Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Bamsemums er jo bare det beste!

Jeg har fått det inn med morsmelka, for når jeg ble født så fikk mamma en hel kartong med Bamsemums av pappa, så jeg fikk sikkert bamsemumssjokolademelk den første tiden. Ikke rart jeg liker det! :D
 
Nå som samboeren vil ha feil farge på vogna og jeg fikk høre to til minus (svigermor syntes små hjul og dama til broren min sier det er lite demping i den), så er jeg ikke like bestemt lengre... Faen.
 
Heh, mener bare at vi må få plass til både vogn og dobbelt hundebur, men tror den blir i største laget.
 
Hva med Emmaljunga NXT90 da? Ikke så stor sammenlagt den vel?

Alternativt TFK som sagt, med Multi X bag, liten sammenlagt, stødig, god demping, håndbrems, romslig bag og sportsdel, hyggelig pris.
 
Hvis ikke må du bare lukke øynene og dra kortet på Bugaboo, evt den forrige modellen med enda litt større forhjul om så. :p
 
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første, og sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN vikjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Men den er lav..og tar mye plass i bilen.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Digger jo slike understell som tåler vestlandsværet.
 
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første og siste. Lol..
Han sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN i kjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Men den er lav..og tar mye plass i bilen.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Digger jo slike understell som tåler vestlandsværet.
Enig, det er til å bli gal av! :bored: Fikk kjempelyst på Babyjogger City Elite selv, men så var det det med vendinga... Vel, jeg tror noen som er litt mindre vinglete kan hjelpe deg bedre enn jeg. :p
 
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første, og sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN vikjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Men den er lav..og tar mye plass i bilen.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Digger jo slike understell som tåler vestlandsværet.

Har dere sett på Stokke da? Nå er den jo på tilbud som sagt og oppfyller vel deres krav ganske så greit.
 
Ja men jobber i barnehage...er de egentlig så stabile? Føler ikke det..men det var den feelingen da..lol..bah!!!

Trailz har jeg ikke hatt, men jeg har hatt Xplory x 2, og den har aldri veltet eller virket vaklete altså, tvert imot! Vil tro Trailz er enda mer stabil, om mulig.
 
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første, og sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN vikjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Men den er lav..og tar mye plass i bilen.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Digger jo slike understell som tåler vestlandsværet.
Sniker litt. Jeg er 181cm og mannen 185cm og vi har emmaljunga edge duo med svingbare fremhjul. Vi synes ikke den er spesielt lav å trille på og jeg føler ikke jeg måtte bøye meg langt ned for å ta baby opp og ned fra bagen:) Håndtaket justeres langt nok opp i riktig høyde for oss ihvertfall. Sittedelen er litt lav, men jeg liker den veldig godt da det er full liggestilling og romslig ifht lengde og plass til vinterpose, samtidig som sønnen min har god oversikt og sikt i den når han sitter vendt mot meg. Vi ville ha en vogn som har romslig bag og sittedel da vi ville bruke begge delene så lenge som mulig. Han er født i slutten av august og vi byttet til sittedelen i midten av april, han satt ikke selv før det:) Er enig i at den tar stor plass i bilen, det er det største minuset med den. Jeg er usikker på hvilken annen vogn vi skulle ha valgt, det er plusser og minuser med alle:) Lykke til med valget, håper du finner ut av det!:)
 
Jenter...jeg blir gal...!!
Vi er 180cm og 184..
Mitt tredje og hans første, og sier han synes det er så koselig hvis barnet kunne vende mot han i sittestilling..MEN vikjøpte jo Emmaljunga edge duo outdoor.
Men den er lav..og tar mye plass i bilen.
Så drar jeg på Barnas hus skikkelig pumped, Tenkte jeg kunne gå for den Babyjogger som barnet kan sitte begge veier, men da sier hun den er veldig lav på sittedel.
Men bag på BabyjiBaby city Elite er det perfekt bagvognhøyde men sittedel er kun motvendt.
TFK er så gedigen. Men nå spyr jeg av hele vogngreiene..mannen er offshore og jeg må få roen på vogn. .kan dere hjelpe meg litt?
Digger jo slike understell som tåler vestlandsværet.

Jeg er 180 og mannen 194, og vi har gått for Bugaboo fox [emoji4] Har bare trillet den inne foreløpig, men aldri tenkt over at den er for lav? [emoji848] Også blir den jo knøttliten sammenlagt syns jeg [emoji85] Er i hvertfall veldig fornøyd foreløpig, og tror jeg vil være det etter den blir tatt i bruk og! Men nå er ikke jeg noe erfaren på vognmarkedet da [emoji28]
 
Back
Topp