Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen problem gleder meg skikkelig til å ta den i brukGenialt [emoji2] Enda mer fornøyd med vognvalget nå som den har så mange bra, praktiske løsninger [emoji2] Tusen takk for hjelpen!!
Der er vognen i hus. Men er det noen som vet om Emmaljunga nxt 90 f skulle ha innebygd innsektsnett?? Følte jeg hadde lest det et sted, men finner det ikke i vognen [emoji848]
Siden dere har den, synes dere NXT90F blir liten når den legges sammen?Det ligger bak på sittedelen, i en liten pose du fester det med glidelås fremme på kalesjen
Liten nok, ja Hadde edge duo til storebror, så alt annet blir jo mini [emoji14]Siden dere har den, synes dere NXT90F blir liten når den legges sammen?
Eneste er vel at det kanskje begynner å bli litt sent å bestille den... Vi har jo ikke engang bestemt oss. En av oss har bestemmelsesvegring, den andre har butikkvegring...Liten nok, ja Hadde edge duo til storebror, så alt annet blir jo mini [emoji14]
Det haster absolutt ja! Er veldig fornøyd med den så langt, veldig enkel å manøvrereEneste er vel at det kanskje begynner å bli litt sent å bestille den... Vi har jo ikke engang bestemt oss. En av oss har bestemmelsesvegring, den andre har butikkvegring...
Siden dere har den, synes dere NXT90F blir liten når den legges sammen?
Nei altså...
I dag har jeg vært på Barnas Hus og fått demonstrert noen vogner. Og jeg tror jeg tar Stokke Trailz av lista, flytter Bugaboo Fox opp noen hakk og flytter Babyjogger City Elite inn på lista... Hvor stor "deal" er det at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i sittedelen? (Når vil det være naturlig å snu dem fra seg?) Ble veldig imponert av begge disse altså! Mtp på våre krav.
Om du ønsker babyjogger vogn, så kan jo city select (evt lux) også være et alternativ. Der kan sittedelene snus hvilken vei du vil, og du kan faktisk ha to sittedeler om man har tette søskenNei altså...
I dag har jeg vært på Barnas Hus og fått demonstrert noen vogner. Og jeg tror jeg tar Stokke Trailz av lista, flytter Bugaboo Fox opp noen hakk og flytter Babyjogger City Elite inn på lista... Hvor stor "deal" er det at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i sittedelen? (Når vil det være naturlig å snu dem fra seg?) Ble veldig imponert av begge disse altså! Mtp på våre krav.
Det var et godt tips! Skal se litt på det.Om du ønsker babyjogger vogn, så kan jo city select (evt lux) også være et alternativ. Der kan sittedelene snus hvilken vei du vil, og du kan faktisk ha to sittedeler om man har tette søsken
Hva er dette femte hjulet under håndtaket? (Ser for meg det er noe for søsken muligens?) Blir det ute av veien for beina dine?Vis vedlegget 262366
Fikk endelig vogna i går etter lang ventetid og er så fornøyd altså![emoji7] Nydelig farge![emoji173]️ Blir artig å prøve noe helt annet denne gangen altså, (hadde Emmaljunga Mondial deluxe)
Hva er dette femte hjulet under håndtaket? (Ser for meg det er noe for søsken muligens?) Blir det ute av veien for beina dine?
Noen som har hatt Stokke Xplory eller Scoot? vurderer en av de 2 som vogn nummer 2 i overgangen mellom bag og forovervendt sportsdel. Ulempen med babyjoggeren, spesielt nå som jeg ønsker skjerme frøkna ennå mer.
Kanskje vi bare burde gå for Bugaboo Fox. Den har jo alt bortsett fra høyden og flatligg. Kanskje jeg må sette opp en tabell.
Xplory har jeg hatt to av, faktisk. God vogn! Ikke den du drar med deg i marka dog, men det trenger dere jo ikke tenke på, for da kan dere jo bruke den andre vognen. Ikke like mange sanseinntrykk på en skogsvei/skautur nødvendigvis, som trilling i by og på senter.