Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Jeg blir gal...er gal..hehehe, neida!
Men altså!
Vi har fått et flunkende nytt Britax sete, men så vanskelig det skal være å finne biladapter som passer til Babyjogger City Elite vognen. Hjelp???
 
Last edited:
Jeg blir gal...er gal..hehehe, neida!
Men altså!
Vi har fått et flunkende nytt Britax sete, men så vanskelig det skal være å finne biladapter som passer til Babyjogger City Elite vognen. Hjelp???

Ring og spør en forhandler av Britax og/eller Babyjogger. Det er ikke sikkert det finnes, det er ikke elle bilstoler som er kompatible med alt av vogner.
 
Jeg blir gal...er gal..hehehe, neida!
Men altså!
Vi har fått et flunkende nytt Britax sete, men så vanskelig det skal være å finne biladapter som passer til Babyjogger City Elite vognen. Hjelp???
Det må antakeligvis spesialbestilles. Jeg mener at det var hos babycare jeg bestilte sist. :)
 
Etter flere dager på rad med øs pøs, må jeg bare inn her for å si at det regntrekket til Bugaboo som man må kjøpe, altså ikke det som følger med vognen, er helt supert. Absolutt å anbefale for de av dere som også har Bugaboo, men ikke har kjøpt slikt trekk enda. Gull!
 
Etter flere dager på rad med øs pøs, må jeg bare inn her for å si at det regntrekket til Bugaboo som man må kjøpe, altså ikke det som følger med vognen, er helt supert. Absolutt å anbefale for de av dere som også har Bugaboo, men ikke har kjøpt slikt trekk enda. Gull!
Sniker fra oktober..

Hvilket regntrekk er dette?
 
Etter flere dager på rad med øs pøs, må jeg bare inn her for å si at det regntrekket til Bugaboo som man må kjøpe, altså ikke det som følger med vognen, er helt supert. Absolutt å anbefale for de av dere som også har Bugaboo, men ikke har kjøpt slikt trekk enda. Gull!

Og jeg innser mitt ikke holder når det blåser mye.. Er jo bare et hull, ingen stormklaff.
 
Sniker fra oktober..

Hvilket regntrekk er dette?

Det som heter Bugaboo High Performance; finnes i sort og blått. Vel verdt pengene. Beskytter mot både regn, vær og vind, men har god ventilasjon og er ikke så stivt. Lett å pakke sammen også.

15F0EF79-B7DE-4335-B5F4-8BFF97B5B169.jpeg
 
hær har vi emmaljunga city cross med bag og sittedel, og så har vi stokke trailz :) har også adapter til vognene slik at vi kan bruke både cybex-babybil stolen og stokke babybil stolen på begge vognene :)
 
Det som heter Bugaboo High Performance; finnes i sort og blått. Vel verdt pengene. Beskytter mot både regn, vær og vind, men har god ventilasjon og er ikke så stivt. Lett å pakke sammen også.

Vis vedlegget 271382
Takk! Skal absolutt sjekkes ut.
 
Det som heter Bugaboo High Performance; finnes i sort og blått. Vel verdt pengene. Beskytter mot både regn, vær og vind, men har god ventilasjon og er ikke så stivt. Lett å pakke sammen også.

Vis vedlegget 271382

Takk for tips! Men har du prøvd og brukt det som fulgte med også? Jeg vil gi det en sjanse før jeg kjøper nytt. Irriterende hvis det ikke skal være bra nok synes jeg!
 
Takk for tips! Men har du prøvd og brukt det som fulgte med også? Jeg vil gi det en sjanse før jeg kjøper nytt. Irriterende hvis det ikke skal være bra nok synes jeg!

Nei, jeg har rett og slett ikke giddet å pakke det ut, så det ligger bare i den ene lomma på handlekurven som en reserve eller i tilfelle rottefelle. Er så mange som har sagt at det er stivt, ikke-pustende og uhåndterlig, så jeg kjøpte bare det andre når jeg kjøpte alt annet, for jeg fikk jo storhandelrabatt og tok da like godt med meg det jeg kunne i samme jafs.

Men kanskje Smor27 har prøvd det?
 
Nei, jeg har rett og slett ikke giddet å pakke det ut, så det ligger bare i den ene lomma på handlekurven som en reserve eller i tilfelle rottefelle. Er så mange som har sagt at det er stivt, ikke-pustende og uhåndterlig, så jeg kjøpte bare det andre når jeg kjøpte alt annet, for jeg fikk jo storhandelrabatt og tok da like godt med meg det jeg kunne i samme jafs.

Men kanskje Smor27 har prøvd det?
Det som fulgte med for 9 år siden til bugaboo var da bra nok, og det burde jo ikke være dårligere det som følger med nå?
 
Takk for tips! Men har du prøvd og brukt det som fulgte med også? Jeg vil gi det en sjanse før jeg kjøper nytt. Irriterende hvis det ikke skal være bra nok synes jeg!
Vil tro det er bra nok. Se svar over.
 
Det som fulgte med for 9 år siden til bugaboo var da bra nok, og det burde jo ikke være dårligere det som følger med nå?

Det er helt annerledes enn det var for 9 år siden. Tydelig laget uten rare kostnaden og skal ha folk til nettopp å kjøpe det andre. Det blir litt som lyspærer som følger med lamper; de er kun laget for at du skal se lampen lyse/virke, ikke for å vare.

Det du kjøper likner langt mer på det som fulgte med før, men er ikke like tykt/stivt i plastikken.
 
Men ja, kan godt hende det holder mål. Jeg har bare kjent på det, fikk litt sånn billig regnponcho-vibber, men kan altså ikke uttale meg om faktisk bruk. Tenkte bare tipse om at det du får kjøpt virker veldig bra.
 
Back
Topp