Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Noen her med babyjogger city select? Vurderer denne som søskenvogn..
 
Der er vognen i hus. Men er det noen som vet om Emmaljunga nxt 90 f skulle ha innebygd innsektsnett?? Følte jeg hadde lest det et sted, men finner det ikke i vognen [emoji848]
Det ligger bak på sittedelen, i en liten pose :) du fester det med glidelås fremme på kalesjen:)
Siden dere har den, synes dere NXT90F blir liten når den legges sammen?
 
Liten nok, ja :) Hadde edge duo til storebror, så alt annet blir jo mini [emoji14]
Eneste er vel at det kanskje begynner å bli litt sent å bestille den... Vi har jo ikke engang bestemt oss. En av oss har bestemmelsesvegring, den andre har butikkvegring... :hilarious:
 
Siden dere har den, synes dere NXT90F blir liten når den legges sammen?

Har ikke så mye å sammenligne med. Men mannen sin reaksjon i dag da vi hentet vognen sammen med bilstol med base, stellebord som ikke var flatpakket for å si det mildt, og to madrasser, var at oj, ble den så liten. Da kunne vi jo fått den inn i den gamle bilen [emoji23]
Men nå vet jeg jo ikke hva du legger i liten da. Likte bare reaksjonen hans [emoji6] Og bror min har Edge duo og den er betraktelig større!

Og forresten, hvis du får inn på konfiguratoren på Emmaljunga sin side vil du få estimert leveringstid til din forhandler. Noen butikker har også inne de vanligste fargene [emoji4]
 
Nei altså... :hilarious:

I dag har jeg vært på Barnas Hus og fått demonstrert noen vogner. Og jeg tror jeg tar Stokke Trailz av lista, flytter Bugaboo Fox opp noen hakk og flytter Babyjogger City Elite inn på lista... Hvor stor "deal" er det at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i sittedelen? (Når vil det være naturlig å snu dem fra seg?) Ble veldig imponert av begge disse altså! Mtp på våre krav.
 
Nei altså... :hilarious:

I dag har jeg vært på Barnas Hus og fått demonstrert noen vogner. Og jeg tror jeg tar Stokke Trailz av lista, flytter Bugaboo Fox opp noen hakk og flytter Babyjogger City Elite inn på lista... Hvor stor "deal" er det at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i sittedelen? (Når vil det være naturlig å snu dem fra seg?) Ble veldig imponert av begge disse altså! Mtp på våre krav.

Det er jo litt behovsprøvd, men Babyjogger har ikke så romslig bag, så får du en stor/lang unge kan du risikere å måtte bytte til sportsvogn ved 4-5 mnd alder allerede, siden det også blir betraktelig trangere med vinterpose og skinn oppi. Det er jo personlig, men jeg synes det er altfor tidlig å snu barnet fremover og miste den «samhandlingen» man får når de er vendt mot den som triller - ikke minst spare de for veldig mange inntrykk når «hele verden» møter dem når de sitter vendt fremover. Men det er MIN mening. Jeg kan jo ikke snakke for andre. Ellers er Babyjogger veldig god vogn det, TFK også. For meg er bare kravet om å kunne ha sportsdelen begge veier helt ufravikelig. Jeg har ikke snudd mine såkalt permanent før de er over året, har de mot meg så lenge som mulig.
 
Nei altså... :hilarious:

I dag har jeg vært på Barnas Hus og fått demonstrert noen vogner. Og jeg tror jeg tar Stokke Trailz av lista, flytter Bugaboo Fox opp noen hakk og flytter Babyjogger City Elite inn på lista... Hvor stor "deal" er det at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i sittedelen? (Når vil det være naturlig å snu dem fra seg?) Ble veldig imponert av begge disse altså! Mtp på våre krav.
Om du ønsker babyjogger vogn, så kan jo city select (evt lux) også være et alternativ. Der kan sittedelene snus hvilken vei du vil, og du kan faktisk ha to sittedeler om man har tette søsken
 
Noen som har hatt Stokke Xplory eller Scoot? vurderer en av de 2 som vogn nummer 2 i overgangen mellom bag og forovervendt sportsdel. Ulempen med babyjoggeren, spesielt nå som jeg ønsker skjerme frøkna ennå mer.
 
Om du ønsker babyjogger vogn, så kan jo city select (evt lux) også være et alternativ. Der kan sittedelene snus hvilken vei du vil, og du kan faktisk ha to sittedeler om man har tette søsken
Det var et godt tips! Skal se litt på det.
 
Kanskje vi bare burde gå for Bugaboo Fox. Den har jo alt bortsett fra høyden og flatligg. Kanskje jeg må sette opp en tabell.
 
Vis vedlegget 262366

Fikk endelig vogna i går etter lang ventetid og er så fornøyd altså![emoji7] Nydelig farge![emoji173]️ Blir artig å prøve noe helt annet denne gangen altså, (hadde Emmaljunga Mondial deluxe)
Hva er dette femte hjulet under håndtaket? (Ser for meg det er noe for søsken muligens?) Blir det ute av veien for beina dine?
 
Noen som har hatt Stokke Xplory eller Scoot? vurderer en av de 2 som vogn nummer 2 i overgangen mellom bag og forovervendt sportsdel. Ulempen med babyjoggeren, spesielt nå som jeg ønsker skjerme frøkna ennå mer.

Xplory har jeg hatt to av, faktisk. God vogn! Ikke den du drar med deg i marka dog, men det trenger dere jo ikke tenke på, for da kan dere jo bruke den andre vognen. Ikke like mange sanseinntrykk på en skogsvei/skautur nødvendigvis, som trilling i by og på senter.
 
Kanskje vi bare burde gå for Bugaboo Fox. Den har jo alt bortsett fra høyden og flatligg. Kanskje jeg må sette opp en tabell.

Den er høyere enn Bugaboo var før, så oppleves ikke like lav synes jeg. Uansett kan jo styret reguleres ganske høyt opp for den som triller. Fordelen med litt lav ligge- og sittehøyde er at vognen får et lavere tyngdepunkt og dertil blir mer stabil/veltesikker utover at den har 4 fremfor 3 hjul (selv om de fleste vogner på markedet i dag er veldig trygge uansett), og at evt fallhøyden når de blir større og kan herje litt, også blir mindre. Pluss og minus med alt, altså.
 
Xplory har jeg hatt to av, faktisk. God vogn! Ikke den du drar med deg i marka dog, men det trenger dere jo ikke tenke på, for da kan dere jo bruke den andre vognen. Ikke like mange sanseinntrykk på en skogsvei/skautur nødvendigvis, som trilling i by og på senter.

Så den kan anbefales? Tenker det er to vogner som lett kan passe i bilen min og liker tanken på å få frøkna høyt opp også :)
 
Og i skogen blir det sjal :D
 
Back
Topp