_BwE

Er dette den samme? Liker ikke hjulene. Her på vestlandet er det nye nye , sludd,snø må ha mer robuste hjul.
 
Trenger litt hjelp...
Finnes det ikke en vogn som heter babyjogger versa lenger?
Er jo mannen sitt første barn og vet han vil ha en vogn der barnet vender mot han når barnet er over i den delen.
Men vi ville ha babyjogger gt modell fordi bagvogn er gøy og vi er to høye mennesker .
Hva alternativet Erfaringer?
https://www.jollyroom.no/barnevogne...bUIA2XLwrj_2VFNTM8y4b751fTvgJPhxoCqVgQAvD_BwE

Er dette den samme? Liker ikke hjulene. Her på vestlandet er det nye nye , sludd,snø må ha mer robuste hjul.

Så vidt meg bekjent er Premier den nye versjonen av tidligere Versa.

Høy bagvogn med mulighet for også å vende sportsdel samt ha litt mer robuste hjul er vel nesten bare Stokke Trailz. Evt. kan dere sjekke ut TFK, som er veldig god å trille også for høye personer og er relativt høy den også, den har mulighet for en bag som kan bli til en sittedel som kan vendes, i overgang. Multi X heter den bagløsningen! Gode lufthjul der forhjulet kan låses og den går ganske bra i snø og terreng.

https://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/tfk-bag-multi-x-2017-fossil.html
 
Jeg heller nå mot Britax smile 2.

Pluss: Den er liten sammenlagt, liten generelt, har høy sittehøyde, er lett, er kompatibel med Maxi-Cosi Pebble bilstol, har 4 hjul, vendbar sittedel, justerbar høyde håndtak, dreibare fremhjul som kan festes, kommer i fine farger, prisen er lavere enn mange andre på lista mi, jeg har fått den sterkt anbefalt og den er kåret "best i test" diverse steder.
Minus: Ergonomisk sittedel (vet ikke om det vil være negativt enda da), kort ryggstøtte i sittedel (blir et mulig problem 2 år fram i tid, men kanskje lillesøster kan overta vogna da uansett? :p) og har skumgummihåndtak :hilarious:.

Lagoon Green:
03_BRITAX_SMILE_2_LagoonGreen_04_FWF_2016_RT_72dpi_2000x2000.png


Blue Denim:
01_BRITAX_SMILE_2_BlueDenim_02_FWFSunVisorOut_2017_72dpi_2000x2000.png



Den er nå på tilbud hos Jollyroom for 5590 kr.

Kombineres med regntrekk fra ?, myggnetting fra ? og eventuelt koppholder/mobilholder fra ?.

Bilstol: Heller mot Maxi-Cosi Pebble+ (babystol) 2699 kr på tilbud Barnas Hus, Maxi-Cosi 2 Way Fix Base (base) 2299 kr på tilbud Barnas Hus og Maxi-Cosi 2-Way Pearl (småbarnstol) 3199 kr på tilbud Barnas Hus (kan strengt tatt vente med denne et halvt år). Trenger også adapter til vogna som koster 499 kr.

Foreløpig total (uten regntrekk osv): 14286 kr :dead:
 
Last edited:
Jeg heller nå mot Britax smile 2.

Pluss: Den er liten sammenlagt, liten generelt, har høy sittehøyde, er lett, er kompatibel med Maxi-Cosi Pebble bilstol, har 4 hjul, vendbar sittedel, justerbar høyde håndtak, dreibare fremhjul som kan festes, kommer i fine farger, prisen er lavere enn mange andre på lista mi, jeg har fått den sterkt anbefalt OG den er kåret "best i test" diverse steder.
Minus: Ergonomisk sittedel (vet ikke om det vil være negativt enda da), kort ryggstøtte i sittedel (blir et mulig problem 2 år fram i tid, men kanskje lillesøster kan overta vogna da uansett? :p) og har skumgummihåndtak :hilarious:.

Lagoon Green:
03_BRITAX_SMILE_2_LagoonGreen_04_FWF_2016_RT_72dpi_2000x2000.png


Blue Denim:
01_BRITAX_SMILE_2_BlueDenim_02_FWFSunVisorOut_2017_72dpi_2000x2000.png



Den er nå på tilbud hos Jollyroom for 5590 kr.

