Hvilke symptomer har du?

Godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke er kvalm:joyful:
Er dog redd for at det bare er «stille før stormen». :yuck::joyful:
Med første var jeg kvalm helt til uke 18. Med andremann var jeg kvalm «bare» noen uker. Så jeg antar jeg blir kvalm en gang, men vet ikke omfanget. :hilarious:
 
Flere som opplever å bli bilsyk når de er gravid?? Skulle kjøre en tur for å fylle drivstoff på bilen, det gikk OVERHODET IKKE BRA!! Jeg måtte stoppe å kaste opp på veien hjem, og sprang rett på do når jeg kom hjem og kastet opp. Er kvalm enda, selv om det er over 2 timer siden.. :meh::meh:

ja!! Kjente det ekstremt hinn dagen. Det er mest på kveldstid når det er mørkt. På vei til jobb i dag gikk det heldigvis greit.
 
Elstreme mens smerter i kveld kjennes ut som eg fossblør, men ingen blod å se enda.
 
Godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke er kvalm:joyful:

Samme her - har ikke vært det spor kvalm. Det var jeg heller ikke hele svangerskapet med nr. 1 - så krysser og håper at jeg slipper det denne gangen også!
 
Kjenner ingen spesielle symptomer enda. Hadde mer før IKM. Med førstemann kom kvalmen i uke 8(jente) og andremann kom den i uke 5 (gutt). Spent på hvordan det blir denne gang :)
 
Spiste is til dessert og ble så vanvittig kvalm:sour: Samme skjedde da jeg spiste sjokoladepudding tidligere, så tror jeg bare skal holde meg unna slikt. Har lagt på sofaen siden og orker ingenting:hungover:
 
Veldig lite. Øm på brystknoppene, periodevis mensensmerter. Ellers trøttere enn normalt, og har periodevis en fyllesykfølelse. Får heldigvis trent som før (dog litt tyngre og med andpusten) og gått på jobb :)
 
Merket jeg føler meg litt svimmel til tider, ikke sånn at jeg svimer av nesten bare litt nå og da. Holder på og fryse ihjel i dag, hvet ikke om det er boe med graviditeten og gjøre men kald ihvertall
 
fortsatt menssmerter, men blør ikke. Så det e jo bra.

Det er veldig bra. Ikke jeg heller heldigvis :happy:

Jeg har svettet sånn -hatt samme følelsen som når en tar paracet når en har feber og tempen går ned, og syntes mensensmertene var litt annerledes enn tidligere. + hatt lik mage som rett før jeg får mensen. Alt kjennes bedre ut nå, og gravidtegna er der fortsatt, men tror jeg må ta en ny graviditetstest i mårra får å sikre at ting er ok :shy::rolleyes: og jeg som skulle være avslappa denna ganga liksom.:hilarious:
 
Det er veldig bra. Ikke jeg heller heldigvis :happy:

Jeg har svettet sånn -hatt samme følelsen som når en tar paracet når en har feber og tempen går ned, og syntes mensensmertene var litt annerledes enn tidligere. + hatt lik mage som rett før jeg får mensen. Alt kjennes bedre ut nå, og gravidtegna er der fortsatt, men tror jeg må ta en ny graviditetstest i mårra får å sikre at ting er ok :shy::rolleyes: og jeg som skulle være avslappa denna ganga liksom.:hilarious:

Avslappa ja, da e lettare sagt enn gjort :hilarious:
 
Det er veldig bra. Ikke jeg heller heldigvis :happy:

Jeg har svettet sånn -hatt samme følelsen som når en tar paracet når en har feber og tempen går ned, og syntes mensensmertene var litt annerledes enn tidligere. + hatt lik mage som rett før jeg får mensen. Alt kjennes bedre ut nå, og gravidtegna er der fortsatt, men tror jeg må ta en ny graviditetstest i mårra får å sikre at ting er ok :shy::rolleyes: og jeg som skulle være avslappa denna ganga liksom.:hilarious:

Jeg har så masse tester, så jeg tenker ta test ca annahver dag til de er brukt opp :angelic: Betryggende og artig (så lenge de fortsetter å stige :shy:)
 
Lite symptomer nå i forhold til helt i førsten. Nå er jeg trøtt, har ømme store pupper og litt mer sulten enn vanlig. Ellers lite å melde om i disse dager :) 6+0
 
Virker som det har blitt en vane med kvalme på morgenen :hungover: Og det passer så dårlig når man skal smøre matpakker osv. Urk.
 
Back
Topp