5+3 i dag. Ikke et snev av kvalm5+2 i dag. Fremdeles ikke kvalm. Andre som ennå ikke har kjent noe særlig kvalme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+3 i dag. Ikke et snev av kvalm5+2 i dag. Fremdeles ikke kvalm. Andre som ennå ikke har kjent noe særlig kvalme?
Godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke er kvalm5+3 i dag. Ikke et snev av kvalm
Er dog redd for at det bare er «stille før stormen».Godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke er kvalm
Jeg blir ikke kvalm før rundt uke 7-8, vært sånn i dem 4 sv.skap. mine.5+2 i dag. Fremdeles ikke kvalm. Andre som ennå ikke har kjent noe særlig kvalme?
Flere som opplever å bli bilsyk når de er gravid?? Skulle kjøre en tur for å fylle drivstoff på bilen, det gikk OVERHODET IKKE BRA!! Jeg måtte stoppe å kaste opp på veien hjem, og sprang rett på do når jeg kom hjem og kastet opp. Er kvalm enda, selv om det er over 2 timer siden..
Godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke er kvalm
Elstreme mens smerter i kveld kjennes ut som eg fossblør, men ingen blod å se enda.
Hvordan går det med deg? Jeg har også hatt litt mensensymptomer siste døgnet, og vært litt redd. Håper det roer seg for oss begge!
Mye mindre kvalm i dag enn i går. Kjenner det bekymrer meg
fortsatt menssmerter, men blør ikke. Så det e jo bra.
Det er veldig bra. Ikke jeg heller heldigvis
Jeg har svettet sånn -hatt samme følelsen som når en tar paracet når en har feber og tempen går ned, og syntes mensensmertene var litt annerledes enn tidligere. + hatt lik mage som rett før jeg får mensen. Alt kjennes bedre ut nå, og gravidtegna er der fortsatt, men tror jeg må ta en ny graviditetstest i mårra får å sikre at ting er ok og jeg som skulle være avslappa denna ganga liksom.
Det er veldig bra. Ikke jeg heller heldigvis
Jeg har svettet sånn -hatt samme følelsen som når en tar paracet når en har feber og tempen går ned, og syntes mensensmertene var litt annerledes enn tidligere. + hatt lik mage som rett før jeg får mensen. Alt kjennes bedre ut nå, og gravidtegna er der fortsatt, men tror jeg må ta en ny graviditetstest i mårra får å sikre at ting er ok og jeg som skulle være avslappa denna ganga liksom.