Én bamsemums? Du vet jammen å feire med stil.Yep!!! Jeg feirer med en Bamsemums og en munkholm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Én bamsemums? Du vet jammen å feire med stil.Yep!!! Jeg feirer med en Bamsemums og en munkholm!
Black melangeDet er deg vel unt. Hvilken farge ble det forresten?
Hoho, har tatt en og en flere gangerÉn bamsemums? Du vet jammen å feire med stil.
Black Melange er nok den jeg hadde gått for også!Black melange
Satt og gikk gjennom alle fargene, men er den jeg har sett på hele tiden. Fin og nøytral farge.Black Melange er nok den jeg hadde gått for også!
Trailz er ikke så mye dyrere på det tilbudet.Nå som samboeren vil ha feil farge på vogna og jeg fikk høre to til minus (svigermor syntes små hjul og dama til broren min sier det er lite demping i den), så er jeg ikke like bestemt lengre... Faen.
Men den er fortsatt diger.Trailz er ikke så mye dyrere på det tilbudet.
I forhold til mange andre er den liten.Men den er fortsatt diger.
Enig, det er til å bli gal av! Fikk kjempelyst på Babyjogger City Elite selv, men så var det det med vendinga... Vel, jeg tror noen som er litt mindre vinglete kan hjelpe deg bedre enn jeg.Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første og siste. Lol..
Han sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN i kjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Men den er lav..og tar mye plass i bilen.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Digger jo slike understell som tåler vestlandsværet.
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første, og sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN vikjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Ja men jobber i barnehage...er de egentlig så stabile? Føler ikke det..men det var den feelingen da..lol..bah!!!Har dere sett på Stokke da? Nå er den jo på tilbud som sagt og oppfyller vel deres krav ganske så greit.
Ja men jobber i barnehage...er de egentlig så stabile? Føler ikke det..men det var den feelingen da..lol..bah!!!
Sniker litt. Jeg er 181cm og mannen 185cm og vi har emmaljunga edge duo med svingbare fremhjul. Vi synes ikke den er spesielt lav å trille på og jeg føler ikke jeg måtte bøye meg langt ned for å ta baby opp og ned fra bagen Håndtaket justeres langt nok opp i riktig høyde for oss ihvertfall. Sittedelen er litt lav, men jeg liker den veldig godt da det er full liggestilling og romslig ifht lengde og plass til vinterpose, samtidig som sønnen min har god oversikt og sikt i den når han sitter vendt mot meg. Vi ville ha en vogn som har romslig bag og sittedel da vi ville bruke begge delene så lenge som mulig. Han er født i slutten av august og vi byttet til sittedelen i midten av april, han satt ikke selv før det Er enig i at den tar stor plass i bilen, det er det største minuset med den. Jeg er usikker på hvilken annen vogn vi skulle ha valgt, det er plusser og minuser med alle Lykke til med valget, håper du finner ut av det!Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første, og sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN vikjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..