Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Så den kan anbefales? Tenker det er to vogner som lett kan passe i bilen min og liker tanken på å få frøkna høyt opp også :)

Vi har vært veldig fornøyd. Den første kjøpte vi og brukte til eldste, solgte den fremfor Bugaboo og TFK til nr 2 bare fordi moren hadde vogndilla ...:rolleyes:
Så vant vi en ny Xplory i en konkurranse gjennom Barnas Hus, og fikk jammen brukt den litt til frøkna også. Den beste vognen vi hadde til «byliv». Men vi solgte den før jeg ble gravid, igjen, siden aldersforskjellen er så stor og vi slett ikke skulle ha flere. Haha. Hadde vi fortsatt hatt den, hadde jeg uten tvil beholdt den. Bagen var helt ny og ubrukt også, fordi vi først fikk den når snuppa var nærmere 2 år.
 
Noen som har erfaringer med Babyjogger City Premier å dele? :)
 
Den ligger i esken sin ute i gangen, men venninna mi likte den godt! Derfor vi har gått for den denne gangen :p
Vet du om den blir liten når man pakker den sammen (for å ta med i bil)?
 
Hvis den er som babyjogger city elite tar den liten plass i bil [emoji4]
Ja, så på den i går! Jeg blir så imponert når de erfarne folkene i butikken klapper dem sammen. :hilarious: Men da hadde jeg ikke funnet Premier som alternativ enda, så jeg så ikke på den. :confused:
 
Nei altså... :hilarious:

I dag har jeg vært på Barnas Hus og fått demonstrert noen vogner. Og jeg tror jeg tar Stokke Trailz av lista, flytter Bugaboo Fox opp noen hakk og flytter Babyjogger City Elite inn på lista... Hvor stor "deal" er det at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i sittedelen? (Når vil det være naturlig å snu dem fra seg?) Ble veldig imponert av begge disse altså! Mtp på våre krav.

Jeg har TFK og den har sittedelen vendt bort. Storebror elsket å sove i den sprortsdelen, så hver gang vi trilla så sov han. Det var også på vinteren og han var godt pakket ned i vinterpose så han så ikke stort uansett. Har aldri tenkt at det var noe ulempe eller savnet å ha den mot meg.
 
Ja, så på den i går! Jeg blir så imponert når de erfarne folkene i butikken klapper dem sammen. :hilarious: Men da hadde jeg ikke funnet Premier som alternativ enda, så jeg så ikke på den. :confused:

Var det Barnas Hus du var på? Jeg var der i dag og jeg tror ikke de har Premier inne - ikke i utstilling i alle fall. Tenkte jeg skulle snoke på den for deg, skjønner du! :p
 
Jeg har hentet alt i dag; både Bee og Fox og resten av kalaset! :happy093:happy093:happy093 Har svettet og bannet litt mens jeg fikk pakket ut alt - eneste som gjenstår nå er Fox’en, som er for stor og tung til at jeg med rygg og alt klarer å bære den fra bilen og opp/inn her. Kommer bilde når jeg har fiksa det, spurte mannen om han kunne bære esken for meg og han skulle gjøre det, men han bruker tid. Jaja, jeg trenger en pause uansett.

Det som var så kjekt da, var at jeg ser at bagen til Bee er så liten og nett at den fungerer ypperlig som en slags «moseskurv» i starten. Genialt.

Og fargen på bilstolen er bare smashing - enda finere irl enn på bilde. Just sayin’n :D

0FD69211-226B-4B8E-AD0C-E25E3B74C07C.jpeg
 
Var det Barnas Hus du var på? Jeg var der i dag og jeg tror ikke de har Premier inne - ikke i utstilling i alle fall. Tenkte jeg skulle snoke på den for deg, skjønner du! :p
Så snilt da. :) Ja, var der jeg var i går. Hadde egentlig tenkt å poke deg om vi skulle ta en is sammen, men så innså jeg min egen begrensning; skulle til dyrlege, på vekstestimering, til Barnas Hus, til Name It (måtte droppe), på dyrebutikk og apotek. Har jo tross alt vond rygg og er bittelitt kjempegravid. :joyful: Lå flatt ut i 3 timer etterpå og bare stirret fremfor meg. Bygdefolk på bytur ass.
 
Får ha det til gode, med eller uten baby i magen! ;)

Jeg må kanskje ut der til helgen igjen, mangler et adapter til vogn som ikke lå i esken. Jeg kan spørre dem da, evt sjekke om annen butikk i nærheten har den.
 
Får ha det til gode, med eller uten baby i magen! ;)

Jeg må kanskje ut der til helgen igjen, mangler et adapter til vogn som ikke lå i esken. Jeg kan spørre dem da, evt sjekke om annen butikk i nærheten har den.
:) Jeg må vel snart finne et tidspunkt å dra med samboeren på "den siste turen" også. Vi må jo bare bestemme oss snart, jeg blir litt sliten i hodet av at uavklarte ting.
 
:) Jeg må vel snart finne et tidspunkt å dra med samboeren på "den siste turen" også. Vi må jo bare bestemme oss snart, jeg blir litt sliten i hodet av at uavklarte ting.
Ikke at vi nødvendigvis må ha vogn klart de aller første ukene etter fødsel. Men har holdt på litt for lenge å gnåle om denne vogna nå.
 
Ikke at vi nødvendigvis må ha vogn klart de aller første ukene etter fødsel. Men har holdt på litt for lenge å gnåle om denne vogna nå.

Greit å ha vogn i hus da. Absolutt. Og alt som faller på plass er litt godt for kropp og sjel, enig med deg i det. Men jeg forstår også at det er et vanskelig valg. Det er også ett av de dyreste, så klart man ønsker å være ganske sikker og gjennomtenkt.
 
Fine farger på Britax da!
03_BRITAX_SMILE_2_LagoonGreen_04_FWF_2016_RT_72dpi_2000x2000.png
01_BRITAX_SMILE_2_BlueDenim_02_FWFSunVisorOut_2017_72dpi_2000x2000.png
 
Det er det, men de er nokså smale og korte i ryggen vet jeg. Men jeg har ingen erfaring med dem.
 
Ja, har også hørt dét. Men siden den er under halv pris av noen av de andre vi har sett på... Hvis den kan brukes i 2 år og vi da kan kjøpe en annen vogn (f.eks babyjogger) vil vi kanskje fortsatt ha brukt mindre penger på de to tilsammen enn om vi kjøper en Trailz eller Fox. Det er drit-teit, men det er skumgummihåndtaket jeg tenker mest på. :hilarious:
 
Ja, har også hørt dét. Men siden den er under halv pris av noen av de andre vi har sett på... Hvis den kan brukes i 2 år og vi da kan kjøpe en annen vogn (f.eks babyjogger) vil vi kanskje fortsatt ha brukt mindre penger på de to tilsammen enn om vi kjøper en Trailz eller Fox. Det er drit-teit, men det er skumgummihåndtaket jeg tenker mest på. :hilarious:

Jeg ville uansett prøvetrillet, for trillekomforten betyr en hel del den også, og at vognen ikke skrangler. Absolutt for økonomiske argument, bare for å ha sagt det - det må bare være et fullgodt alternativ og ikke noe ræl (jeg sier ikke at Britax er ræl, men rent generelt).

Jeg kan også bli fokusert på sånne små detaljer ...
 
Back
Topp