Kombineres med regntrekk fra ?, myggnetting fra ? og eventuelt koppholder/mobilholder fra ?.

Bilstol: Heller mot Maxi-Cosi Pebble+ (babystol) 2699 kr på tilbud Barnas Hus, Maxi-Cosi 2 Way Fix Base (base) 2299 kr på tilbud Barnas Hus og Maxi-Cosi 2-Way Pearl (småbarnstol) 3199 kr på tilbud Barnas Hus (kan strengt tatt vente med denne et halvt år). Trenger også adapter til vogna som koster 499 kr.

Foreløpig total (uten regntrekk osv): 14286 kr :dead:

Jeg vet ikke helt hvordan det gikk til, men vi fikk maxi cosi pebble+ inkludert den 2 way fix basen for 2799,- totalt på babybanden :eek: og det var til og med etter jeg kalte selgeren eplekjekk.
 
Jeg vet ikke helt hvordan det gikk til, men vi fikk maxi cosi pebble+ inkludert den 2 way fix basen for 2799,- totalt på babybanden :eek: og det var til og med etter jeg kalte selgeren eplekjekk.
! Oi! Skal sjekke litt priser før jeg gjør noe drastisk da. Trenger jo ikke være den beste prisen selv om de har "bilstoldager".
 
Da har jeg kjøpt enda en vogn :angelic:
Har fra før en 2017 emmaljunga edge duo, babyjogger city mini gt med deluxe bag, et par barnehagevogner og nå ventes det en babyjogger city select i posten har kjøpt alle brukt, foruten emmaljungaen. Den fikk vi sponsa av mormor :)
 
! Oi! Skal sjekke litt priser før jeg gjør noe drastisk da. Trenger jo ikke være den beste prisen selv om de har "bilstoldager".
Sniker igjen


Pleier være bilstoldager i august og
 
Sniker igjen


Pleier være bilstoldager i august og
Uff, det er litt risky (ifht termin). Eller kanskje ikke? Verste som kan skje er at vi må kjøpe til fullpris mens på sykehuset. Får se, vil gjerne få ting gjort mens jeg er oppegående. :)
 
Vogn er moro!
 
Nå innser jeg hvorfor vognen som stod i utstilling så så annerledes ut da jeg henter Bugaboo, enn før. De har selvsagt byttet ut med den nye modellen - gråfargen var svartere og understellet har blitt svart også, på den nye Trailz. Ellers lik. Finere den 2017-modellen synes jeg. Forklarer forøvrig utsalget Barnas Hus nylig hadde også det. Jeg er glad jeg avbestilte den jeg hadde bestilt, som jo ville vært 2017-modell til fullpris ...
 
Nå innser jeg hvorfor vognen som stod i utstilling så så annerledes ut da jeg henter Bugaboo, enn før. De har selvsagt byttet ut med den nye modellen - gråfargen var svartere og understellet har blitt svart også, på den nye Trailz. Ellers lik. Finere den 2017-modellen synes jeg. Forklarer forøvrig utsalget Barnas Hus nylig hadde også det. Jeg er glad jeg avbestilte den jeg hadde bestilt, som jo ville vært 2017-modell til fullpris ...
Hun på barnas hus som jeg snakket med i dag sa at alle byttes ut med 2018-modell nå. De fikk ikke tak i flere 2017 med terrenghjul, faktisk.
Og så har den nye modellen blitt ca 800kr dyrere sa hun.
 
Ja, snakk om flaks! De to som lå på finn var én med classic-hjul og en 2015-modell, begge til 8500!
Drømmevogna til drømmepris! :D

Ja, så godt tilbud har de jo aldri. Som regel er maksimal rabatt 10 %, og selv om alle monner drar, så er ikke det veldig mye å skryte av.

Herlig! Litt flaks må man ha!
 
Hun på barnas hus som jeg snakket med i dag sa at alle byttes ut med 2018-modell nå. De fikk ikke tak i flere 2017 med terrenghjul, faktisk.
Og så har den nye modellen blitt ca 800kr dyrere sa hun.

Desto større grunn til å: :happy093
 
Back
Topp